Gå till innehåll

Slå ut "Perrymejsen" ikväll!


Redbet

Recommended Posts

Godmorgon!

 

Ikväll anordnar vi tillsammans med Poker.se och Pokerforum.nu en speciell turnering med väldigt stort värde för alla er.

 

Jag vill inleda med att säga ett stort Grattis till Jerry"Perrymejsen"Ödeen som imorse finalbordade Super Tuesday för $23k. Vi tycker att det är riktigt kul att Jerry går så bra och idag kl 20:00 CET har DU chansen att visa din kaliber mot honom då han kommer spela vårt Redbet Live-kval. Bustar du Jerry får du en Redbet Live-biljett värd $75!

 

Denna turnering har till skillnad från vanliga Redbet Live-kval en buy in på enbart $11 men värdet är över 12000kr!

 

Adderat i toppen ligger ett Redbet Live-paket värt €1000 och pos 2-5 får veckofinalsbiljetter värda $75/st. Dessutom så kommer en sådan biljett att läggas till per varje $75 dollar som tillkommer till potten från era buy ins rebuys/add on´s.

 

Grymt värde alltså och vi hoppas att ni tycker det är ett roligt upplägg för lite Onsdagsgrind :-D

 

Mer info hittar ni här: http://www.poker.se/nyheter/77964795/paket-och-kvalbiljetter-till-redbet-live-varda-over-12-000-kronor-adderat-pa-onsdag.html

 

Lycka till!

 

Mvh

/Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska jag inte gnälla, det är jättebra övervärde, men turren är uppsatt som Guarantee, inte som Added

 

Hej Tmir!

 

Det faller sig så illa att den måste vara uppsatt som garanti när det gäller Ongame för att kunna ha latereg i turneringen. Vi kommer självklart lägga till de biljetter som ska tillkomma på grund av spelarantal, rebuys och add ons imorgon =)

 

Ett stort grattis till Ullis_lir som vann paketet och tack till alla som deltog, det är enormt uppskattat att så många ville ta del av detta!

 

Glöm inte att 3:e av 10:e turneringen i vårt Redbet Summer Open "Road to SM" går imorgon kl 21:00 CET också med twitch Live stream som vanligt!

 

Godnatt o väl kämpat!

 

Mvh

/Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tjena på er!

 

Ikväll har ni chansen att slå ut Jerry "Perrymejsen" Ödeen igen när han spelar vår veckofinal till Redbet Live Dublin och tjäna en $75-ticket till nästa veckas final :)

 

Kl 21:00 börjar turneringen och i potten ligger 2 x €1000 paket till Redbet Live Dublin som startar om ganska exakt 3 veckor.

 

Spelade ni också vår Poker.se-turnering förra onsdagen som det står om här över och kom topp 20 så är det också stor risk att ni har en $75-biljett på ert konto så missa inte att utnyttja den ikväll i såna fall!

 

Lycka till och hoppas vi möts på Irland!

 

/Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Jag lyckades vinna ett paket till Dublin igår tack vare den biljett som jag vann förra veckan :-D Är det möjligt att sälja det till någon annan eller byta mot typ Battle of Malta istället?

 

Det verkar som om jag har lite svårt att komma ifrån jobbet då.

 

Tack för väldigt bra arrangemang!

 

/Janne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Jag lyckades vinna ett paket till Dublin igår tack vare den biljett som jag vann förra veckan :-D Är det möjligt att sälja det till någon annan eller byta mot typ Battle of Malta istället?

 

Det verkar som om jag har lite svårt att komma ifrån jobbet då.

 

Tack för väldigt bra arrangemang!

 

/Janne

 

Hur bra springer du i medlemsturrar och promotions egentligen? :-) Snyggt jobbat!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, det rullar på bra, men det var väldigt mycket tur igår.

All-in några gånger i riktigt dåliga lägen, men det är väl så det ska vara ibland.

PerryMejsen var ju med och åkte ut tidigt, så det fanns väl en del spring kvar i turren. :-D

 

Man måste ha lite flyt också! Riktigt kul att du vann paketet och ett stort grattis Janne!! :)

 

Jag har skickat ett mail till din registrerade email angående vad du kan göra med paketet. Om du inte har tillgång till den längre så hojta till! =)

 

/Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...