Gå till innehåll

The well : Namehere


Namehere

Recommended Posts

En smultronvin deep i Örebro så känner jag att det är dags att skapa denna well som jag haft på tankarna att göra ett tag. Så Jekligt roligt läsa alla andra wells så why not göra en själv! Hoppas ni har det lika bra som mig idsg trots kasst väder, låt frågorna ösa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största plusdag/backdag?

Största vunna/förlorade pott?

 

Återkommer när vid datorn :D

 

favoritknak?

 

sämsta beteende?

 

Yngsta dötter?

 

antal millimeter mindre än speltorsk på pinkarn?

 

mest starstruck moment?

 

antal election om dagen?

 

antal gånger du slitit till Malin?

 

Mdma

 

Sämsta beteende måste varit när jag kissade i min systers säng vid 4 års ålder för att vi var oense om nägon sak. (Antar du förväntade dig nägon fyllehistoria här, men fan, alla e lika illa):D

 

98 eller 99!

 

Speltorsk får confirma sin längd sen kommer svaret ;)

 

När Lepidus introducera sig som Jens_kingen julbord 2k13. tänkte bara "yes! Jens!", men tyvärr va de ju in fact Lepi. annars måste det varit en nano-träff. Alla legender på samma plats, euforin!

 

Typ 5?

 

0 för fan :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad motiverar dig främst till att grinda?

 

Vilka dagböcker på pf läser du alltid?

 

Vad är egentligen ett smultronvin och varför gillar du det?

 

Har du några förebilder inom pokern? Vilka? Varför?

 

Vem i nano vill du minst ska doppa syrran?

 

Vad tycker du om Meta? Varför?

 

Vad ska du göra närmst med dina pengar nu när du börjar dra in lite? Spara? Bankrulle? Smultronvin? Macau?

 

Vad är målen med pokern på kort (inom 6 mån), medelfristig (inom 2 år) och lång (inom 5 år) sikt?

 

Analsex, bra eller anus? 8-)

 

Hur mycket hade du realistiskt kunnat tänka dig betala för coach, om coachen var:

YummiGummi

Poker_Falk

Minibiff

Lepidus

Speltorsk

Waah

 

i kr/h?

 

Om du fick en egenskap av dessa coachers egenskaper (som personlighetsdrag eller falkskorna), vilken coach hade du isåfall valt pga vilken egenskap?

 

Vad tycker du om lakrits? (Obv salt)

 

Du skrev i din db att du är lite av en sensitive guy. Påverkar det någonsin ditt pokerspel?

 

Vill du skriva nångång gällande sådant kan jag vara din go to guy. Jag har rationaliserat mig ur ett krossat hjärta, och den meningen har många dimensioner.

 

Känner du mycket tjejer anser du?

 

Är de fina att se på i din nuvarande ort?

 

Hur många gånger har du blivit riktigt kär?

 

Hur många gånger blir du förälskad på en månad? :roll:

 

Visste du att du i framtiden kommer behöva edita bort allt i din well?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad motiverar dig främst till att grinda?

 

Vilka dagböcker på pf läser du alltid?

 

Vad är egentligen ett smultronvin och varför gillar du det?

 

Har du några förebilder inom pokern? Vilka? Varför?

 

Vem i nano vill du minst ska doppa syrran?

 

Vad tycker du om Meta? Varför?

 

Vad ska du göra närmst med dina pengar nu när du börjar dra in lite? Spara? Bankrulle? Smultronvin? Macau?

 

Vad är målen med pokern på kort (inom 6 mån), medelfristig (inom 2 år) och lång (inom 5 år) sikt?

 

Analsex, bra eller anus? 8-)

 

Hur mycket hade du realistiskt kunnat tänka dig betala för coach, om coachen var:

YummiGummi

Poker_Falk

Minibiff

Lepidus

Speltorsk

Waah

 

i kr/h?

 

Om du fick en egenskap av dessa coachers egenskaper (som personlighetsdrag eller falkskorna), vilken coach hade du isåfall valt pga vilken egenskap?

 

Vad tycker du om lakrits? (Obv salt)

 

Du skrev i din db att du är lite av en sensitive guy. Påverkar det någonsin ditt pokerspel?

 

Vill du skriva nångång gällande sådant kan jag vara din go to guy. Jag har rationaliserat mig ur ett krossat hjärta, och den meningen har många dimensioner.

 

Känner du mycket tjejer anser du?

 

Är de fina att se på i din nuvarande ort?

 

Hur många gånger har du blivit riktigt kär?

 

Hur många gånger blir du förälskad på en månad? :roll:

 

Visste du att du i framtiden kommer behöva edita bort allt i din well?

 

WTF varför drar du in mig i detta :lol: :lol: :lol:

 

 

edit: HAHHAHAHAHAHAHHAAHHA fick en underbar flashback till när du blev bustad för allt skit du skrev här om brudarna du penetrerade och satt i ett antal timmar med dödspanik (och ett likblekt ansikte) och deletade allt du skrivit under hela din PF-historia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WTF varför drar du in mig i detta :lol: :lol: :lol:

 

 

edit: HAHHAHAHAHAHAHHAAHHA fick en underbar flashback till när du blev bustad för allt skit du skrev här om brudarna du penetrerade och satt i ett antal timmar med dödspanik (och ett likblekt ansikte) och deletade allt du skrivit under hela din PF-historia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

HAHAHAHAHAhAHAAH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WTF varför drar du in mig i detta :lol: :lol: :lol:

 

 

edit: HAHHAHAHAHAHAHHAAHHA fick en underbar flashback till när du blev bustad för allt skit du skrev här om brudarna du penetrerade och satt i ett antal timmar med dödspanik (och ett likblekt ansikte) och deletade allt du skrivit under hela din PF-historia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...