Gå till innehåll

The well : Namehere


Namehere

Recommended Posts

mörkaste sexfantasi?

 

vad tycker du om volontärer?

 

Haha wow, ingen jekla aning faktist :D är inte så hardcore av mig!

 

Volontärer e nice!

 

Din första känsla när du insåg att jens_kingen inte var en riktig person?

 

Hur många personer här på PF har varit med i dina drömmar?

 

Kände mig blåögd o jättelurad.

 

10-ish?

 

Ranka cs laget:

 

Dig själv

Slowboy

Falk

Pickan

Jag

HH

Staven

Blomman

 

Inte spelat med falk eller staven mkt nog för att få en bild av hur bra de e!

Annars

Nr 6 blomman

Nr 5 HH

Nr 4 pickan (materialproblem som sinker ner dig, upgrade!)

Sen tycker jag att du, jag o slowie håller rätt så jämt skägg i toppen :roffe:

 

Vilka nivåer måste du regga för att kunna vara med på mat-flips på runt tusingen.

 

Oväsentligt, humöret som spelar roll ;D

 

 

Har du gröna fingrar?

Favoritväxt?

Hur många blommor äger du?

Ditt bästa vegetariska recept?

Vilken summa hade du krävt för att ha sex med valfri kille från "nanoligan"?

 

Nope! Tummen mitt i handen. Gick el-linjen ett år i gymnasiet o insåg sedan att jag kan knappt spika en spik rakt. Rabatter går nog lättare då de inte e lika mkt små-pill. Men skulle inte råda dig till o be mig om hjälp!

 

Typ kaktus. Behöver man ju inte ta hand om så mkt.

 

Har 3 st på rummet! All plastic baby

 

Äter aldrig vegetariskt :mrgreen:

 

Hahah wow, pass på sista frågan!

 

När ska du flytta hemifrån?

 

När skattkistan har växt mer samt att jag känner att jag kan håva in tillräckligt mkt smet för att inte sitta o behöva vänta på CSN varje månad!

 

rangordna mellan 1-5.

 

bästa pokerspelaren: lepidus, waah, hh, felstav, råbäään.

 

sämsta betéendet: HH, fredde, Speccan, medin, klingan

 

snyggast syster: Namehere, mario, felstav, burgendy, blomman(morsa)

 

bästa pokerspelaren: lepi, waah, hh/felstav/råbään (mött dessa 3 så lite tho) Spektrumet e tiight på denna skala, hade svårt o rangordna. :)

 

Sämsta beteende kopierar jag rakt av från det du skrev, tkr den ordningen!

 

Sista vettefaan, alla e fina 8-)

 

Vilken reg hatar du mest?

 

Hatar ingen reg faktist! Men de jobbigast eo möta av de lilla jag mött regs på /10 /20 e la bobby, nitpicker o björne

 

Hur sugen på "snö" är du just nu? (23:42)

 

Varför är du rädd för tjack?

 

Hur bra är egentligen Frasse1258?

 

Hur hårt sög frimis?

 

Önskar dig en härlig bakfylla!

 

Vet inte vad du snackar om!

 

Tjack = helt nytt. Vet inte vad det gör med kroppen så håller mig undan :D

 

6/10

 

Frimis va decent. Bra musik inne, semi-kass ute. Lite stelt folk, inte så grisigt. Men bra sällskap så det gjorde susen!

 

Thnx, börjar bli människa igen :D

 

Vad motiverar dig främst till att grinda?

 

Vilka dagböcker på pf läser du alltid?

 

Vad är egentligen ett smultronvin och varför gillar du det?

 

Har du några förebilder inom pokern? Vilka? Varför?

 

Vem i nano vill du minst ska doppa syrran?

 

Vad tycker du om Meta? Varför?

 

Vad ska du göra närmst med dina pengar nu när du börjar dra in lite? Spara? Bankrulle? Smultronvin? Macau?

 

Vad är målen med pokern på kort (inom 6 mån), medelfristig (inom 2 år) och lång (inom 5 år) sikt?

 

Analsex, bra eller anus? 8-)

 

Hur mycket hade du realistiskt kunnat tänka dig betala för coach, om coachen var:

YummiGummi

Poker_Falk

Minibiff

Lepidus

Speltorsk

Waah

 

i kr/h?

 

Om du fick en egenskap av dessa coachers egenskaper (som personlighetsdrag eller falkskorna), vilken coach hade du isåfall valt pga vilken egenskap?

 

Vad tycker du om lakrits? (Obv salt)

 

Du skrev i din db att du är lite av en sensitive guy. Påverkar det någonsin ditt pokerspel?

 

Vill du skriva nångång gällande sådant kan jag vara din go to guy. Jag har rationaliserat mig ur ett krossat hjärta, och den meningen har många dimensioner.

 

Känner du mycket tjejer anser du?

 

Är de fina att se på i din nuvarande ort?

 

Hur många gånger har du blivit riktigt kär?

 

Hur många gånger blir du förälskad på en månad? :roll:

 

Visste du att du i framtiden kommer behöva edita bort allt i din well?

 

Pengarna tror jag, tyvärr.

 

läser i princip alla förutom tokboken, den skummar jag igenom ibland bara!

 

4794097.jpg för de e gööött! En flaska för att starta fyllan e alltid megagott

 

Inte direkt. Gillar väl thuritz stil lite grann. Just att han är så bestämd på att han ska bli bäst

och spela de högsta gamesen. Tänker på när han sitter i pokerlandet på sin laptop o yttrar dessa ord, och i

dagens läge så är han exakt på det stället som han målade upp. De e inspirerande.

 

Blomman

 

Har ingen större bild av meta. Träningsfreak som man kan snacka bicepsomkrets o gains med, uppskattas o e kul!

 

Tråkigt svar, men prio 1 e spara spara spara! Millen innan 30 :)

Tittat en hel del på ränta-på-ränta effekten o blir höjdrädd när man börjar inse vad kapital kan göra om de får lite snurr på sig. Men kommer förmodligen unna mig saker på vägen om jag känner att det går bra. Någon resa hade suttit fint!

 

6 mån -> etablera mig på /10 o /20 o vara vinnande.

2 år -> Vara så pass bra att regsen på nivån inte springer ifrån mig och att jag konstant utvecklas

för att hålla mig vinnande.

5 år -> Ingen aning. Utbildning lär vara klar då och skulle gärna vilja bli en trader. Att kunna

bolla både trading och poker blir nog mkt svårt. Kanske foldar pokern för att kunna ge den finansiella världen 100%.

 

Konstig känsla men helt klart spännande! Så svar: bra!

 

Hade tbh inte varit intresserad o betala ngn för coaching förutom om jag hade Speltorsk som coach. 500kr/hr? give or take.

 

Istället för att välja 1 coachs egenskap som jag vill ha kan jag rada upp den egenskapen hos vardera coach som

jag gärna skulle vilja besitta :)

 

Yummigummis egenskap -> Att kunna knulla alla

Poker_falk -> Du sa det, falkskorna. Sen hans game med brudar har jag hört e nästintill 100% GTO.

Minibiff -> Hans trolleri.

Lepidus -> Hans inställning till poker. "De e alltid lika kul o spela, även om jag vinner eller förlorar"

Speltorsk -> Det står mellan spadskaftet eller att ha förmågan att snappa upp nya saker o lära mig lika fort som honom

(är det intrycket jag fått iallafall).

Waah -> Tungdansen (den e legendarisk) eller hur mkt han tål alkohol ;D

 

Lakrits är gott!

 

Det påverkar inte mitt spel i den bemärkelse att mina beslut påverkas. Men jag kan ha något IRL-sensitive-negativ-ish

sak som påverkar mig indirekt på det sättet att jag inte känner för att spela (eller göra

ngt öht), vilket leder till bristande volym.

 

:h:

 

Mja, inte direkt. Känner inte så många personer. Men har lättare att umgås med tjejer än killar skulle jag vilja säga. Vuxit upp med 3 systrar o 1 morsa, vet lite bättre hur de funkar.

 

Det finns ett fåtal, men de flesta gillar att åka epa-traktor och lyssna eddie meduza. Liten turn-off.

 

2.

 

Max 1, fler än det hade ju varit sjukt :D

 

Haha :D Det hoppas jag inte på!

 

I helvete svarar du inte för?

 

+

 

1

 

welldigt dåligt uppdaterat för att vara wellstartare :(

 

Ge han biobiljetter för bästa trådstart

 

:mrgreen: :mrgreen:

 

Gjorde denna natten till söndag, vaknade örebro grisbakis. Kurerat mig med HIMYM till k l17 då jag åkte hem. Hann knappt hem o vända förrän jag fipplade mig iväg till IRLare för pokerturnering. Ingen dator i närheten! Sry, men nu e jag här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största plusdag/backdag?

Största vunna/förlorade pott?

 

12k plusdag, 5.5k backdag

 

Största vunna/förlorade pott online ligger båda ~6.5k. Samma på största förlorade pott live, var då i sundsvall på 6.8k. Största vunna live ingen aning, typ 2.5k eller så .)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker_falk -> Du sa det, falkskorna. Sen hans game med brudar har jag hört e nästintill 100% GTO.

 

Försöker visualisera hur 100% GTO med brudar är. Jag antar det betyder att han får ligga så mycket/litet/balanserat att det varken känns som en vinst eller förlust om tjejerna spelar optimalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker visualisera hur 100% GTO med brudar är. Jag antar det betyder att han får ligga så mycket/litet/balanserat att det varken känns som en vinst eller förlust om tjejerna spelar optimalt.

 

Äh, bara ett fint sätt att säga att han drar hem fulragg från krogen lite då och då bara för att de snygga brudarna inte ska känna sig speciella.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känner dig inte, men gillar din stil. Gillar att du spelar poker för att fylla ut kassan / polarna typ och lutar åt att gå in i arbetslivet när studierna är klara!

 

wp imo, jelly

 

Tror att detta är planen för många tills man börjar rada upp 50k månad efter 50k månad och vänjer sig vid livsstilen ;-)

 

För att ställa en fråga till..

 

Hur mkt pengar skulle du behöva för att aldrig mer få spela en pokerhand i hela ditt liv? Varken online eller live, homegames eller klädpoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bruden du snacka om i db börjar bli riktigt kåt på dig. Hon vill ha dig. Familjen är på resa och du skall bjuda henne på middag. Du måste laga allt själv och får inte fråga om råd i din db.

 

Hur lägger du upp kvällen? Hur många rätter blir de? Får hon Ers Majestät till för- eller efterrätt? Båda kanske? Har du förberett med rekvisita (undangömd, men inom räckhåll) om hon mot förmodan sett 50 shades nyligen och är in to that?

 

Ponera att kvällen hemma gick fint. Nu skall du bjuda ut henne på stan. Eller iaf maxa en kväll i Karlstad med henne med några surprises här och där. Hur planerar du då kvällen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känner dig inte, men gillar din stil. Gillar att du spelar poker för att fylla ut kassan / polarna typ och lutar åt att gå in i arbetslivet när studierna är klara!

 

wp imo, jelly

 

Man skulle behöva vara magiskt wheelchair-efterbliven för att göra något annat år 2015.

 

Tror att detta är planen för många tills man börjar rada upp 50k månad efter 50k månad och vänjer sig vid livsstilen ;-)

 

Lol. Eller så är man ViktorH som ligger 5000000 snäpp över Namehere poker/IQ-mässigt och ändå går b/e i oändliga perioder. Finns extremt få professionella pokerspelare som är nöjda med sitt val att satsa på pokern down the line. Förmodligen inte en enda. Blir ju deprimerad av att läsa 2+2 emellanåt om hur exakt varenda människa ångrar sig och mår extremt dåligt en stor % av tiden.

 

Skulle behöva snitta ~100k+/mån över ett helt år för att det skulle vara bättre än att grinda typ redovisningsassistent på PwC imo. Och då är redovisningsassistent på PwC den absolut vidrigaste bottengrinden jag kan tänka mig. Tror ändå att man mår bättre overall långsiktigt av det än att köra poker full-time utan en vettig plan b. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^^

 

Haha du var mig en bitter jävel.. De där är obv högst personligt men jag tror och tycker att just frihet och fritid är det som är allra viktigast här i livet, så med det i åtanke så väljer iaf jag poker alla dagar i veckan framför ditt mardrömsalternativ.

 

För att undvika att gå allt för off topic i denna legendariska well så slänger jag in ytterligare en fråga.

 

Skulle du sticka in spenen i ett gloryhole med vetskap om följande.. Det är antigen din absoluta drömtjej i hela världen, eller en random tandlös a-lagare (man eller kvinna) som utför arbetet. Det är en flipp mellan dessa och du får aldrig reda på vem det var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att detta är planen för många tills man börjar rada upp 50k månad efter 50k månad och vänjer sig vid livsstilen ;-)

 

 

Känner att jag kan svara bra på den frågan. Det beror väl helt på hur man trivs på jobbet. Snittat de summorna de senaste 10 månaderna och valde att gå ner till 80% istället. Den extra tiden lägger jag hellre på sociala grejer och träning istället för att pressa mer pokertimmar. Inga planer på att sluta jobba alls faktiskt. :)

 

+1 på Jedens inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^^

 

Haha du var mig en bitter jävel.. De där är obv högst personligt men jag tror och tycker att just frihet och fritid är det som är allra viktigast här i livet, så med det i åtanke så väljer iaf jag poker alla dagar i veckan framför ditt mardrömsalternativ.

 

För att undvika att gå allt för off topic i denna legendariska well så slänger jag in ytterligare en fråga.

 

Skulle du sticka in spenen i ett gloryhole med vetskap om följande.. Det är antigen din absoluta drömtjej i hela världen, eller en random tandlös a-lagare (man eller kvinna) som utför arbetet. Det är en flipp mellan dessa och du får aldrig reda på vem det var.

 

Lol, ja, sjukt bitter. :roll: Blir ju gråtfärdig när du formulerar dig på ett så extremt obalanserat och omoget sätt. Men ja, du har väl rätt i det du säger att vissa värderar den där "friheten" mer än social status, en stressfri vardag, social stimulans/ett hälsosamt social life, extrem stabilitet och en framtid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker visualisera hur 100% GTO med brudar är. Jag antar det betyder att han får ligga så mycket/litet/balanserat att det varken känns som en vinst eller förlust om tjejerna spelar optimalt.

 

Haha, lät ju betydligt sämre att vara 100% GTO när formuleringen löd sådär! Men tror du förstod poängen, trots min bristande kunskap i att förklara :D

 

Äh, bara ett fint sätt att säga att han drar hem fulragg från krogen lite då och då bara för att de snygga brudarna inte ska känna sig speciella.

 

Haha :mrgreen:

 

känner dig inte, men gillar din stil. Gillar att du spelar poker för att fylla ut kassan / polarna typ och lutar åt att gå in i arbetslivet när studierna är klara!

 

wp imo, jelly

 

Thnx för de snälla orden!

 

Tror att detta är planen för många tills man börjar rada upp 50k månad efter 50k månad och vänjer sig vid livsstilen ;-)

 

För att ställa en fråga till..

 

Hur mkt pengar skulle du behöva för att aldrig mer få spela en pokerhand i hela ditt liv? Varken online eller live, homegames eller klädpoker.

 

Första tanken är att jag skulle slutat ifall jag haft så mkt pengar som min vision är (10 mil sek). Iallafall i den sitsen jag är i nu i och med att om jag skulle quitta pokern måste jag hitta ett substitut för att tjäna pengar. Men jag skulle nog kunna lägga mig betydligt lägre, grinda ICA under studietid och sedan få ett fräänt jobb. Det hela blir ju lite av en uträkning (tråkigt nog :D). Estimerar 20k/mån tills studier tar slut, det är 2½ år kvar -> 30 månader -> 600k. Ta med lite annat i beräkningen så som möjligheten att jobba när du vill med pokern kontra fasta tiderna på ICA samt att jag blir bannad hela livet (kan inte krossa polarna på live sit-n-gos då som e så skoj) så vill jag nog säga ~2-3mil!

 

Har du haft någon homoerotisk upplevelse? Berätta om den isf.

 

Dummaste/onödigaste köpet?

 

Drömresemål?

 

Sjukaste/Dummaste du gjort på fyllan?

 

Happysocks, Y/N?

 

Nope!

 

Wow. Jag är ingen riktig slaskare när det kommer till grejer. Men det skulle isåfall vara en sån där mini-fyrhjuling jag köpte i 8an för typ 4k som jag åkte på lite grann och sedan tröttna :)

 

Det står mellan någon riktig storstad så som NYC eller något ställe som är mer harmoniskt och lugnt (humöret som bestämmer detta). Kan inget "harmoniskt och lugnt"-ställe men det skulle isåfall vara detta place.

 

Gjorde en riktigt dum sak som gav konsekvensen att kontakten klipptes helt med en utav de människor som stått mig närmast.

 

http://www.happysocks.com/se/men/ ? Eller är det något slang vi snackar om? Ifall förstnämnda, YAY!

 

Bruden du snacka om i db börjar bli riktigt kåt på dig. Hon vill ha dig. Familjen är på resa och du skall bjuda henne på middag. Du måste laga allt själv och får inte fråga om råd i din db.

 

Hur lägger du upp kvällen? Hur många rätter blir de? Får hon Ers Majestät till för- eller efterrätt? Båda kanske? Har du förberett med rekvisita (undangömd, men inom räckhåll) om hon mot förmodan sett 50 shades nyligen och är in to that?

 

Ponera att kvällen hemma gick fint. Nu skall du bjuda ut henne på stan. Eller iaf maxa en kväll i Karlstad med henne med några surprises här och där. Hur planerar du då kvällen?

 

Nu ska jag vara tråkig igen. Tänker passa på denna frågan. Vill helst inte tänka på den tidigare nämnda situationen och främst av allt inte måla upp en bild av ett scenario som detta :-)

 

 

Skulle du sticka in spenen i ett gloryhole med vetskap om följande.. Det är antigen din absoluta drömtjej i hela världen, eller en random tandlös a-lagare (man eller kvinna) som utför arbetet. Det är en flipp mellan dessa och du får aldrig reda på vem det var.

 

Om jag aldrig får reda på vem det var, menar du då att BJt från båda hade känts lika bra? Men naeee, hade nog foldat ;D

 

 

Varför hamnar jag sist på listan över folk du vill minst skall ligga med Malin? Motivera Plz.

Tycker det är ganska sjukt att du hellre ser vissa i Nano näta henne före mig.

 

Tänker på konsekvenserna efter. Du har varit den i nano som by far pickat på mig mest. Nu har det iofs svalnat lite, men du e fortfarande på toppen by far. Så att då ge dig denna kaliber av något att hacka på mig med? No thänx, mvh karma :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anser du dig vara en bättre pokerspelare än minibiff?

 

Jaoo

 

lite positiv uppmuntran åt rätt håll är aldrig fel, även om det är "wheelchair-retard givet" beslut.

 

++ :oops:

 

Tycker han har en poäng i det han säger men man kan med lätthet hålla det på en mkt trevligare nivå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyi: Tradingträsket är ett kallt ställe och inget för en människa med känslor och moral.

 

Känner att jag på något sätt kan relatera pokern till trading, no?

 

Båda har swings, du är aldrig 100%ig på att du kommer vinna potten/traden. Allt handlar om att skaffa edge och pressa volym för att rida ut variansen. Det har funkat rätt okej i poker, så jag tänkte att trading bör passa rätt bra?

 

Sen gillar jag tanken på att jag kan, om jag vill, dedikera 24/7 till detta yrke och bli bättre o bättre för att utvecklas o öka mina vinster. En aspekt som inte finns i alla yrken. Sedan att sätta sig en arbetsdag o inte veta om du kommer förlora pengar eller tjäna pengar e lite charmigt tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan att sätta sig en arbetsdag o inte veta om du kommer förlora pengar eller tjäna pengar e lite charmigt tycker jag.

 

Livet på en pinne för en tjockis med Svensson jobb det med kan jag bekräfta, lite för mustig lunch och drycken till lunch nummer 2 drar iväg så är man minus vid dagens slut :oops: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är du så snål?

 

Hur mkt skulle du ha i dollares (engångssumma) för att hora ut din syster?

 

Skulle du vilja uppleva piggelinskammaren som jag fick ihelgen?

 

När ska du ta din bordelloskuld? Samt vilken lineup skulle du vilja ha med dig?. (3-5st)

 

Vem av dina "pokerpolare" sänker en JV/Dovrek/bögjuice snabbast?

 

Vem har du helst med dig i ett svärdkross/ vem har du helst inte med dig?

 

Hur mkt är du upp lifetime på poker? Samt hur mkt iår? (kanske får samma frågor som nån annanställt men orkar inte scrolla)

 

Anser du dig som ett proffs nu?

 

Vad är ditt största "aha-moment?" och vad tror du det var som gjorde att du tog steget från soppregg på /2kr eller något till vinnande på /10+ ?

 

Varför har du så mkt hybris trots inte alltför imponerande winrate?

 

Varför tror du jag är så mkt bättre än dig?

 

Hur mkt är din "daytrading" rulle uppe i nu?

 

När ska du lära mig reglerna på det?

 

Hur snygg är pangbruden på min pf-bild? (minibiffs morsa)

 

Bonusfråga: Hur rik tror du jag hade varit om jag hade varit lika snål och nit som dig och hafr den blekaste aning om hur man gör det som du gör :D

 

 

Nu ska jag torka mig och benen har domnat av, så blir inga mer frågor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livet på en pinne för en tjockis med Svensson jobb det med kan jag bekräfta, lite för mustig lunch och drycken till lunch nummer 2 drar iväg så är man minus vid dagens slut :oops: .

Haha men sedär! Då kanske allt blir bra till slut ändå :)

 

Varför är du så snål?

 

Hur mkt skulle du ha i dollares (engångssumma) för att hora ut din syster?

 

Skulle du vilja uppleva piggelinskammaren som jag fick ihelgen?

 

När ska du ta din bordelloskuld? Samt vilken lineup skulle du vilja ha med dig?. (3-5st)

 

Vem av dina "pokerpolare" sänker en JV/Dovrek/bögjuice snabbast?

 

Vem har du helst med dig i ett svärdkross/ vem har du helst inte med dig?

 

Hur mkt är du upp lifetime på poker? Samt hur mkt iår? (kanske får samma frågor som nån annanställt men orkar inte scrolla)

 

Anser du dig som ett proffs nu?

 

Vad är ditt största "aha-moment?" och vad tror du det var som gjorde att du tog steget från soppregg på /2kr eller något till vinnande på /10+ ?

 

Varför har du så mkt hybris trots inte alltför imponerande winrate?

 

Varför tror du jag är så mkt bättre än dig?

 

Hur mkt är din "daytrading" rulle uppe i nu?

 

När ska du lära mig reglerna på det?

 

Hur snygg är pangbruden på min pf-bild? (minibiffs morsa)

 

Bonusfråga: Hur rik tror du jag hade varit om jag hade varit lika snål och nit som dig och hafr den blekaste aning om hur man gör det som du gör :D

 

 

Nu ska jag torka mig och benen har domnat av, så blir inga mer frågor!

 

Tror har med uppväxten o göra. La familia aldrig haft

det riktigt bra ställt. Konstanta dubbelkollanden på prislappar, alltid få den billigaste

glassen och oftast handlat kläder på rea osv. Har nog undermedvetet kopierat det beteendet.

 

Hahah pass!

 

Ja!

 

Hahah den lär ryka om jag joinar utlandsresa till passande land. Setupen består av dig, hh och waah. Lepi o klingan ska obv med som moraliskt stöd

 

Inga du vet om :( Antar du menar IRLare? Isåfall har en lång blond tanig polare som är rätt så glad i alkohol, där går det unna!

 

Har ett par IRLare som jag skulle kunna tänka mig korsa svärd med. Sen några från nano

hade jag inte skämts för heller. Den jag _helst_ vill ha med mig e svår :D

Den jag helst inte har det med... i världen? Måste ju typ va farsan.

 

Lifetime opp 170k

I år 100k.

 

Naee, too soon to tell. Ge mig några 100k nävar till!

 

När jag började tänka ranger istället för att stirra mig blint på min hand samt sätta FI på en specifik hand.

Och att gå från sopreg på /2 till bekväm på /10 beror mkt på att jag börjat snacka mkt mer poker med folk o tänka mer poker.

 

Så farlig är den väl inte? :( Men det simpla svaret e la ett det går bra, bättre än jag någonsin trott det skulle kunna

gå när jag väl började. De e bra du tar ner mig på jorden ibland!

 

Bättre mental game. Bättre grind/arbetsmoral.

Mer grejer i ryggmärgen då du pressat så förbaskat mkt mer volym vid borden samt off-table än mig.

 

Har en tia av mitt totala kapital jag tradeat runt lite med, tror den i dagsläget e värd kanske 15k?

 

När jag lärt mig reglerna själv :D Alt i utbyte mot lite pokerkunskap!

 

10/10, lättaste frågan hittills!

 

Hahah wow. Hmmm. 5-7 mil? Svårt o säga :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...