Gå till innehåll

Öl? Sthlm?


Katt3n

Recommended Posts

Tja. Sitter i solen i Kungliga Hufvudstaden och indrar om det finns nånstans man kan ta en finöl? Nån gammal uv som är sugen på att joina?

Jag har junior med mig så räknar inte med nån slags röjargrej.

Man in the Moon och Monks delade på utmärkelsen Årets Ölkrog förra året. Av dessa föredrar jag Monks. Ingen av dom har dock Stallhagen, då får du ta dig till QueensHead.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från Akkurat är det kort gångväg till både Olliver Twist och Omnipollos Hatt, om ni mot förmodan skulle tröttna på utbudet.

 

...eller om man är ute i god tid.

 

MVH

Blev just utsatt för ett försök att sälja på mig Staropramen från fat under förespeglingen att det skulle vara IPA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer troligen förbi efter 22:00, om ni fortfarande är kvar då. Ni vet säkert hur jag ser ut, jag har ingen aning om hur ni ser ut... men jag kan då förklara tmirs internskämt om Stallhagen (eller läs http://www.stallhagen.eu så fattar ni :ola:)

 

Du är dessutom skyldig mig en öl vill jag minnas!

 

Edit: jag är lätt att känna igen. Blond, skäggig, tatuerad viking med en genetisk replika i 8årsåldern i släptåg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer troligen förbi efter 22:00, om ni fortfarande är kvar då. Ni vet säkert hur jag ser ut, jag har ingen aning om hur ni ser ut... men jag kan då förklara tmirs internskämt om Stallhagen (eller läs http://www.stallhagen.eu så fattar ni :ola:)

 

Jag måste tyvär avvika innan 22:-( Tror annars att vi är skyldiga varandra varsin öl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var kul att träffas, junior är nog en av de charmigaste 8-åringar jag sett.

Kul bouns att gdaily tittade förbi, synd bara att det blev så hastigt, vi kanske kan ta igen det vid ett annat tillfälle?

 

Precis vad jag var ute efter! Nu har jag en naken tant som bild när klienten laddar!

 

Puss!

 

Vad vill du ha din belöning?

Hoppas att den nakna tanten inte fryser.

Du kan bjuda på en öl om vi träffas IRL.

Ganska exakt 6 år sedan, fan vad tiden går!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...