Gå till innehåll

Wsop 2015 - vilka ska dit?


suzanne87

Recommended Posts

Nice! Ska du gøra något förutom poker på plats? Har du spelat wsop events tidigare?

 

Yes lär bli sjukt nice...vet inte riktigt. Man säger jämt att man ska göra massor med andra grejer men det brukar ändå sluta med att man spelar poker hela dagarna?

 

Ne det här blir mitt första WSOP event.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Tänkte dra igång en tråd för de som ska till Vegas nu inom snar framtid. Jag ska själv dit med 2 polare från den 3/6-17/6. Hade vart kul om vi kunde använda denna tråden för att kanske mötas upp ngn gång ett gäng för lite krök eller bara dra ut och käka eller ngt. Alltid kul att snacka lite poker över några bira :-D

 

Annars kanske vi ses vid borden!

 

Ha det gött!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Tänkte dra igång en tråd för de som ska till Vegas nu inom snar framtid. Jag ska själv dit med 2 polare från den 3/6-17/6. Hade vart kul om vi kunde använda denna tråden för att kanske mötas upp ngn gång ett gäng för lite krök eller bara dra ut och käka eller ngt. Alltid kul att snacka lite poker över några bira :-D

 

Annars kanske vi ses vid borden!

 

Ha det gött!

 

Jag flyttade trådstarten hit. Bättre än att ha en ny tråd för varje person som åker till Vegas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag åker till vegas 28/6 till 7/7 "eventuellt längre". Jag åker själv, så är de någon på plats där nere under den här perioden hör gärna av er. Det är min första resa till vegas så hänger gärna med någon/några som var varit där förut. Jag kan tänka mig att dela boende med någon, om någon är intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...