Gå till innehåll

Moneybookers


Recommended Posts

Tja nån mer som haft problem med det nu? När man gjort en insättning står det.. We have not recieved confirmation from our payment processor. If the payment was succésful we will credit the funds to your skrill account balance as soon as we get the information. ...

 

Om livet bara kunde flyta på 1 jävla gång i mitt liv så skulle jag vara tacksam. Cashen från mitt konto dragits såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Kapar den här tråden lite.

Har ett ganska nystartat skrillkonto i dollar som jag fortfarande inte gjort något uttag till bank med, nu syns denna texten:

"Please be aware that we no longer accept bank-wire deposits or facilitate bank-wire withdrawals in US dollars."  som jag fattar det så kommer de växla pengarna till euro innan de för över

dom till min bank som i sin tur måste växla... Det här suger ju uppenbarligen ganska hårt då rätt mycket pengar kommer försvinna,  finns det något sätt att komma runt det här som jag inte tänkt på?

En av sidorna jag spelar på har bara uttag till skrill/neteller så just nu känns det som bästa alterntivet är att skaffa ett netellerkonto i sek och ta ut till det istället (tror jag får bättre kurs om sidan sköter växlingen än att skrill/neteller gör det) 

 

Tycker förövrigt det gått rejält utför med deras avgifter, när jag använde det för 5+ år sen så kostade ett uttag 1,9€ eller liknande och nu är det 5,5€, högre växlingskostnad och dyrare skicka mellan konton dessutom :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...