Gå till innehåll

Motståndet på svenska spel?


Immesan

Recommended Posts

Tjenis

Undrar hur mostandet ser ut pa svenska spel i nulaget...horde fran nan att sidan aven har nagon reg downtime x h timmar i veckan ??

 

mvh

 

 

om nu någon sitter inne på info om detta så tror jag inte den personen delar med sig av det :roll:8-)

 

du menar att det skulle finnas en utsatt tid då regs inte spelar, eller? haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag ser det så motsvarar motståndet på 0.25/0.50 SEK inte fullt NL2 på Pokerstars. Men där det händer väldigt lite på NL5 och NL10 så uppfattar jag att det händer mer med motståndet när man klättrar på Svs. Eller om det bara är jag som blir nervös av de stora summorna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5/10 SVS motsvarar typ 0.05/0.10 Pokerstars, värdelösa spelare!

 

Det är antagligen svårt att göra direkta jämförelser. Själv så kan jag spela jämt med med spelarna på Pokerstars på den nivån ganska bekvämt. Men jag har problem redan på 2/4 på Svs. Men det kan ha att göra med att jag inte har bankrulle att spela med. Då blir en beslut i avgörande lägen lite krampaktiga. Eller åtminstone mina. Jag är egentligen ingen gambler utan vill ha hänglsen och livrem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...