Gå till innehåll

15 000 kronor i biljetter till SCOOP adderat på PokerStars i maj!


Recommended Posts

PokerStars kör nu fyra fina kvaltävlingar till turneringsserien SCOOP, exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu. I potten ligger totalt drygt 100 biljetter adderade till ett värde av nära 15 000 kronor.

 

Namn: Poker SE SCOOP (#1216486081)

Tid: måndag 4 maj klockan 20:00

Inköp: $2+0.20

Adderat till potten: 40 stycken $11-biljetter till SCOOP

Lösenordsrebus: förstaärtandraärwtredjeär4fjärdeärtfemteärwsjätteärt

 

Namn: Poker SE SCOOP (#1216488024)

Tid: onsdag 6 maj klockan 20:00

Inköp: $2+0.20

Adderat till potten: 18 stycken $27-biljetter till SCOOP

Lösenordsrebus: förstaär5andraärytredjeärdfjärdeärgfemteärt

 

Namn: Poker SE SCOOP

Tid: måndag 11 maj klockan 20:00

Inköp: $1+0.10

Adderat till potten: 40 stycken $7.50-biljetter till SCOOP

Lösenordsrebus: förstaärwandraärttredjeärwfjärdeärefemteärf

 

Namn: Poker SE SCOOP

Tid: onsdag 13 maj klockan 19:30

Inköp: $5+0.50

Adderat till potten: 5 stycken biljetter till $109 SCOOP Main Event

Lösenordsrebus: förstaär4andraärttredjeärffjärdeärdfemteäresjätteärr

 

Saknar du konto på PokerStars men vill lira turneringarna går det bra att anmäla dig här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som har problem med anslutningen till PS, går knappt att logga in eller anmäla sig till tuneringar?

Går inte att logga ut heller?

Nyss fick jag detta meddelande när jag försökte logga ut

" Pokerstars GIU is not respnding" Vad betyder Pokerstars GUI??

 

MVH

Annie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att den blir inställd kanske har mer att göra med att ni är ute med lösen och info så pass sent, än med att folk inte vill ha 11 dollar gratis. Bara en tanke.. ;) Jag antar att folk är vana vid att turneringarna är på söndagar och inte har kollat lobbyn. Trist i alla fall, men förhoppningsvis har folk fått upp ögonen nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm Väldigt konstigt att man inte vill lira det. Kan bero på att man blir bara sämre av att spela sån skit. Senaste gången- blinds 15/30. Höjer upp med AK i första position 2 spelare bara sådär går all in på 3k. Jag synar för jag foldar inte ak i en jävla Frirulle när jag vet att jag dessutom förmodligen har bästa hand.

 

73 och 10 8. Torska såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 spelare fattades för att turneringen skulle dra igång. Vad händer med dem T$440 som var tänkt att bli adderat?

 

På onsdag krävs det minst 18 spelare för att satten ska spelas, 5 registrerade just nu.

 

De $440 händer inget med, de stannar hos arrangören. Vi hoppas på bättre tryck på onsdag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm Väldigt konstigt att man inte vill lira det. Kan bero på att man blir bara sämre av att spela sån skit. Senaste gången- blinds 15/30. Höjer upp med AK i första position 2 spelare bara sådär går all in på 3k. Jag synar för jag foldar inte ak i en jävla Frirulle när jag vet att jag dessutom förmodligen har bästa hand.

 

73 och 10 8. Torska såklart.

 

så klart du gjorde... sidan är förmodligen riggad och om du hade haft rulle för att spela super tuesdays osv så skulle folk respektera dina preflop öppningar samt vbets.. skulle förmodligen krossa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...