Gå till innehåll

Ta dig till WSOP Main Event med Poker.se och 888.com!


Partneransvarig

Recommended Posts

Söndagen den 3 maj drar vi igång en fantastisk kampanj, "PokerSE Road to WSOP main event", tillsammans med 888.com. Två gånger i veckan körs en medlemsturnering öppen för alla som registrerat sig via våra länkar. Inköpet ligger på $10, och utöver den vanliga potten adderar vi en plats i en exklusiv frirullefinal den 16 juni åt vinnaren. I denna final ligger ett paket till WSOP main event värt drygt 110 000 kronor ($13 000) till vinnaren! Totalt kommer fjorton medlemsturneringar att spelas vilket ger fjorton finalister som tillsammans med ett wildcard slåss om paketet!

 

Följande datum spelas medlemsturneringarna:

Söndagar: 3 maj, 10 maj, 17 maj, 24 maj, 31 maj, 7 juni, 14 juni

Torsdagar: 7 maj, 14 maj, 21 maj, 28 maj, 4 juni, 11 juni

Måndagar: 15 juni

 

Finalen spelas tidag den 16 juni. Paketet till vinnaren är värt 13 000 dollar, och innehåller 7 nätter 5-12 juli på Palazzo hotel, inköp till WSOP main event 2015 samt $1400 till resa och expenses.

 

Villkor: Minst tio deltagare krävs för att deltävlingarna ska köras.

 

Så här gör du för att delta i tävlingen!

 

1) Om du inte har något konto men vill delta öppnar du ett konto via denna länk så är du med i tävlingen

 

2) Gå in på 888.com och leta upp nästa medlemsturnering och registrera dig för den. Du hittar dem under Tournaments -> Restricted. Nästa turnering har id #68844276.

 

3) Vinner du någon av turneringarna är du automatiskt klar för finalen den 16 juni. Vinner du även denna och paketet kommer du att kontaktas med vidare information för ditt Vegasäventyr i sommar. Svårare än så är det inte!

 

Skulle en person som redan vunnit en plats i finalen vinna en tävling till går platsen till tvåan i turneringen. Har även han vunnit tidigare vinner trean platsen osv.

 

4) Du har även chans att nå finalen den 16 juni via vår wildcardtävling. Läs mer här!

 

Här hittar du Terms & Conditions för 888.coms turneringar och paket!

 

Saknar du konto men vill delta i tävlingen om ett WSOP-paket går det bra att registera sig här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 150
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Söndagen den 3 maj drar vi igång en fantastisk kampanj, "PokerSE Road to WSOP main event", tillsammans med 888.com. Två gånger i veckan körs en medlemsturnering öppen för alla som registrerat sig via våra länkar. Inköpet ligger på $10, och utöver den vanliga potten adderar vi en plats i en exklusiv frirullefinal den 16 juni åt vinnaren. I denna final ligger ett paket till WSOP main event värt drygt 110 000 kronor ($13 000) till vinnaren! Totalt kommer fjorton medlemsturneringar att spelas vilket ger fjorton finalister som tillsammans med ett wildcard slåss om paketet!

 

Följande datum spelas medlemsturneringarna:

Söndagar: 3 maj, 10 maj, 17 maj, 24 maj, 31 maj, 7 juni, 14 juni

Torsdagar: 7 maj, 14 maj, 21 maj, 28 maj, 4 juni, 11 juni

Måndagar: 15 juni

 

Finalen spelas tidag den 16 juni. Paketet till vinnaren är värt 13 000 dollar, och innehåller 7 nätter 5-12 juli på Palazzo hotel, inköp till WSOP main event 2015 samt $1400 till resa och expenses.

 

Villkor: Minst tio deltagare krävs för att deltävlingarna ska köras.

 

Så här gör du för att delta i tävlingen!

 

1) Om du inte har något konto men vill delta öppnar du ett konto via denna länk så är du med i tävlingen

 

2) Gå in på 888.com och leta upp nästa medlemsturnering och registrera dig för den

 

3) Vinner du någon av turneringarna är du automatiskt klar för finalen den 16 juni. Vinner du även denna och paketet kommer du att kontaktas med vidare information för ditt Vegasäventyr i sommar. Svårare än så är det inte!

 

4) Du har även chans att nå finalen den 16 juni via vår wildcardtävling. Läs mer här!

 

Här hittar du Terms & Conditions för 888.coms turneringar och paket!

 

Saknar du konto men vill delta i tävlingen om ett WSOP-paket går det bra att registera sig här!

Kan man länka sitt konto till er?

 

Har gammalt konto...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi hänvisar normalt denna typ av frågor till 888 support.

Men PM-a mig dina användaruppgifter så ska jag kolla upp detta med 888.

 

Vi vill gärna att så många som möjligt av våra medlemmar här på PF får möjligheten att spela den här turneringen.

 

Mvh

Partneransvarig

 

Kan man göra nytt konto via er länk fastän man redan har ett eller det e förbjudet att ha 2 konton?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag kontaktade även supporten på 888 för att få hjälp med att "tagga" mitt "otaggade" konto till poker.se eller pokerforum.nu, men svaret blev:

 

In regards to your affiliate query you will need to contact them to find out the step you would need to take to join up with them.

 

Så de bollar alltså tillbaka mig hit.

Finns det något mer att göra eller är det bara att ge upp?

mvh

leifdottir

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Leifdottir,

 

Jag har skickat PM till dig.

Om det är fler som är osäkra på hurvida ni är taggade till oss eller ej.

Kontakta mig via PM så ska jag göra mitt bästa för att hjälpa er.

 

Mvh

 

Partneransvarig

 

Hej!

Jag kontaktade även supporten på 888 för att få hjälp med att "tagga" mitt "otaggade" konto till poker.se eller pokerforum.nu, men svaret blev:

 

In regards to your affiliate query you will need to contact them to find out the step you would need to take to join up with them.

 

Så de bollar alltså tillbaka mig hit.

Finns det något mer att göra eller är det bara att ge upp?

mvh

leifdottir

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(fanns ingen tråd för 888poker i allmänhet)

 

Vad är det som gäller egentligen avseende insättningsbonus med/utan poker.se?

 

Er egen recension av sajten här säger en sak, 100% upp till 400 eller 700 (står olika på samma sida) medan deras officiella sajt säger $88 free:

 

http://sv.888poker.com/poker-promotions/your-welcome-package/welcome-bonus.htm

 

Så vad gäller? Kan man få två bonusar om man signar upp via poker.se? och stämmer det verkligen att ingen bonus code ska anges om man vill ta poker.se erbjudandet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är inte möjligt att regga dig till turneringen om du är taggad till en annan sida än poker.se eller pokerforum.

 

Mvh

 

Partneransvarig

 

Men om du är osäker, så PM-a mig så kollar jag upp.

 

Om man inte är taggad av poker.se-länken kan man ändå anmäla sig till turneringen eller känner klienten av om man är taggad eller inte?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej först får jag beklaga att vi har dubbla budskap på samma sida, det ska vi genast ändra.

 

Det som däremot är positivt är att vår insättningsbonus som gäller för våra besökare/medlemmar är 100% upp till $700. Nya spelare som signerar upp på 888 får utöver detta $88.

 

 

 

(fanns ingen tråd för 888poker i allmänhet)

 

Vad är det som gäller egentligen avseende insättningsbonus med/utan poker.se?

 

Er egen recension av sajten här säger en sak, 100% upp till 400 eller 700 (står olika på samma sida) medan deras officiella sajt säger $88 free:

 

http://sv.888poker.com/poker-promotions/your-welcome-package/welcome-bonus.htm

 

Så vad gäller? Kan man få två bonusar om man signar upp via poker.se? och stämmer det verkligen att ingen bonus code ska anges om man vill ta poker.se erbjudandet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja precis.

 

Kul om du kan vara med nu:)

Det är inte ofta som det är så "enkelt" att ta hem ett WSOP paket till ett så pass lågt inköp.

 

Kommer man bara till finalen, så är det max 15 deltagare varav en tar hem WSOP paketet.

 

 

 

Bra, då vet man alltså att man är taggad rätt ifall det går att regga sig! :-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har mod tagit bort mitt inlägg? Jag fick ju inte ens svar på min fråga.

 

Stämmer följande som står i er recension om 888poker?

Bonus: 100% upp till $700

888.com erbjuder en exklusiv bonus på

100% upp till $700 för nya spelare från Poker.se

 

Tecknar du konto via Poker.se får du en riktigt bra bonus på 100% upp till $400 på första insättningen, utan någon bonuskod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi söker 888 för att kolla upp detta, vi har kommit överrens om att den skall starta 20:00 Svensk tid alla turneringsdagar. ( ser dock ut som att något blivit fel när turneringen satts upp.

 

Det är tiden i klienten som gäller, vi kommer dock återkomma om vi får ett svar angående turneringstiden.

 

Mvh

 

Partneransvarig

 

Det står 20.00 på poker.se men när man reggar står det 22.00 i klienten.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ingen mod som tagit bort ditt inlägg, Ditt inlägg ligger i tråden, där du även finner mitt svar på din fråga.

 

Mvh

 

Partneransvarig

 

Varför har mod tagit bort mitt inlägg? Jag fick ju inte ens svar på min fråga.

 

Stämmer följande som står i er recension om 888poker?

Bonus: 100% upp till $700

888.com erbjuder en exklusiv bonus på

100% upp till $700 för nya spelare från Poker.se

 

Tecknar du konto via Poker.se får du en riktigt bra bonus på 100% upp till $400 på första insättningen, utan någon bonuskod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...