Gå till innehåll

Fryst konto


Bettingkung

Recommended Posts

Hej!

 

Mitt konto har blivit fryst för "användning" av Poker Edge.

Förstod aldrig hur man använde programmet och använde det aldrig i något spel, dessutom visste jag inte att det var emot reglerna.

 

Hur som helst så är mitt konto nu fryst och jag hade tydligen fått en mild varning som jag inte fick protestera och om jag skrev något annat än "Jag förstår nu att det är emot reglerna och jag kommer inte använda det igen" skulle det bara bli värre. Jag svarade iaf med att jag inte ska använda programmet osv.. och min fråga är nu,

 

Hur länge kommer mitt konto vara fryst för det har gått en del tid nu sen jag skickade mitt mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tyvärr är det svårt för oss att bedöma vad din avsikt och vad du visste vid tillfället. Vi kan utgå från om användare kör otillåtna program eller inte. Gör man det har man brutit mot reglera (som man accepterat).

 

Så fort vi har hanterat ditt mail där du bekräftar att du inte kommer använda programmet igen så kommer ditt konto öppnas (förutsatt att omständigheterna är enligt beskrivning).

 

Ser att din användare är ny men om det är så att du har en annan användare som kan du pm:a mig.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...