Gå till innehåll

Från 70dollar till 10k!!!


Aaronramsey

Recommended Posts

Ska börja spela imorgon förmiddag/eftermiddag tänkte jag. Har inte så mkt rulle men kommer koncentrera mig på 5-30 dollars mtt. Känner ja mig själv kommer jag vinna på den nivån men ska försöka att inte skotta så ja gular konstant. Ska Dock lira sunday million nästa söndag har ja bestämt mig för redan nu.

 

9 onde mars är det idag. Ska rapportera här varje dag hur det går. Skriver detta enbart för mig själv sen får vi se. Ska despota 100 dollar imorgon. Målet är 10k dollar innan 1april. Mer motiverad än nånsin. Kommer bara lira på full tilt och pokerstars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ändrade rubriken. Var så less på allt och alla igår kväll så ni får ursäkta.. Kl är halv 7 och inte kunnat slagga än. Bra liv. Har inte råd att sätta in 100 så får bli 70( behöver inte mer)

 

Allafall tänkte ja börja i eftermiddag. Kanske börjar med turbon kl 12 11dollars. Hot 3 hot 4, 1 d 6max kl 14:00. Är en på full tilt i eftermiddag(deepstack) en 11dollars som det är bra värde i. Runt 500 till vinnaren. Kommer nog lira 5dollars hyperturbos turrarna som är också. Brukar vara roliga. Måste bli ett break ikväll runt 7. Drömmen vore att få ihop till 200-500 innan det och sen skotta på 55 an kl 9. Sen reg på big 11 förmodligen. Kommer lira hårt idag och imorn. Big 4 är given. Har ju tydligen dygnsrytm för den om man säger så. 5d rebyen runt midnatt brukar ja gå bra i också. 11dollarsen kl 22:00 är bra turre. Får se hur det går i em. Gular förmodligen direkt så då hoppar ja från balkongen. Men min tur överlever jag förmodligen från tredje våningen med X antal brutna ben.

 

Seriöst Nu är kl 10 över 7 och är klarvaken. Skulle ej druckit kaffe inatt. Ska man börja lira redan nu kanske.

 

Rulle 70dollar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade 33d 6 Max och 27d knockout turbo i em. Casha inte i nån. Hot 4 också och 3st 5-10 dollars på full tilt. Dock förstördes allt av mitt nät. Har funkat bra hur långe som helst. Funkade först sen la av 15 min kom tillbaka 5min la av 15min osv. Hur drygt som helst. Trist. Får inrikta mig på lowstakes inatt. Efter arsenal mot man u som går i tian ikväll. 0-2 till oss. Giroud och özil hänger.

 

Rulle under 20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har aldrig funderat på varför en stjärna som du är back över 50k sek på Pokerstars?

Pokern är inte död <3

 

Vad spelar det för roll isåfall när jag är 400sek plus på en annan site skvallertant.

 

Om du vill veta mer om mig så har jag jobb på g( som jag allra helst vill ha) Spelar mest poker för att det är kul. Har inga skulder och lån så chilla bruden. Nu träna sen big 4 inatt. Dags att plocka den.( igen tanten)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var svar på tal det!

Nej jag håller med, vad gör det om man är back 50.000:- på en site när man är plus 400:- på en annan! 8-)

 

Vad spelar det för roll isåfall när jag är 400sek plus på en annan site skvallertant.

 

Om du vill veta mer om mig så har jag jobb på g( som jag allra helst vill ha) Spelar mest poker för att det är kul. Har inga skulder och lån så chilla bruden. Nu träna sen big 4 inatt. Dags att plocka den.( igen tanten)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och nej, kom inte och säg att du menade 400.000:-. Då kan du dra den om rödluvan och vargen på en och samma gång när du ändå håller på!

 

Haha kom in i matchen för helvete!! Alla som vet vad jag nickar kan se vad jag vunnit och förlorat.

 

Sen har jag absolut inte hävdat jag är bra pokerspelare eller dålig. Har inte absolut inte sagt nånting mer än jag har denna tråd enbart för mig själv.

 

Regga dig i maj 2 inlägg och sen är på och hackar. Tänkte skriva nåt grovt nu men pallar inte utan ska njuta av matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja torska 50 dollar.( det är inte min livsrulle, eller pokerrulle. Har faktiskt råd med frukost imorn bitti tror det eller ej) Tror jag har råd med en fylla varje helg också faktiskt som är det viktigaste;-) Måste nog för eran skull gå till läkaren för att se om ja kommer överleva.

 

Torska FFS pga av mitt internet som strula. Fan vad alla ska lägga sig i konstant. SKA ALDRIG GÖRA ETT INLÄGG härinne mer. Bara massa haters som tror dom är så duktiga och bäst på allt. Speciellt sånna som spelar 2dollars och aldrig gular( syftar inte på dig drama) fan min farmor hade klarat av att inte gula på den nivån. Är ni bättre än viktor blom också eller fast han är 3 miljoner dollar back??

 

Break härifrån 1 år.

 

Moderatorn kan stänga tråd!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...