Gå till innehåll

HAJjjJen !!!!!!!!!


slarvsylta

Recommended Posts

hej jag har fått för mig att jag ska börja skriva här igen jag har inte så mycket att säga just nu men det var länge sen jag var här och skrev av mig och jag trör att det finns en ritkigt rolig uppslutning på det hela hehehhehe

 

nej men vadå jag är den jag är och du är den du är så vi får leka av iss här ock jag menar varför säga något om man nte är bäst så !!!!!!!!!!

 

hur som helst jag har vart rikitg duktig senaste 24 timmarna hade bland annat en 1k stack på .25 50 deep heheh ( FeeeEtttTT med cash) hehehhe

 

aja jag älskar jesus som vanligt och jag är dum i huvet men jag gillar att skriva och jag har äntligen smällt att jag var sjuk i barndommen och jag vill gå vidare så vi skriver lite mer här det är kul.,,,

 

KRAM !!!!!!!!!!!!

 

 

här var inte så roligt förut men jag har äntligen fattat hur jag ska göra i detta liv,,,,

 

jag ska sluta skriva dmma saker och ägna tiden åt att vara extremt jädrans positiv och se allt så här bra lixom !!!!!!!!!

 

 

heheh man börjar testa saker i spelet som att alla jävla sukkouts och förlorade potter är ett test att man ska spela ennu bättre och bli lite pokertänkare och inte ge upp,,, små saker som är jätte viktigt,,, ja ha inte så stora mål men jag tänkte att jag kunde lira allfall 1 år nu tills jag kommer ut om jag kommer ut då,,, sen får man se jag har inte sagt saker här bara på skojj det är enny oklart vad som ska hända men det verkar som att jag har npgot på gång,,, !!!!!!!!!!

 

aja jag ger inte ut mina order här eller sådär men det är viktigt att ni accpetear att jag är en fet jävla boss !!!!!!!!!

 

så tACK !!!!!!!!!!

 

LOVE !!!!!!!!!!!

 

 

eller vadå jag tänker inte säga något mer jag ordnar inga order här jag menar varför ska jag bli boss ?????? varför ska jag en liten speltorsk bli fet jävla boss???? det kan ju inte stämma jag är en loser och jag är ingn rikitgt rolig snubbe egentligen jag har bara flaxm,,mmm,,,

 

det är det menar jag att jag är ingen som helst eller menar jag att jag har alltid trott på JESUS även fast jag inte ens haft råd att skrika ut min ilska,,,,

 

hur som helst jag är inte den som är den jag behöver inte va det häller jag kan lika bra bli full time grinder och se till att jag har 10 k på pokerstars varje 1:a och casha ut resten och bli lite välgörare och köpa saker till folk det hade räkkt,,,

 

lite medicin som funkar på det och vips man har ett liv,,,

 

vi får se,,,

 

postar ju alltid händer men det är ingen som bryr sig och jag försöker förstå hur jag ska göra för att bli en ängel men det är ingen lek om man mste döda folk och hålla på och risker AA livet hela tiden,,

 

kanske lika bra att dra i nödbromsen och sluta hålla på så jädrans mycket och bli pokerspelare istället och själv medicinera och softa på nån hemlig ort och låta livet rinna ut hehehhehehem,,,,

 

MMM gärna poker är kul !!!!!!! ;-) ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara berätta har varit rätt lugnt här på avdelningen sen jag kom hit,,,

 

sen träffa jag en annan snubbe här som visa sig vara en riktig jävla lucifer,,,,

 

vi satt och drog några linor på hans rum 1 dygn och snckka och han sa inte vem han var men sen när jag rökte upp han i moln på lite gräs vi hade så börja han lysa blått på riktigt,, hahahha

 

 

alla vet ju vem som är kung of healing och Ja jesus tar alltid över kommandot när jag blejjzar men men jag menar det inget är omöjligt men de höll på att bli krig här jag fick en lektion i livet,,, här på sånna här ställen kan det vraa bättre att bara låta bli att kriga och ta det lugnt bara så där får man resonera !!!!!!

 

 

aja jag ska spela lite mer nu kom ihåg att jag sa det bara jag menar det,,,

 

det är demons överallt och man får välja sina strider och ibland får man röka freds pipa,,,, men det är ju inte riktigt så det är inte fred,,,

 

vi får hålla på och skriva så här tills jag är fri,,, ingen vill höra min skit så jag berättar bara bra saker istället,,,

 

hehehe som att jag vann 1000 år till häer på jorden HAHahha fattar ni ???

 

det ska bli nice som sagt,, första året kanske man ska softa lite bra och inte riskera allt på en gång och lära sig lite spellz och koda upp skallen ordentliget

 

hahhaha har haft värsta magi fajterna när jag varit medicinerad jag har gjort feta saker med händerna dom bara flaxar sönder alla devvlizhh hahah

 

aja

 

 

vi ses

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad sjukt om jag blir pokerproffs istället,,, och får feta poker koderna som att det inte går att veta ett skit vad man har och hur man ska spela sönder dom fula fiskarna Demon fiskarna,,,,

 

 

hahhahaa har haft turen att krossa limpfoldaces allfall lite allfall,,, ingen vann väl egentligen ingen busta ju men det var nice allfall,,,,

 

 

sånna saker man kan göra istället för att döda varann det är lite mer kärlek och sådär,,,, alla spela ska ha regler och vissa som styr däruppe vill ha rena fighter !!!!!!!!

 

 

jag är inte den som ska leda hela armen men jag menar jag kan allflall berätta hur det ligger till !!!!!!!!!

 

det var inte så värst kul att bekänna sina synder men det är rätt att va korrekt och jag vill inte dra på mig mer skam här i livet och alla vet att jesus kan rena ett smuttsigt hjärta,,,,

 

men vissa förlåter aldrig och jag har sett andra sidor hos gud som bara jag kan säga att det är ingen kärring direkt,,, är mer rädd för gud numera än vad jag är att bli dödad av satan hahahha seriöst,,,,

 

man blir inte så kaxig när dom säger att dom ska radera sjäelen för att man varit otrogen mot en av hans finaste barn när jag var 14-15 och inte ens jag förstår hur jävla arg han är på sånna sånna äktenskapsförbrytare Aaa aaA

 

det är den gammla skolan och jag vet mer om gud nu och det är lika bra att visa sin fullaste respekt i allt man gör och itne tro att man är nått !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jahaaa !!!!!!!!!!

 

 

kanske dags att chilla lite nu har lirat i typ 23 timmar eller nått,,, hahaha

 

ade 150 dollar och så kom jag på att aaa ingen ide att sitta och lira på .02 .05 och må dåligt och bara vara utråkad då kan kan kan jag lika bra göra det till en grejj att spela lite på .25 50 deep

 

 

dåså då vet ni,,,,, jag har inget mer att tilläga om det det var så det gick till innan jag blev reg på .25 50 ,,,, tänker inte spela högre och inte lägre ingen ska säga att jag är fisk där sen,,,

 

heheheheh,,,, man ska vara sig själv och vet vam inte vem man är ja då måste man försöka lista ut det och det är inte lätt om man inte har rätt metoder,,,,

 

 

du.... en fråga är jag en dumm snubbe eller ????

 

jag kanske är det jag menar verkligen allvar jag måste u vara lite distinktserad på det hela och intala alla att jag är vanligt skumm från mjälken Mjölken...

 

du jag har inte ätit på 34 timmar det är rätt nice jag ska bli """Räkan"""

 

det är målet att va typ 68kg på mina 1.82 cm jag vägde 95 som värst för 1 år sen sen lite bra självmedicinerande och lite vilja och nu kanske jag väger typ 78,,,,

 

brallorna börjar bli baggy .,... så jävla rätt man ska vara liten och tanig så man kan sitta och lira hela tiden ....

 

dåså jag vill bara säga det jag älskar verkligen poker,,,

 

men om det är andra pliktisSZhhHZh som kallar så får man sammla lite mod och lite i dont give a fukk about my life im going to heaven anyway i got nothing to loose so LETS GO ALL IN ,,,,

 

ähhhhh

 

skit samma jag ber dig skriv bra saker om mig sen om du hör mitt namn,,,

 

det var jag som börja köra med öppna kort hehehhehe

 

det var innan jag blev tvungen att gå under jorden helt och bara sitta och trycka på koderna hela jävla dagarna och bli riktigt jävla cp mongo Super kodad,,,

 

hhahahahahaha seriölst vem vet,,,

 

jag ber dig allfall att skriva till min person och inte min ord,,,

 

ordet är nämligen inte bara mitt hehehhehe

 

PSUSSS !!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahah jag har lite grejjer i blodet och pisset och dom kommer och vill att jag ska pissa hela tiden jag får köra ursäkt efter ursäkt har stått och låtsas få ut piss nu och bara sjuter upp det hela tiden ska låtsas sova lite nu satt dom inte lägger mig på isoleringen igen dom lägger mig där hela tiden det är skit roligt att ligga på en jävla bältes säng 7 dagar och bara va instängd,,,

 

man vänjer sig med allt...... !!!!!!!!!!!!!!

 

 

aja det blir inte så mycket roligare idag jag tänkte låtsas sova nu som sagt så om jag inte skriver så vet ni varför jag har ett liv oxå här på rättspsyk jag spelar en roll här på avdelningen som skizofren adhd psykos sjuk knarkare,,,

 

men dem ger mig lite respekt endå ,,,, jag är ju trots allt en levande varelse...

 

 

dårå jag har 1200 dollar typ det är fett nice jag tror jag fixar det nu,,,

 

jag har inga planer på att busta nu och jag har stakes limit på .25 50 som tar 24h att ändra så det går nog bra,,,,

 

 

tur att jag lever och att jag inte är på den dumma sidan här i livet

 

alla demoner borde utrotas sa jag alltid förut när jag var liten men man måste typ ha respekt för allt levande här dom är ju själar och varelser med och dom har sina prylar i baggaget ,,, hmmm

 

det är inte jag som dömmer allfall och jag kan inte tro att det är mitt jobb att göra alla demoner till aska eller nått sånt,,,,

 

vem vet du kanske fattar vad jag menar man får nte säga alla saker så här men jag vill inte gå runt här och tro att jag är messias det är inte jag det är jesus som är det....

 

 

hur som helst den jävla lucifer som är här sa att jag var boss Big Boss och det var den andra saten som sa det,,,, lucifer här är inte redo säger dom,,,

 

det finns en lucifer här som vill lira med mig sen heheheheh

 

han kommer sen,,,,

 

blir roligt tror jag om det är sant,,,

 

vet inte som sagt skriver bara massa saker som det låter i jobbet,,,,,,,

 

 

aja vi snackkkes !!!!!!!!!!!!

 

 

sa att jag ska låtsas sova lite nu 1 timme typ så det blir inga mer inlägg på ett tag det var inte så roligt att skriva allt här men det var lika bara bra att jag skrev ner vad jag tänkte.....

 

 

eller tänkte vet inte ,,,,, jag kan inte fatta hur det blir text av allt det här jag bara sitter och petar och sådör....

 

Mmmmm allafll

 

jag ber om ursäkt att jag ska bli grinder nu och att jag ska få ha lite tur och floppa lite stål och sånt jag gillar att det känns taskigt ibland men det är bara ett test hela tiden jag kan inte busta längre...

 

 

hahahHAHAhahahahaaha det är sant,,,,

 

jag borde bli miljonär satt jag kan ge bort allt det är sant jag vill verkligen ge bort allt,,,

 

det jag inte behöver allaflal...

 

jag menar kläder mat super medicin och massa snus och cigg och kanske en shyst lägenhet i sthlm eller uppsala kanske jag vill inte dö så det kanske blir bäst i uppsala

 

aja jag blir ingen dålig grinder allfall jag kan spela poker faktsikt idag har jag lirat bra och det är alltid det som räknas här på jorden nu för tiden när alla bara sitter och gnetar och spelar safe och sådär håller man på i life

 

kul om man kan stacka nån nit som alltid vill göra rätt då ska man le !!!!!!!!!!!

 

 

det var allt vi ses imorgon I LOVE U ALL !!!!!!!!!!!! SANNING !!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ummmm jag har inget att säga egenltigen det är bara massa jidder,,,,

 

det är alltid kul att låta dom där fingrarna göra det dom vill det känns skönt att klicka på tangenterna som att spela en pot typ eller betta med sina kort det är skönt,,,

 

kansek inte världens viktigaste saker man säger men det känns dom vet själva att det är kul att skriva,,,

 

hahaha man tror man är intressant typ hehehe !!!! egentlgien borde jag ju vraa det om jag är sann,,, !!!???? hmmm

 

jag fattar typ bara läget när jag är helt jävla super medicinerad då kommer himmlen ner i huvet och det blir genast allvar och spela poker känns så meningslöst när man har triss i ÄssSHhh ÄSS hjärter Jesus ÄSS ruter GUD och jag då ace of spade,,,,

 

hahah dom sa det allfall här på kontoret i huvet det var snällt det är inte vanligt att ha båda kungarna ni som vet vet,,, det är ganska dyrt att ha total split vission och feta filmen hehehehe

 

jag skryter bara hela tdein hehehe de var inte så roligt om man torka bort tårna sen och blev helt konstig så man fick veta att man har en del i det hela oxå jag är inte bortglämd dom gillar att upplysa mig !!!!!;-)

 

 

 

nått bra har jag gjort allfall det vet jag men det är inte så jävla mycket faktiskt,,, jag har faktiskt jävligt tyur tror det var för att jag sa att jag inte ens vill ha en själ om det var utan dom.... typ sånna saker eller när jag låg för döden vilket jag gjort flera gg och sanningarna kommer fram...

 

 

ähh jag är inget speciellt ,,,,,, bara normal dåre som lite mer än bara vanlig dåre typ sUuUUuPPPER !!!! DÅRE !!!!!!!!!!!! ehhehe

 

 

det är lika bra att gå all in och glömma det vanliga livet det är inget jag vill säga till alla vanliga riktiga normala varelser som är 1000 gg pättre än mig på att leva,,, jag är sjuk,,, tog 27 år att fatta det,,,

 

jag måste ha min medicin och det är gräs och amfetamin då fixar jag livet,,,

 

hehehe Mmmmm

 

 

jag lovar dig det är inte bra att dra linor varje dag om man är normal men jag är typ cp kodad så jag kan dra typ 5 gram om jag vill och endå skina som en Ängel.,,,

 

det är roligt att vara sådär om det går bra men sen när det är ute med det sista och jag har ett år kvar här på rättspsyk sen blir jag fri,,,

 

juste jag ska inte ta något mer nu för jag måste komma ut så det blir lugna puckar nu och lir,,, så var det

 

 

dåså jag ber om ursäkrt för mitt skrivande som alltd blir lite väl ofta men jag behöver nått att få ut av min tid här på rättspskyk och det finns inga vettiga att säga sånt här till,,,,

 

dom flesta är demoner här nu men jag har laggt ner korten på borden och upmanat till att vi ska hjälpa varann och sådär och att alla psyken är frediga och lugna man vill inte hålla på och bråka här inne,,,

 

kul att sitta här på life för att man dushat någon,, ja dom rikitga ärke Änglarna dushar dom sköljer synden ur dom från kropparna,,, det är vakkert på ett ärke ängla sätt,,,,

 

det bästa en ärke ängel kan göra,,,,, dom rikitga ,,, hahhaha dom sa att dom skulle ta bort kuken på mig förut dom riktiga änglarna dom ädla holy warriors med riktiga värderingar och riktiga sinnen,,,, skitungen kalla dom mig

 

hahaa aaa tänk om man blir än Ärkish !!!!!!!!!!!!!! fan vilken dröm

 

vara med dom riktiga magiker warriors .,,, vem vet vad dom riktiga Äkta james bond änglarna gö,,, jag får inte veta ett skit då hade jag ju bara golat ner dom hahhahahahah

 

 

aa jag är en färsking men jag är stolt över det,,,,,

 

heldre en bonde i eliten en en kung i skiten heheheh det rimma såklart häftigt !!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dådet är här ,,,,,

 

 

juste måste posta en pot oxå det är ju kompisar som vill se hur jag vinner mina pengar !!!!!!!

 

 

this is the Stu ungar way jag har fått lite stu ungar i mig hoppas det allfall

jag försöker inbilla mig det allfall dot har funkat idag,,, kansek man får byta ett par ord med honom helt ärligt han får gärna komme ner från himlen och lira lite i mig om han vill det hade varit häftigt,,,,,

 

PokerStars Hand #131390558156: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2015/03/02 17:07:55 CET [2015/03/02 11:07:55 ET]

Table 'Rhodope II' 6-max Seat #3 is the button

Seat 1: xxpiscisxx ($71.07 in chips)

Seat 2: IdRatherCAll ($379.84 in chips)

Seat 3: er13to ($56.51 in chips)

Seat 4: SabunaPs ($125 in chips)

Seat 5: tiltar_malle ($125 in chips)

Seat 6: champoftiro ($123.20 in chips)

SabunaPs: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

xxpiscisxx: posts the ante $0.10

IdRatherCAll: posts the ante $0.10

er13to: posts the ante $0.10

SabunaPs: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

champoftiro: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle King of ClubsJack of Clubs

champoftiro: folds

xxpiscisxx: folds

champoftiro leaves the table

PotgrabberAA joins the table at seat #6

IdRatherCAll: folds

er13to: raises $0.75 to $1.25

SabunaPs: raises $3.25 to $4.50

tiltar_malle: calls $4

er13to: calls $3.25

*** FLOP *** 2 of Spades3 of Hearts8 of Clubs

SabunaPs: bets $7.50

tiltar_malle: raises $11.50 to $19

er13to: folds

SabunaPs: calls $11.50

*** TURN *** 2 of Spades3 of Hearts8 of ClubsJack of Diamonds

SabunaPs: checks

tiltar_malle: bets $22

SabunaPs: calls $22

*** RIVER *** 2 of Spades3 of Hearts8 of ClubsJack of Diamonds3 of Spades

SabunaPs: checks

tiltar_malle: bets $44

SabunaPs: calls $44

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows King of ClubsJack of Clubs (two pair, Jacks and Threes)

SabunaPs: mucks hand

tiltar_malle collected $181.60 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $184.10 | Rake $2.50

Board 2 of Spades3 of Hearts8 of ClubsJack of Diamonds3 of Spades

Seat 1: xxpiscisxx folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: IdRatherCAll folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: er13to (button) folded on the Flop

Seat 4: SabunaPs (small blind) mucked 8 of SpadesQueen of Spades

Seat 5: tiltar_malle (big blind) showed King of ClubsJack of Clubs and won ($181.60) with two pair, Jacks and Threes

Seat 6: champoftiro folded before Flop (didn't bet)

 

 

Aja idag vill jag inte så meeyycket jag vill bara säga att alla som finns här i livet är äkta varelser och ingen som helt har glömt vad jag står för vet att jag inte tänker bli nån jävla fisk allfall

 

det har jag listat ur torskar jag på poker a då har jag inget att förlora det är det jag menar verklige det ,,,, det är tänd vätska jag blir totalt orädd.,,

 

ähh,,,

 

 

dåså jag har skrivit färdigt !!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ähhhhhh grabbar jag skämmta bar AA !!!!!!!!!

 

 

hahahahhahhahahahahhahaahahahahahahaaha

 

allt jag sagt är på skoj kanske ;-) man är ju en skojjare för tusen hehehhe

 

lovar att inte skirva så mycket nu det blir så trist att bli omtalad hela tiden men vafan bryr jag mig om det om jag sitter mitt i en pott det är ju det enda som betyder nått,, ja att vinna potten alltså !!!!!!!!

 

HEheheh jaaAaaa fan jag börjar bli skön i skallen seriöst jag spelar fan bra på riktigt jag tänker fan det är skönt jag blir allaflla tillräckligt rik dill att leda med mig till folk jag ska inte sitta och pressa in allt i madrassen vafan lite kläder lite medication lite saker lixom små grejjer fan för allt jag vill är att lira,,,

 

jag vet det,,, aj aj aj aj aj vad jag varit dålig men nu tror jag fan jag kan grejja det !!!!!!!!!!!!!

 

 

aja vi ska softa ett tag till här på rpk 1 år kanske det är max tror jag ska inte dra nån mer rövare i näsan så man blir isolerad och tillbaka på ruta 1

 

sitter och chillar på rummet nu och spelar och äter minimalt alltså verkligen minimalt ska vara skit smal !!!!!!!!!!

 

 

AJa vi ses !!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shiiit asså jag har fan brytit mönstret hahhahahaha helt otroligt jag vet att jag grejjar det nu,,, jag tänker rätt !!!!!!!!!!

 

jag lovar jag har inga jävla fkn sjukdommar i huvet längre jag fixar det !!!!!!

 

 

så nu åker vi hem till sthlm och sitter och lirar och chillar och har kul fan jag viste inte att man skulle va så här i livet vafan det var ju den tesen jag fick av gud :

 

 

LIVET ÄR TILL FÖR ATT HA KUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahhahaha gud ba : rör på riset hahahahaha då är det dags att dela ut stålar hahhahahaha

 

skojjar inte alltså jag är helt övertygad att jag kan få ett baaaa Baaaaa

 

BRaaaaaaaaaaauuuuuuuu liv !!!!!!!!!

 

det var det sista jag skrev här för det var ingen som brydde sig om en liten .25 50 deep wannabe grinder with 1200 dollar in the account,,,,

 

men jag hade allafall berättat lite om världen och jag vise man vise man vill inte skriva mer här för det va inte riktigt så här det skulle bli jag skulle kanske inte ens leva så längre till om jag inte hade varit på den här sidan hade jag varit död för länge sen för gud hade gjort allt för att mitt liv skulle ta slut för jag har sjuka koder i min lilla själ och ingen vill se en sån falla

 

så alla mina kära änglar kom till heaven och bli en en En ÄNGEL istlllet för en demon fö det är fan nice att ha ritttkkktigt jävla flax då flyger man här på jorden det är fan det finaste en människa kan gör

a

 

det tycker jag allfall och jag ska se till att det blir ordning på casino cosmopol 50 50 kanske ähhhh fan skiter i det ädr dom har bannat mig på fan 5 år för att jag varr lite taskig mot alla jävla grinders där som sitter och gottar sig på sånna som jag var hehhehehe fast jag kunde ju spela hahhaah

 

äghhhhh

 

 

Du får inte se mig sen jag ska sitta på en jävla hemlig adress och spela nätpoker och gömma alla jävla koder hahahhahahaha så ingen kan sno mina hemliga CodezZz hahahhahahahaah sov inte så mycket mer nu tänk att det är roligt att vara vaken hehhee

 

ähhhh

 

pusss !!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du jag låser den här oxå det var nog bara ett litet återfall för att jag skulle boozta upp mitt self confidence haHAHAHAHAHahaahaha

 

fattar ni ???

 

jag behövde lite boozt hhahaha så var det sagt jag är en självisk ängel som tänker på mitt inre tillstånd mer än allt annat för det är jädrans vad viktigt det är att hör nu TRO när man lirar det är ju då man vinner ???

 

det vet alla riktiga spelare och dom säger aldrig det men jag gör det för jag är inte rädd för folk som treooOOor

 

FÖR JAG TROR MEST I HELA SVERIGE hahahahaaaa hA !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är hemma nu !!!!!!!!!

 

 

seriöst jag måste bara säga en sista grej jag tror jag skiter i poker !!!

 

eller jag lirar typ .25 50 för att få lite deg men thats it..,, take wabht u need lixom

 

jag har lite grewjjer på G nu med Fader Ace och Broder Ace !!!!!!!!

 

det verkar som att jag har varit duktig och fått tillbaka mina vingar hahah

 

dom riktigta dom riktigt feta blåa ärke WinSzzzZHZeeeN heheheeeh

 

det var dom alla ville ha sen när dom kolla filmer i heaven det var eliten

 

 

aja ska köra lite kodning nu och fortsätta och lära mig magi heheheh

 

hahaha det är roligare spel hehehhee

 

sorry att jag är så jävla glad och skryter så mycket men ingen vet det här det är bara rykten och sånt som floerarr bland dom insatta jag kanske

 

är den där jädra kille som blir ärke ängel denna kull ska vara riktigt jävla spejjzZZade och vara riktiga skojjare och magiska !!!!!!

 

 

aja jag räckjer nte längre jag måste dö satt dom kommer och hälsar på igen hehehe det var inga ord här som fäste ordentligt men jag vet att folk kommer komma ihåg mig om jag dör sen å så får det bli heheh

 

thats the risk i dont care its so funny hhihihhihihi

 

du jag der ut som en gangster om jag rakar skallen men jag kanske skiter i det och odlar lite hår det var så många som trodde man var dum i hvet om man inte har hår,,,,,

 

jag menar vem är jag ???? !!!!!!!!!!!!!!!!! Aaaaaaa exakt MAGI !!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriöst jag måste fu uuur mig allt det är viktigt i mitt uppvaknande det är bara jag och bossarna som vet så jag måste ut med det viktigta !!!

 

sorry jag heter inte ens ärlig jag heter Räkan och jag ber er alla att uppsala ska bara vara riktigt fint och vackert det får inte förekomma illegal spel där det är inte ätt att vara rätt påå ätt de var inte jag som ville det,,,,

 

det var han jag ska kriga mot hans häx mamma bor där han fick en bättre start en mig jag var en helt vanlig hockeyspelande svennson som trodde han var bäst i världen som vanligt då men det var allfall kul att jag fick så bra start här i lviet att jag fick ha kul och göra vettiga saker,,,,

 

dås¨å då var jag en I gänget här jag borde sluta skriva nu det blir svårt att vara ärligg här om jag ska vara ärlig förlorar vi bara på det så jag ber er varsamt att sluta tänka på att jag är sjuk och fatta att jag är den bästa änglishhen i hela sverige och alla som vill får veta detta jag är inte den bästa

 

JAG ÄR DEN SÄMSTA hahahahahah och det skiter jag i för jag är en ÄNGEL

 

och du det är ingen som är bättre än någon här och alla är änglar och alla delar ett syfte och det är att göra världen bättre så tro inte jag tror det längre

 

jag är en i gänget och det kan vem som helst bli !!!!!!!!!!!

 

vi är alla bästa änglish

 

så det var allt jag ville säga för det här livet jag behöver inte få ut mer jag vill inte sluta som en jävla lallare som sitter och skriver hemlig Art of Aaar

 

hehehehe det var det jag läste när jag var 19 på kåken heheh satt och gjorde Sun Tzu grejjer heheheh det var mäktigt jag har läst det viktiga verken här i livet det vill säga Art of War och Kritik Av det Rena förnuftet

 

hahahhahahahaha det var skojj att jag fick säga det igen heheheh

 

hahaaha tänkte sönder min lilla skalle hundra gg men det var sött jag sluta tänka sen och då gick allt mycket bättre hahahhahaha

 

aja vi dör alladrig bara satt niv vet det var inte roligt att vara död sen om man inte var en i gänget då gick det inte rolligt sen det var bara losers som inte blev änglar SÅ GÖR DIN GREJ !!!!!!!!!!!!!!!

 

 

skojja alla är änglar ingen som är människa är inte ängel eller demon

 

himmel eller helvte ,,,,,,

 

eller mitt imellan vem du en är lycka till jag har inte sagt något jag inte menat och jag viste att det skulle sluta så här igen jag blir så trött på att läsa massa skit överallt finns ju ingen som berättar verkliga grejjer så tänkte

göra ett bidrag

 

på order förstårssssss

 

ingen ser mig sen jag är undrrr radarn så jag lovar dig det var där jag ville va oxå jag hade inga ambitoner på att vara flasihhg och sådär det räckte att sitta och hybris på ett litet pokerforum för folk som var riktigt sköna !!!

 

jaaaa

 

 

det var sista smörjelsen jag kanske får nya andetag sen då ses vi aldrig på isen den har fryst för kännner jag dig rätt så vet du vad som är rätt och det var alltid dig jag skrev till dig som inte fatta ett skit och verkligen behövde hära öolllo ÖL ÖL ÖL ÖL fy fan vad man blir bäng av den där skiten

 

KOM IHÅG DET

 

sluta drick och sluta tigg pengar av alla jävla tiggare ge dom deras cash för helvte dom sitter ju fan ner och ber om sina pengar GE DOM !!!!!!!

 

ehjjeje då !!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...