Gå till innehåll

Vilken är eran favoritfilm?


Aaronramsey

Recommended Posts

Haha alltså jag kan fan aldrig slagga på nätterna men tänkte bara snacka om film. Nu snackar vi vanliga filmer inte erotik som ni kanske trodde på rubriken.

 

Tänkte om det är nån som kan rekommendera nån skön rulle?? Gillar rysare/thriller/ bra action. Mina favoriter är the prestige, zodiac, the town,heat, Eden lake och wrong turn 1 är sköna när det kommer till rysare. Vad säger ni boys?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Matrix och Wolf of Wall Street toppar min listal.

 

Wolf är en film där samtliga skådisar, även små biroller, gör megaprestationer och i princip samtliga scener i filmen är episka.

Kung Leo gör en av sina bästa roller dessutom.

Scenen med Maggie Robbie i barnkammaren måste klassas som den sexigaste scenen i filmhistorien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Nån som sett filmen clown? En rysare från förra året. Peter Stormare är med. Laddat hem den. Går ju bara skit på kvällarna. Wallander liksom. Har klippt i veckan a Walk through thombstone( med Liam neeson) den var ok. The captive ( med Ryan Reinolds och Mireille enos) också ok inte mer. Såg John wick med keaanu reeves i veckan med. Den var rätt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete vad jag saknar tiden man åkte ner till hyrbutiken och hyrde film. Typ man kollade på omslagen kom överens " DEN TAR VI' hyrfilmen kostade 50 spänn. Man köpte pizza för 50 spänn( kostar 100 nu)

 

Då var det skönare känsla att se på film. Nu går det filmer konstant man kan ladda hem vad som när som helst. Inte alls samma känsla.

 

Samma sak med musik. Man köpte cd skivor.;-)

 

Gudfadern den har man aldrig hört talats om;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...