Gå till innehåll

16 & 18 februari - Adderade biljetter till Full Tilt Classic!


Partneransvarig

Recommended Posts

På måndag och onsdag kör Full Tilt två turneringar exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu. I potten ligger 30 biljetter till event nummer nio i Full Tilt Classic, samt två biljetter till main event. Biljetterna har ett totalt värde på över 4000 kronor! Inköpen då? Den första är en frirulle och den andra kostar $1.10, så nu har du chansen att ta chansen att ta din plats i Full Tilts nya turneringsserie för ett vrakpris!

 

Namn: Poker SE Full Tilt Classic (#287926730)

Tid: måndag 16 februari klockan 20:00

Inköp: frirulle

Adderat till potten: 30 biljetter till Full Tilt Classic event 9 (totalt värde $300)

Lösenordsrebus: förstaärwandraärdtredjeärffjärdeärafemteärwsjätteärd

 

Namn: Poker SE Full Tilt Classic (#287926919)

Tid: måndag 18 februari klockan 20:00

Inköp: $1+0.10

Adderat till potten: 2 biljetter till Full Tilt Classic main event (totalt värde $200)

Lösenordsrebus: förstaärqandraärwtredjeärdfjärdeärqfemteärwsjätteärd

 

Har du inget konto på Full Tilt men vill spela turneringarna går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Biljetterna har ett totalt värde på 4000kr. Jaaaa det stämmer men kollade den turren och första 30 platserna fick en 9dollars biljett.

 

Alltså slåss man om en 80kr biljett kan man säga.

 

Ja? Du hade inte behövt kolla turren utan bara läsa texten ovan.

 

Man måste ju ha minst en dryg jävel i värje tråd.

 

Enligt min matematik får jag det till $300+200= $500 x snittkursen kursen på pf:s framsida 8.40 = 4200kr. Aaron kanske använde någon ny slags funky matematik med med "old school matte" märker vi andra att pf antagligen räknat med att kronan svänger ganska bra mot dollarb just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Biljetterna har ett totalt värde på 4000kr. Jaaaa det stämmer men kollade den turren och första 30 platserna fick en 9dollars biljett.

 

Alltså slåss man om en 80kr biljett kan man säga.

 

Slåss o slåss... Frirulle där 30 personer av 54 fick betalt.

Hur mycket fick man egentligen kriga?

 

Låter väldigt värt i mina öron ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade inte den men oj vilken bra turre. Keep it up.

 

Känner lite ironi i den kommentaren.. Men för någon som mig som lirar micro nivåer så känns det riktigt roligt om man kan kvala/vinna biljetter in i lite större turneringar.

 

säger inte att 10 dollar är über mycket pengar men sitter man och lirar 1-3 dollars sitngos per session så är det extra roligt om man har en lite större turnering och lira!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner lite ironi i den kommentaren.. Men för någon som mig som lirar micro nivåer så känns det riktigt roligt om man kan kvala/vinna biljetter in i lite större turneringar.

 

säger inte att 10 dollar är über mycket pengar men sitter man och lirar 1-3 dollars sitngos per session så är det extra roligt om man har en lite större turnering och lira!

 

Var inte ironi. Är ju en grym turre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...