Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


db_brante

Recommended Posts

  • Svars 444
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste säga att jag är väldigt nöjd med deras support. Registrerade ett konto igår kväll och skickade ett mail där jag bad om att få CC-limiten höjd. Då jag vaknade imorse var det gjort. Skulle sätta in en slant nyss men möttes av "The CC Number you are using has previously been used by another username. Please use another credit card or contact our support!" då jag nyligen använt kortet hos 24h. Skickade ett mail till supporten, och de fixade allt... på tre minuter!

 

vad skrev du för att få höjd CC limit ? har nämligen spammat dom med att jag vill ha högre men dom vägrar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev helt enkelt och bad om höjd limit så att jag kunde få full bonus. Notera denna konversation:

 

Jag fick ett blankt nej som sagt ( vid frågan om bestpoker.com kunde höja deposit limit -*skrev på engelska*)

 

Kanske vissa spelare prioriteras? Det enda de har att gå på är namnet man har, för sajten är ju ny.

 

espinola, tydligen så tittar dom på tidigare historik inom B2B när dom gör bedömningen. Är man ny kund så rekommenderas Neteller eller Banköverföring, B2B har ett vanlig svenskt konto på SEB så det kostar inget extra.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som fått bonusen utbetald?

Bara undra, supporten hör inte av sig heller

 

Nej, samma sak för mig.

Blev klar med bonuskraven i lördags så ännu har det inte gått så lång tid.

 

Men nåt tecken från supporten idag borde man kunna få!

Sen är det ingen som skriver om de fått pengarna än så man börjar undra :?

Skillnad om någon skrev det dröjde en vecka innan mina kom osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dear ?????????????????????

 

Kindly note that we have instructed our bank to process your cc refund of EUR ?????? to the bank account of the credit card you deposited with.

 

If you have any questions, please do not hesitate to contact us and we will be more than happy to assist you.

 

Kind regards,

 

 

Payments Department

Bestpoker

 

 

Vad menas med det. Nu är jag säkert dum men ni kan säkert svaret så :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis fått svar av BestPoker när det gäller höjningen av CC-gränsen.

 

Det är tydligen B2B som gör bedömmningen kring det hela, och av säkerhets skäl är det standard att nya kunder tyvärr inte får den höjd.

 

Istället rekommenderar dom nya kund så rekommenderas Neteller eller Banköverföring, B2B har ett vanlig svenskt konto på SEB så det kostar inget extra.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satte just in €400 för att cleara lite bonus. vad händer? jo, när jag skall föra pengarna mellan cashier - poker account FÖRSVINNER pengarna, spårlöst. För närvarande står account balance som €0 med andra ord. Har mailat support och hoppas på svar snarast. det här håller inte!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satte just in €400 för att cleara lite bonus. vad händer? jo, när jag skall föra pengarna mellan cashier - poker account FÖRSVINNER pengarna, spårlöst. För närvarande står account balance som €0 med andra ord. Har mailat support och hoppas på svar snarast. det här håller inte!!

 

Sjukt! Hoppas det ordnar sig, skriv gärna om hur det gick sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som har fått höjd CC limit , har ni ochså vart tvugna att skicka in kopior på ID handlingar och kort eller?

Dom som får höjt är vanligtvis tidigare kunder inom B2B.

 

Se även http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=182237#182237

 

- QoS

 

Allså dom som de har försunnit pengar oss är allså nya kunder som inte har skickat in ID handlingarna, men satt in på den höjda limiten eller ?

 

 

och en sak till har varken scanner eller fax. Tror du de går att filma med en DV kamera och skicka filmer på ID grejerna ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, mina 400 Euro försvann också och man ombeds kontakta supporten. Dock får man max skriva åtta ord när man fyller i rutan för att kontakta supporten. Lite svårt att förklara problemet på 40 tecken... :)

 

Kan inte heller logga in för övrigt.

 

har du provat att maila till support@bestpoker.com :roll:

 

Fick svar att de hade lite(?!?) strul igår... mina pengar kom tillbaka men nåtspelade blev det inte igår...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...