Gå till innehåll

Om ni hade 125$ att börja med!


Rackabajs

Recommended Posts

Hmm.. ett problem ja ser bara.. Verkar som att dom flesta borden e fulla :-/ :-) Turbo borden där.. är dom något att hurra för? :-)

Det finns såpass många bord igång att du får en plats inom någon minut.

 

Turbo-borden är väldigt snabba på svenska spel och om du är ovan spelare bör du undvika dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställ dig i kö. Hur många bord spelar du samtidigt?

 

hahaha, ja va helt trög igår kväll xD:-) Jag kommer nog försöka knappa på typ 2 i början, sedan stiga. Vad är max antalet bord man kan ha uppe på svenska spel? Är de som på pokerstars? :-) Vid en tidpunkt knappade ja på typ 15 samtidigt vill ja minnas iaf :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm.. ett problem ja ser bara.. Verkar som att dom flesta borden e fulla :-/ :-) Turbo borden där.. är dom något att hurra för? :-)

 

Min subjektiva upplevelse är att folk överlag spelar sämre på turboborden (inklusive mig själv). Men jag tror att om du har bra koll på vad du gör så kan du dra fördel av detta.

 

 

Turbo-borden är väldigt snabba på svenska spel och om du är ovan spelare bör du undvika dem.

 

Håller med. Jag pallar inte mer än 2-turbos samtidigt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant fråga. :) Jag hade först bestämt mig för vilken spelform jag tycker är roligast och sen försökt hitta bäst lojalitetsprogram för den. Om du gillar turneringar/SnGs så ska du ju spela det, om du gillar cashgame så kanske svs lowstakes är en bättre ide. Jag tycker helt klart du ska spela det du trivs bäst med och därmed har störst rum att utvecklas, och inte bara spela det folk säger till dig är "bäst". :) GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant fråga. :) Jag hade först bestämt mig för vilken spelform jag tycker är roligast och sen försökt hitta bäst lojalitetsprogram för den. Om du gillar turneringar/SnGs så ska du ju spela det, om du gillar cashgame så kanske svs lowstakes är en bättre ide. Jag tycker helt klart du ska spela det du trivs bäst med och därmed har störst rum att utvecklas, och inte bara spela det folk säger till dig är "bäst". :) GL!

 

Inte alls dumt resonerat! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant fråga. :) Jag hade först bestämt mig för vilken spelform jag tycker är roligast och sen försökt hitta bäst lojalitetsprogram för den. Om du gillar turneringar/SnGs så ska du ju spela det, om du gillar cashgame så kanske svs lowstakes är en bättre ide. Jag tycker helt klart du ska spela det du trivs bäst med och därmed har störst rum att utvecklas, och inte bara spela det folk säger till dig är "bäst". :) GL!

 

Bra skrivet! Gillar du cashgame sätter du på in SvS. Gillar du SnGs (vilket i mitt fall) sätt in du på stars. Lira 1.2$, då har du över 100 inköp vilket är tryggt. Du borde komma upp i ca 20% ROI.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
har Svenska spel några bonusprogram förövrigt? :-)

 

Nej, men på cash games har de den lägsta raken i världen, 2,5 % var det senast jag spelade där. Stars ligger kring 3%. Andra siter som PKR kan ligga så högt som 10%.

 

Nu spelar jag inte på svs ändå för jag har ingen lust att stödja genus "forskningen" mer än nödvändigt. Men det är en annan disskusion :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, men på cash games har de den lägsta raken i världen, 2,5 % var det senast jag spelade där. Stars ligger kring 3%. Andra siter som PKR kan ligga så högt som 10%.

 

Nu spelar jag inte på svs ändå för jag har ingen lust att stödja genus "forskningen" mer än nödvändigt. Men det är en annan disskusion :-D

 

10%? Är det på riktigt? Cap?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp det är på riktigt :)

 

http://www.pkr.com/en/support/anna/rake

 

Jag tror ändå att det är lättare att gå plus där än på Stars.

Jag provade stället för lite småpengar, avatarerna gav faktiskt en riktigt schysst sims känsla. Så tänkte lira där som ett rent nöje, ungefär som att lira world of warcraft. Men sedan började min fläkt att krångla, så då fixade inte min dator det längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...