Gå till innehåll

turgi grind


smlove421

Recommended Posts

  • Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Hej folket!

 

Tänkte uppdatera , det var ändå 5 månader senare. Har inte orkat Skriva något. Vart ska man börja. Detta ska bli ett kort inlägg. Blev bara 2 månader i malta. Kom dit jobbade 3 dagar, sa upp , för jobbigt att jobba på callcenter. Spelade poker,festa sola i 2 månader. Gick rätt bra. Jag åkte hem för att blev för ensam där.

 

Maj 25 började jobba hos min farsa igen, på en pizzeria. Har jobbat där sen dess. Sen augusti, är jag resurang chef. Där är roligt. Jobbat mycket under sommaren. Blir nog semester snart nån stans. Tyvärr blev det ingen riktigt bra twich kanal. Får se om jag skriver här mer. Får se om jag hittar på nån Ny utmaning, men tror inte. Inte så bra skrivit men. Det får gå. Om ni har vägarna förbi så kom till strömstad och buktens pizzeria.

 

Hade så bra så länge!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tänkte skriva update. Har börjat få suget grinda. Va på cc 1 vecka sen. Var i gbg i 3 dagar. Blev jenin grill varje dag. Vilken bra mat dom har där och bra pris! Man blev inte hungrig på 9-10 h typ.

Kom tisdag kl 22.30 spelade till 02.30. Back -1k

Onsdag cg 10-10 från 20.00-02.10 back -300 kr

Torsdag spelade turre 18.00. Åkte 18 plats . Sen spelade cg 10.10 blev lite lång tråkigt . Så skriv upp.mig på omaha 10-10. Efter 1 h . Så stard spelet. Omaha är världens roligaste spel typ. Älskar få in det på omaha

Får in det första handen Toskar 1000 kr. Går med 800 kr tripplar. Har 2.8 k . Så går 30 min. Jag kollar ner asks.k.2.

Utg höjer 50 . Jag flatt en kille på på hi jack gör 200. En kille s.b synar 200 . Han som höjt Pre synat 200 .kr . Jag reise 1000 för få head sup pott. Hi jack synar 1000 kr (har 2k bakom). S. B allin typ 900 kr Utg synar allin 1000. Flop j.d.k med 2 spader . Jag har sett plus nöt färgdraget . Jag stoppar in det hi jack snap synar. Han har 10.9.2.3 med 2 spader. En har D.d.4.5 med 3 spader och en har typ nån hand 2 spader . Dom blockar mig rätt bra jag brädan plankar. Surt att toska så stor pott 8k. Åker hem efter det.

 

kul med grind lite. Gillar inte cg så mycket. , om man har tålamod på 10-10 NL. Kan man vinna en del. Har spelat online mer nu. Spelar just nu 200 kr sng på svs och 15 dollar på stars. Är lite sugen på superweeked i helgen . Har inte springit så bra online.

 

Cio så länge!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...