Gå till innehåll

En omahafisk - Följ mitt spel


anglez

Recommended Posts

Tjenare gott folk

 

En 24 årig kille här, från södra Sverige. Jag kommer att börja lira på Svenska spel med en rulle på 4000:-.

Jag har lirat poker från och till i ett par år nu, aldrig kört något seriöst men jag vet om att jag kan slå Svenska spels lägsta nivåer utan problem.

 

Kommer att lira på Omaha allt mellan 0.5/1-2/4, och självklart lite NLH ibland. Kanske nåt skott någon gång, vi får se men målet med den här dagboken är att jag ska utvecklas som spelare,

 

Jag får komma upp med lite realistiska mål senare, det här är iaf det första steget.

 

STARTA DAGBOK

-Check

 

Frågor är välkomna, inga frågor är dumma frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla lycko önskningar :)

 

Spela nyss klart min första session

 

+468

Helt nöjd med liret förutom mot slutet, måste lära mig hålla fokusen uppe hela tiden, blir lätt distraherad.

 

Sen är jag jävligt sliten idag också, kom hem från Hamburg klockan 9 på morgonen, efter att man varit och satt några på Atmos Sauna Club ;) Det är grejer, någon som varit där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckas fan inte få till det med HUD:en på SVS, förstår inte vart det är fel..

 

Hela skiten bara hoppar, och allt är helt rörigt.. Någon som har nåt knep till det?

 

Kommer även slänga upp lite händer och grafer, men jag hade som sagt behövt lite hjälp med iaf att få ordning och reda med HUD:en.

 

För övrigt så tycker jag att folk spelar grymt löst på SVS hittills.. Men nog med allt klagande :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det där med HUDen på svs är ett klassiskt problem med holdem manager, det fick mig att byta till PT4 för nästan ett år sedan. skandalöst om det inte är fixat än, är du säker på att du inte har någon gammal skräpig version?

annars minns jag att någon postade någonstans om att man kan nedgradera till en gammal version också, men det verkade för jobbigt för mig i alla fall.

 

lycka till vid borden, vi springer säkert på varandra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckas fan inte få till det med HUD:en på SVS, förstår inte vart det är fel..

 

Hela skiten bara hoppar, och allt är helt rörigt.. Någon som har nåt knep till det?

 

Kommer även slänga upp lite händer och grafer, men jag hade som sagt behövt lite hjälp med iaf att få ordning och reda med HUD:en.

 

För övrigt så tycker jag att folk spelar grymt löst på SVS hittills.. Men nog med allt klagande :)

 

Gå in på bordet, tryck på hjulet vid last pots won och sen ändra till 5max istället för 6max och kryssa rutan. Om du upplever fryslagg så ha uppe Home i HM bara, inte Reports för den drar mycket mer :-) Bökigt i början, men tillslut så u do what u gotta do. Jag har gett upp hoppet om HM för längesen f.ö :mrgreen:

Hoppas det löser sig och GL vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen boys! Uppskattas, får testa det när jag fått hem mitt lösenord. Lyckades glömma bort det efter en dags grind. :oops:

WP sir.

Lägger skulden på THC

 

Men ska se till att kika igenom några händer och slänger säkert upp en och en annan som jag vill diskutera här senare.

 

Max92:

Vi spelade mot varandra igår om du nickar likadant på SVS :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ligger södra Sverige för dig?

 

Glhf med spelet och dagboken

 

Skåne

 

 

Haha läste min introduktion nyss,

 

"Kanske nåt skott någon gång, vi får se men målet med den här dagboken är att jag ska utvecklas som spelare,

 

Jag får komma upp med lite realistiska mål senare, det här är iaf det första steget."

 

 

Det hänger fan inte ihop nånstans haha, jag ber om ursäkt för min skrivning och stavning ibland. Hoppas inte här finns riktigt grova språkpoliser eller vad dom kallas för, för jag lär nog ryka ganska fort då och jag hoppas ni andra har överseende med detta haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte kunnat spela på några dagar eftersom jag glömde mitt lösenord på SVS, hade fått hem brevet igår men såg inte det förrän idag. Spelade nyss klart en ganska lång session.

 

Lite sjuka utdragningar, annars är jag ändå ganska nöjd med spelet eftersom jag lyckades hålla fokus och lyckades gräva igen hålet.

Det är mitt största problem, när jag blir utdragen att jag blir tiltad och förbannad...

 

http://gyazo.com/8d9d5c131470f6dcfa5723a13aeea8d2

Här har ni en graf över dagens resultat.

 

Tack förresten till slowboy.

Nu rör sig inte HUDen längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte kunnat spela på några dagar eftersom jag glömde mitt lösenord på SVS, hade fått hem brevet igår men såg inte det förrän idag. Spelade nyss klart en ganska lång session.

 

Lite sjuka utdragningar, annars är jag ändå ganska nöjd med spelet eftersom jag lyckades hålla fokus och lyckades gräva igen hålet.

Det är mitt största problem, när jag blir utdragen att jag blir tiltad och förbannad...

 

http://gyazo.com/8d9d5c131470f6dcfa5723a13aeea8d2

Här har ni en graf över dagens resultat.

 

Tack förresten till slowboy.

Nu rör sig inte HUDen längre.

 

Alltid kul då grafen pekar uppåt, posta lite HH? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...