Gå till innehåll

Bugg i klienten?


Drama

Recommended Posts

Har både igår och idag fått väldigt störande fel i PS-klienten. Ibland fryser borden utan att något meddelande kommer upp, och eftersom att jag spelar många bord kan det ta ett tag innan jag märker att ett bord har fryst vilket har gjort att jag ibland blindat bort en stor del av min stack. Någon som har varit med om samma sak och har någon lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har både igår och idag fått väldigt störande fel i PS-klienten. Ibland fryser borden utan att något meddelande kommer upp, och eftersom att jag spelar många bord kan det ta ett tag innan jag märker att ett bord har fryst vilket har gjort att jag ibland blindat bort en stor del av min stack. Någon som har varit med om samma sak och har någon lösning?

 

händer bara mig med table ninja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi har inga inrapporterade/kända problem i klienten av den natur som ni beskriver.

 

Händer detta i samband med att man använder mjukvara från tredjepart? (så bör man sluta använda denna mjukvara tillsvidare)

 

Rapportera gärna eventuella problem enligt ovanstående till supporten så kan tech teamet hjälpa er med att hitta problem/lösning.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...