Gå till innehåll

Fryst konto


powerkingen

Recommended Posts

Mitt konto öppnades idag. Ursäkten från pokerstars va en "oförutsägbar tillfällig ökning av mail".. Inte ok, man ska kunna besvara och sköta en support snabbt om det är en seriös sida.

Bet365 kräver kontoverifikation. Man kan spela under tiden men inte plocka ut några pengar. 3 timmar efter att jag skickade in dokument så va kontot verifierat, detta skedde i helgen! Det kallar jag seriöst och bra support!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt konto öppnades idag. Ursäkten från pokerstars va en "oförutsägbar tillfällig ökning av mail".. Inte ok, man ska kunna besvara och sköta en support snabbt om det är en seriös sida.

Bet365 kräver kontoverifikation. Man kan spela under tiden men inte plocka ut några pengar. 3 timmar efter att jag skickade in dokument så va kontot verifierat, detta skedde i helgen! Det kallar jag seriöst och bra support!

 

JA men dom har inga konton som ska taggas...en vanlig verifikation går fort på ps med..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag kan inte svara på hur andra sidor hanterar sin säkerhet men...

 

På PokerStars kan det ta olika lång tid att verifiera sitt konto och i vissa fall kan man fortsätta spela/använda kontot medan man i andra fall inte kan det.

 

Oftast går verifikationen relativt snabbt men ibland tar det tyvärr längre tid (beroende på olika faktorer som tex extra verifikation/översättning osv).

 

När det tar "lång" tid är det inte bra för helhetsupplevelsen, men vi ber om överseende då vi gör vårt bästa för att kontinuerligt förbättra processen.

 

Är man missnöjd, har synpunkter om något, ideer osv uppskattar vi om man hör av sig till oss (positiv feedback går också bra).

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...