Gå till innehåll

Växjö-Intresserad av homegame?


mrGrohl

Recommended Posts

Hej!

 

Jag är en fd grinder som skulle vilja dra igång ett regelbundet (1-2 ggr/månad) homegame i Växjö. Jag saknar inte grinden men saknar tjötet, ölen och whiskeyn runt pokerbordet med nya och gamla vänner.

 

Fokuset i spelet vill jag inte ska ligga på insatserna utan på att ha trevliga kvällar.

 

Jag har tillgång till en bra lokal på Teleborg för ändamålet. Jag saknar dock tillräckligt med marker för ett djupare cashgame, men det har förhoppningsvis någon annan intresserad tillgång till.

 

Jag spelar helst 1/2kr eller 2/4kr PLO eller Dealers Choice men viker mig självklart om majoriteten vill något annat.

 

Så skriv i tråden alla som tycker det vore roligt att lära känna nya människor och slaska lite utan att bli utfattig. :D

 

Deltagare (adda loves_pappa @skype):

mrGrohl

Pkr_Falk

easylife

cabriolet

ZelbiuZ

V Svensson

jimenez

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag är en fd grinder som skulle vilja dra igång ett regelbundet (1-2 ggr/månad) homegame i Växjö. Jag saknar inte grinden men saknar tjötet, ölen och whiskeyn runt pokerbordet med nya och gamla vänner.

 

Fokuset i spelet vill jag inte ska ligga på insatserna utan på att ha trevliga kvällar.

 

Jag har tillgång till en bra lokal på Teleborg för ändamålet. Jag saknar dock tillräckligt med marker för ett djupare cashgame, men det har förhoppningsvis någon annan intresserad tillgång till.

 

Jag spelar helst 1/2kr eller 2/4kr PLO eller Dealers Choice men viker mig självklart om majoriteten vill något annat.

 

Så skriv i tråden alla som tycker det vore roligt att lära känna nya människor och slaska lite utan att bli utfattig. :D

Jag är game!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Tycker det låter som en jättekul idé. Stakesen låter lagom då jag gillar fokuset på att det ska va kul i första hand. Kan tänka mig att lira texas, PLO och crazy pineapple, DC kanske är mest rättvist (med de spel folk kan tänka sig)men kan man ju om det blir av avgöra från gång till gång? Jag har gott om marker så det är inga problem. Är nog ganska lagom med två gånger i månaden, för egen del kan jag inte samma veckodag varje vecka då jag jobbar oregelbundna tider men förhoppningsvis kan man vara med iallafall en gång per månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, easylife och falken i korvstakesgames, heeelvete va de kommer slaskas <3 charmigt när ett inköp motsvarar en 3b och sen live med alkohol på de, rekar microspelarna att åka o hämta slaskpengar och ta en pils med 2 legender. mvh facit.

Cool! Då blir det inget problem att få in raken på 20kr/person för hyra av lokalen. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...