Gå till innehåll

Howardshore - Balansboken


HwardShore

Recommended Posts

overall grym dag. Började med ett gympass för att börja tappa ett par lagrade öl innan korpen säsongen drar igång. Har nu hittat GTO strategin på gymmet för den som är intresserad. Först 20-30 minuter crosstrainern, 350kcal gone. Sen övergår man till att köra 30 min biffträning. tränar fem gånger i veckan och delar upp träningen, men just crosstrainern +ev kan ja säga .

 

Blev även bra resultat på borden. Har lagt ner ganska mycket tid offtable senaste tiden, och känner att de har gynnat mitt spel. Dessutom blir de otroligt mycket roligare att spela då man känner utvecklingen i sitt tänkande.

 

 

LÄNKTEXT

 

LÄNKTEXT

 

Händer 1213st

 

+1489kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helsikaisi.

 

Efter en lite sämre dag på Svs så prova jag lite Zoom 50NL. De slutade nog med den galnaste sessionen jag någonsin haft. Drog upp 3 snabba bord, de gick som på räls. Kändes som jag var ostoppbar, nästan som att ja visste exakt vilka kort villain hade i varje spott.

 

Slutade +463$ Dullar

 

var en maskin. Blinkade säkert inte på 3 timmar 8-)

 

Konstigt nog så kändes de nästan bättre att spela utan HUD. Ibland brukar ja hamna i konstiga mindgames med mig själv, då ja stirrar för mycket på stats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Ge mig en öl!

 

Nu är man sliten. Att spela 4 bords zoom i 5timmar är något krävande. Dock när man springer som en gud så skulle jag kunna spela dygnet runt nästan. För de fortsatte på på samma väg som igår, blev + 11-12 inköp. Tror faktiskt jag är gjord för att spela utan HUD... känns som ja spelar 3ggr bättre utan.

 

Eftersom ja har spelat helt utan HM så blev de en PRINtare istället

 

LÄNKTEXT

 

 

Fundera även på att lasta hem en HTC från VIP storen, då ja har en hel del FPPs liggandes. Behöver nämligen en ny mobil. Är de någon som har en HTC? något att ha ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En till session avklarad!

 

Fortsätter att springa bra, men känner även att mitt spel fortsätter vara väldigt stabilt. Tänker fortsätta att spela 50nl zoom ett tag till. Sen när jag känner mig redo tar jag steget upp till 100nl zoom. Kommer nog att bli i mitten på nästa månad ifall ja inte backar extrema summor.

 

 

 

 

2325 händer

 

+220$

 

 

GrafN:

 

image.php?di=UUB8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vasaloppet fortsätter.

 

Med nu 13k händer spelade med 22/bb 100 på 50nl, kanske de är dags att röra sig upp snart :) ?

 

känns faktiskt ganska sjukt att tjäna mer pengar på 4 dagars spel än vad ja skulle tjäna på en månads arbete. visst man har ju klonkat någon turre på 5k$, men för mig som CG spelare är de inget räknar med, eller värdesätter.

 

Ikväll är de hockey för hela slanten! Då Björklöven kan säkra playoff plats, får man fara och skrika lite.Kanske orkar med en session senare under kvällen.

 

1043 händer

 

+132$

 

LÄNKTEXT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härlig Löven vinst!

 

Känner mig otroligt trött. Så blir en lugn filmkväll istället för natt grind.

 

Har även bestämt mig för att lägga undan en del pengar från min nuvarande rulle till mina besparingar. Kommer då ha kvar 2.5k$ de kommer ja fortsätta spela med. Då jag når 3k$ blir de 5bi skott på 100nl zoom. Ifall allt fortsätter bra blir de nog i slutet på denna månad eller mitten på nästa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Efter ett tags uppehåll från skrivandet blir nu en typ av comeback!

 

Har nu under ett par veckor försökt att etablera mig som regg på 50zoom/ 100zoom, men känner att värdet inte är top.

 

visst har över ca 50k händer 4.7bb/100 på 50zoom, men känner att det inte är riktigt är ev+ då jag har haft 9-14bb/100 på andra sidor med större sample.

 

 

Nu har jag också efter ett antal dagars strul fått ut en del pengar från WH som jag haft liggandes där ett tag. Känns grymt skönt, och kan nu lägga det bakom och fokusera totalt på spelet.

 

Ikväll belv det inge spel. Då det istället blev en utekväll med massa kompisar från förr.

 

Umeå, en skitstad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var redigt onykter så beskrev väldigt dåligt. Värdet på 50 zoom är inte riktigt så bra som där jag spelat förut, tyckee jag.

 

Jag trodde zoom bara fanns på Ps, du jämför med vanlig 50? För en månad sedan snittade du 20bb/100, var inte det samma games som du spelar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde zoom bara fanns på Ps, du jämför med vanlig 50? För en månad sedan snittade du 20bb/100, var inte det samma games som du spelar nu.

 

Ja exakt, Ps som spelades. 20/bb tror jag att ja hade efter 6 första sessionerna. Efter de började springet bli lite sämre. Sen funkar inte min HM på zoom och det är absolut inte GTO :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär, då var allt med stejken klart.

 

Allt gick smidigt och nu är det dags att pumpa börja lite volym. Idag kände jag mig dock ganska seg, fick stiga upp tidigt och fara till tandläkaren.

 

Kommer från och med nu att börja spela på /2 svs. Tanken vi hade var att börja där och sedan röra sig upp eftersom. Då jag varit /2 regg ett bra tag och kan dynamiken i sömnen så hoppas jag det ska fortsätta rulla på.

 

Dock blev det en risig session idag. Kan kanske bero på den tidiga morgonen. Hade tänkt mig att spela 2-3k händer, men kände mig en aning trött i skallen så avslutade tidigare.

 

Så dagens resultat.

 

-390kr

 

Händer 1193st

 

image.php?di=SBSU

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nog aldrig varit så sugen på poker som jag är just nu. Absolut inte på samma sätt som när man började spela, då man mest var pirrig och lite små nervig. Nu är det mer en aura av fokus och glädje då man ska sätta och spela.

 

Egentligen vill jag bara kunna sätta mig ner och dra en 3-4k händer, men då en gammal vän fyller 20 kan man inte vara ett grindmonster :)

 

Fick iallafall in en bit över 800 händer nu på förmiddan. Var dock väldigt dålig action, nått man inte är van vid...

 

Så:

 

800händer +

 

425kr+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

välkommen till Svenskaspel. Vi erbjuder på lördagar ett otroligt urval av 85% som lider av det välkända "hellman syndromet". Så räkna med ifall du springer kallt att sitta 24timmar och folda, men hittar du ett par har du helt klart nöten.

 

Så kan man väl summera kvällen och veckan. Kallt kallt och lite kallare.

 

1827 händer.

 

-271Kr

 

Får hoppas att det lossnar. Ska då hinna med 3k händer innan läggdags.

 

edit.

 

Skönt att få avsluta med gröna siffror.

 

image.php?di=C020

 

+110kr heldag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra veckan blev helt klart ingen toppvecka. Sluta breakeven, men då jag fick in ganska mycket volym så kändes de lite skeetet.

 

Sen här i veckan så gjorde jag och ett par vänner klart att vi ska bege oss ut i Europa och Tågluffa Juli månad. Då säkert ett flertal här på PF har tidigare erfarenhet av tågluff. tänkte jag höra ifall ni har några tips samt några städer som bara måste besökas?

 

Rutten vi hade tänkt oss: Danmark, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrike och avluta i Spanien.

 

 

1: Vad är en standard budget 20-30tkr ? vill inte leva som en dammråtta.

2: Förhandsbokade ni allt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...