Gå till innehåll

Livepoker i Skåne.


edde555

Recommended Posts

Hej, är intresserad av kontakter inom livepokern i Skåne. Har hört talas om att det ska finnas ett ställe vid värnhem i Malmö, men har inte koll på mer än så. Ni som har erfarenhet får gärna skicka ett PM med detaljerad information! :)

 

Biljardhallen du menar,brevid Lazerdoom ,mittemot grottan som e över gatan..den vet jag fanns/finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hej, är intresserad av kontakter inom livepokern i Skåne. Har hört talas om att det ska finnas ett ställe vid värnhem i Malmö, men har inte koll på mer än så. Ni som har erfarenhet får gärna skicka ett PM med detaljerad information! :)

 

Spelade där ett tag men blev mer o mer gangsterstuga där. mest m eller k falangen som håller till där nu.

 

kan vara spännande men hade nog inte försökt klonka där själv :)

 

sist jag hörde nåt därifrån ¨så viftade en person med pistol efter ha blivit av med pengar!

 

trevligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade där ett tag men blev mer o mer gangsterstuga där. mest m eller k falangen som håller till där nu.

 

kan vara spännande men hade nog inte försökt klonka där själv :)

 

sist jag hörde nåt därifrån ¨så viftade en person med pistol efter ha blivit av med pengar!

 

trevligt

 

har alltid varit tillhåll för gangstrar och äldre rävar där,men oftast om det blivit livat där så har de oftast löst sig,iallafall förr i tiden,var några år sedan va där nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Tack för svar, låter ju inte särskilt trevligt, får hoppas att det inte upprepar sig.

 

Om det finns någon som vet mer om stället, öppettider och ifall de fortfarande har poker, så skulle jag uppskatta svar här! :)

 

Det finns ju en statlig variant i samma stad, kanske kan va nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...