Gå till innehåll

Aaronramsey fucking ramsey skriver dagbok!!!!!


Aaronramsey

Recommended Posts

Tjena. Har varit avstängd ett tag. I en vecka typ. Gjorde ett försök att skriva en dagbok men den togs bort. Stämplades kanske som oseriös, jag vet inte. För jag är ju alltid så oerhört seriös person annars tihi tihi.

 

Allafall så spelar ja mest turneringar. Ja spelar ju alltid för högt för min rulle och gular typ konstant. När man tänker efter kan jag borde spela 5-10 dollars Max. Men jag tänder inte till (till) sån skit. När ja förlorar ska det kännas. Ska bara ligga på alla fyra( en måndagsmorgon) i ett tomt badkar och bara känna ren ångest. Kanske inte så illa men är en överlag jävligt glad kille så brukar glömma alla förluster fort.

 

Ehhhh vad ska jag skriva nu... Spelar allafall utan hm. Har testat det nån gång men tyckte det var oerhört irriterande med alla siffror. Kanske måste tänka om?? Min nuvarande dator är ett skämt. Spillde kaffe för ett tag sen( skriver detta från min iPad) Vad man än ska göra får man gå ut på nätet och kippa klistra. Haha så värdelös jag är. Går som sagt aldrig skriva i pokerchatten( om man har det som hobby) Of TOPIC på pokerchatt. Man har ju lirat poker ett tag. Men ALDRIG hört nån säga följande till mig förra veckan: I hope you have small children and they see When you get burned Alive;-) Haha alltså vem fan skriver en sån sak? Hans avatar var en normal bild på Han och hans fru( i guess) synd att mitt tangentbord inte funkade som sagt. Dock funkar bokstäverna NAZI som brukar var användbara när någon tysk drar ut en. ( åhhhh vad cooooll ja är) ANyway...

 

Är du en bra pokerspelare? Får ja den frågan skulle jag säga. JAAAAA!!! Det är jag som typ 90% av alla pokerspelare också tycker. Har några resultat med mig. En turre på 50kplus nån på drygt 28k har ja för mig. Några mindre på 5-10 k och lite smått och gott. Tycker själv att när ja är motiverad, jävligt sugen på poker att det brukar gå bra. Som alla andra igen förmodligen tycker också.

 

Skriver denna dagbok mest för min egen skull och för att jag tycker det är kul att skriva. Ska skippa alla könsord, svordomar och liknande som man är bra på annars. Ska vara så jävla tråkig att ni inte ens vill läsa den till slut.

 

Imorn är juldagen. Då är det fest. Men som alla vet är det Sunday fucking million på söndag och 500k till ettan. Har inte inköpet just nu men ska göra allt i min makt för att lira den. Kanske ja skriver nåt inlägg innan dess.

 

Till sist så är ja en kille bara ser poker en hobby typ. Eller jag vet inte. Senaste 2 månaderna har jag hängt här mkt men vill ha ett normalt jobb som ja trivs med. Har jobbat överlag mest av mitt liv men gör det inte nu. MEN fan älskar och spela poker. Kan lätt lira 30 timmar utan problem om ja vill det. Som sagt älskar poker men HATAR fan alla pokeruttryck. Ni kommer aldrig se mig använda orden grinda, Raila eller pokerproffs. En polare kör lastbil. Är han nåt jävla lastbilsproffs då eller? Tycker bara det låter löjligt.

 

Har bett om stake 2 gånger i pm( inte 1000 gånger som moderatorn påpeka) vill inte sägs mitt nick för alla börjar bara skratta åt mina stats då som är totalt fuckade av hyperturbos och shit. Men dom som vet det behöver inte skriva det här är ni schysta. Men som sagt tror ingen bryr sig ett skit om mig ändå;-)

 

Ehh det var allt. Kommentera hur jävla mkt ni vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en skön fold med ak förut. Floppen a 10 6. Mot 2spelare. Ja bett. En kille synar den andre synar. Första spelade för övrigt tightare än en nunna( var han jag var orolig över) misstänkte han hade 666 10 10 10 möjligen a10. Jag Bettar turn. Syn syn igen. Turn river blankar. Jag checkar på river. Potten var runt 100k. Nunnan bettar runt 80k jag foldar den andre synar. Nunnan a10 den andre aq. Say no more.

 

27 kvar, pizzan är här och klassikern independence day på tv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tjo. Inte skrivit på ett tag. Spelade jävligt mkt poker förra veckan faktiskt. Gick runt 4-5 k plus. I förrgår var ja långt i million. Torska en 400 k pott med kk mot 44 preflop( 4 på river offcaurse). Fick typ 500 eller nåt. Så sjukt bra värde i million. En pott: Låg på bordet. Ett ess, j sen färgdrag stegdrag. Jag hade j men betta för en buff. Var ju fan slagen av alla händer kändes det som. Killen tänker nån minut sen synar med k hög lol. Potten var på typ 100k. Casha i warm up också. ak mot kk pre i en 150k pott strax efter bubblan. Tog sen reg i sunday 500 så jävla onödigt. 3 eller 4 bet ( kommer inte ihåg) med ak . Flop a 7 2 typ. Han betta stenhårt alla gator och jag visste han hade set men jag synar ner som den fisk jag är. 222 såklart. Lirade lite annat smått och gott också.

 

Tog sen reg i big 109 igår kl 9. Topp 3 när det var 40 eller nåt kvar. Aq sen position som ja bara synade preflop mot 1 kille. Ess på floppen. Han check jag bett han all in( Misstänkte han hade drag. Han hade öppet och satte det såklart. Borde 3 bettat hårdare. Dock hade han nog inte lagt sig och dragit ut mig ändå. Hade varit chipetta annars med 35-40 pers kvar. Hade förmodligen bluffat ut mig ändå. Plocka 2 k i en turre på fulltilt igår som ja borde vunnit. Känns som motständet är mkt sämre på full tilt än på stars. Kanke bara ja som tycker det.

 

Alla som är sugen på super tuesday räcker upp en hand. Jag räcker upp en hand!!! Borde inte lira den men är så sugen. Ett bord full fokus. Köpte en dator igår så känns som mitt spel blivit bättre med 20%. Oddset att ja lirar den ligger på 1;10. Over and out..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var man nere på jorden lite. Tror ja igår låg runt plus 100sek på 1 vecka men igår backa ja säkert 3kdollar och det är väl okej om man lirar bra men lirade så otroligt dåligt. Hur trött som helst kl 8 typ.

 

Hade bra stack i 75 an som ja bluffa bort. Jättebra stack i 109 rebuyen som ja kom 4 a på i förrgår. Funderade att syna eisenhower1 med 98 på typ 20-30bb( kommer ej ihåg) var rätt hundra på att han hade ak ( som han hade ) men kan ju inte påstå att ja skulle kalla det bra poker om man synar av med 98 om man säger så. Hade iofs vunnit den potten om ja synat haha. Spelade som en fisk med aj lite senare och åker ut mot rounder63 som man för övrigt lirat en miljon 45 or mot på full tilt på den gamla goda tiden.

 

Hade ok stack i big 109 där ja plocka upp set mot set mot moorman1. Undviker till varje pris att lira Potter mot honom men kunde inte låta bli att syna av med 222 och mötte hans 101010 på k 10 2 bräda. Ute där.

 

Ok stack i Benjamin på tilt. Skulle vara lite sneaky och bara syna med kk Preflop när tureniec höjde i första position. Floppen var typ 2 5 7 han bettar jag ställer. Han chillar ett tag och synar av med aa såklart. Hade ju ställt Preflop direkt om jag 3betat hårt Preflop. Så hade förmodligen åkt hur eller hur.

 

Jag bara regga mig till allt igår och åkte konstant. 6 Max 320, 55 or och andra turbos. Kommer inte ens ihåg hur ja torska på dom och då är det ett tecken på att ja inte brytt mig. Kunde lika gärna slänga pengar i papperskorgen kan man säga. Nu blir det break 2 dagar för tröttnat lite på poker. Hade 40k poäng så köpte mig en sunday 500 biljett och 109 biljett. Ska lira warm up och million också. Million är ja jävligt laddad för att ja hade en chans att gå så långt sist.

 

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså hade du velat lira en 1 söndag. Typ big 8. 22an storm big 11 och kanske 55 så hade ja varit på. Men du ville ju bara lira på winamax lirar själv aldrig där och ville bara stejka 1 gång kanske för att vara schyst. Pallar inte nån längre deal för själv är ja less på poker just nu. Sorry gl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag vill bara ha lite flaxXXxxx !!!!!

 

ett 2 3 jag vill va med säger man OCh vippps alla få vill men dom som vill kmmmer alltid avvv sanning bli Hedraded !!!!

 

 

PUss gubben drick lite bärs och skotta och chilla och hitta inte en enda kille i hela värdlen som är bättre en JEsus du sover alltid i år på dett a liv men det får inte alla säga sickkakaka sickk att du inte ser mina Koder i HElAlven du blir inga kompisar med mig mig mig du finner inte innnn

 

Hej då och lycka till du kommar floippa lite tag till du ska få in degen och köp inte koooommm !!!1

 

HEj !!! du ser inte hej då PUSSS !!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...