Gå till innehåll

Pokerstars bot?


rasputin

Recommended Posts

Jag försöker hitta en förklaring på en grej jag nyss såg när jag tittade runt lite på PS i jakt på någon kvalturnering att spela. :shock:

 

Det finns kval till Macau Poker Cup via FPP.

Round #2 150 FPP

Round #3 600 FPP

Round #4 2000 FPP

Round #5 6000 FPP som leder till 320$ kval.

 

I runda #4 så stod det i informationen:

Players who win seats in this satellite will not be able to unregister from the next round. Do not register unless you intend to play in the next round.

 

I runda #4 så var det 20 registrerade spelare. 6 platser till runda #5 och 4.000 FPP till den som kom sjua.

 

När turneringen var avslutad autoregistrerades fem av de sex spelarna till runda #5. En spelare från Ukraina blev inte det. Nu när jag ser finalen, alltså runda #5 så är han inte med. Inte heller var han registrerad när runda #4 avslutades så han fick FPP istället.

 

Någon som har en förklaring? Har tagit skärmbild och sparat på datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det vi kan säg är att det inte någon bot men vi kollar fortfarande på varför/hur den här spelaren kunde avregga sig.

 

Conclusion - Det är en feature/bug som gör det möjligt, det har rapporterats och skall åtgärdas.

 

Tack för er feedback.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

 

Satan, hade hoppats på att det var en bot så jag kunde få tillbaka mina 2.000 FPP då den där spelaren körde ut mig. :roll:

 

Såg aldrig att han ens blev registrerad och då hade jag den lobbyn uppe.

Alla andra spelare blev autoreggade men inte denna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...