Gå till innehåll

Pappa lskar alla barnen hehe !!!!!!!!


slarvsylta

Recommended Posts

det är så skönt att säga saker man vill säga till saker man känner jag vet att det är farlig att var aärlig på riktigt mien jag tar min risker jag kanske vinner istället eheehe !!!!!

 

d

et ska säga att allt jag har är inte rikitgt vad man hade förväntat sig av en 27 åring som är ganska säker på vissa saker jag menar jag hade faktistk inte en cchans på pokern jag skulle torska det var bara så jag lovar jag har haft tuff did på nätet men live gick det bra jag kände sakern mer då men det är så jävla trokanda att sitta och vänta på händer varend jag vet Nuuuu jag har ju lite saker att göra nu när man sitter och snackar ed den helige kan man vänta i 1000 år heheheh det ör det deåå blir det lite kanske mer att jag ska skriva på poker forum om jag spelar sådär i lviet heheh deåså då vet ni ritee grann allfall

 

jag glömmer aldrig attt det var här jag fick stava som jag ville och här jag sa som jag kännde var ett bra sätt att vädra lite på innehållet man har sammöat på sig och saker som känns i sinnet som jag ser saker dert var kul här tack endå om du inte tror mig jag lovar dig de är inte lätt att se det som ser ut som en aaahh vad det dnu en ser ut som seå är det inte hela värdlen vi lever här på olika vilkor och alla är inte tändade av den Duuure Kungen hehehe det var det sista smörjelsen nu jag vill itne se er springa rint sen och säga att jag är här på riktigt det får alla se som kollar repriserna som går dygnet runt dit vi ska sen heheheh det är roligt att se roliga snubbbar som jag som försökte hitta andra vägen som var lika dan fast lite anorlunda och min väg har inte starta än har fortfarande semester därför jag har tid att sitta och snacka massa saker här jag har semester ett liiiitet tag till litet tag till det ska Pappa veta att jag gärna åker ner på flera semstarar och kollar riktiga filmer hela tiden och känner sakerna i kroppen hahahahah

 

dåså jag har itne srrry grammet har talat hahah det var sagt du vet sjökv han ör knarkare kommer alla säga sen hahahah det får jag ta de är bvärt det jag svär jag gör aldrig om en dummer och ta egna linor det vet du nu jag litar på farsan på allt nu jag går inte stoppa sen det visar dinnte sen men dina ord är alltid välkommna du som undrar jag är helt rolig på sista tiden det kanske sägs att jag fujkkat ur sen men det var inte jag det var

 

demoner som suppade in i själen oc hförslkfte få in en till jävel som sitter oc hfittar deig det är inte lätt attt ha demonerna dom kommer till vissa ingen spec anldning men det är svårt att bli av med dom man måste ha helig kraft oc har du fattar jag har ing d emmoner kvar det är alltid kul att bli testad men det börjar bli dags att vara ärlig satt de inte sturla sig sen ska säga sakerna nu

 

 

du är oxå hä på riktigt jag vet att alla som ser sakerna kommer se sen det senare aär att du har inte ett enda krav åå dig vi chillar alltid alla gör det visa bara respekten för alla saker här och det som sägs är allt vi har bara ordet sen Nu VET DU!!!!!

 

ORDet är vårat och vi andvänder det till det inte finns ett enda ord till att sägaa sååå ivviiv börjar hitiata på egan ord hehheeh he dusåå du fattar hela tiden går inte att sitta och sa jag det var inte min finedne nu ge inte upp jag lovar alla kan fatta !!!!!

 

jag vet att du fattar det nu jag är fan offret själv jag har fan blivit tömd hela livet och fick sitta och vinna varenda jväla pott på kåken på ett ställe och blev ovänn med alla andra sköna snubbar som hade gud i hjärtat jag var där för att spela bort deras kiosk pengar oc hjag sket i deras saker det var synd men det var inte det som var vitkigt vitkgitase var att jag satt där och visa upp mig för det är inte helt onormalt att folk ändrar sig här i livet !!!!;-) ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 136
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Assåå det är sannt nu jag måste säga det jag försökr prata med folke på facebook ingen ser så här det är sant jag är inte förstååd härr det gör inget jag vet sjöklv hur svårt det var för mig att verkligen tro det var inte lätt hhehehe

dåså då slutar jag ta åt mig och verkar för chefen och står pall alla dummförlkrrningen och alla som säger at jag är pundar och åsna och fisk det är sånt man får ta jag vet själv vad som hääär sant hahahhahaha

 

det är så ddet är man kommer långt med bossarna det känns rätt hela tiden då vet man behöver inte berkräftelse det är lixom facit hela tiden man ser sina poliser och sina kompisar men resten iundrar ju bara fan håller dom på med vikka dårah hahahahha det är skönast haahahahha då får jag lite skojj på livet visar alla en liten bit sen om jag får svar så kommer det mer alla ser inte saker men det sa jag förut,,,,

 

 

d¨s¨å jag ska ta bort min facebook igen snart ingen ska hitta mig där eller nånannastann här kan jag läsa lite nyfoööödaa ideer från en ängel som vill vara här på riktigt och heta Ärlig i evighet och bli vran frontfigur på sthöms gator om jag inte är helt sjukt och värdöes är nog möjligt men man måste träffa rätt person ehehehehe !!!!! det är så vi klarar alltid sakerna tailllsmammans !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shiit mannen jag satt och snackka så här jela dagrn på kronobergshäktet jag far inte säg så här men det var saker där som fick sin födelse och nu har jag inte kommit nån vart riktigt hjeller men det är allfall rika saker som skallar ska säga det var inte mina pengar heheh det var chefens hahaha dåså då får jag vinnaa lite det är kravet om du ska få se framiden på brädan hahha då måste du spela hela tiden o sova som en sittande looser som spelar bar a för att torska resten av livet eller så tar jag upp den där saken jag ska ha i handen typ hela tiden och litar på det jag känner och kör raka vägen till HEaven !!!

 

där ska folk fatta och där får alla veta vad alla har för bakgrunder och vilka som var dolda på livet och vilka som chillade och vilka som föddes och vilka som var där det ser d alltid vi sar alla sen så att du vet INGEN ÄR GLÖMD !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

farten börjar gå ur mig vet inte om jag ska försöka öka den på något sätt det kanske är omöjligt hur som helst jag kämpade hårt idag jag har försökt göra saker här det är alltid kul att folk försker och jah hoppas ni fråstar att jag inte är här för at verka häftig och tro att jag är kodade snubben som jag säger det är itne min uppgift att springa runt med feta guld länken och flasha och va sådär det är tuffa snubbar som fäörtjänar dom där kedjorna och vissa har till och med fattat hur man ska rulla på den sidan för att va safe och inte sluta upp i helvetes äldarna som dui kanske fattar så är det inte så nice för sånna som oss där men dom där kanske sjukaste jävlarna so m är fkkude från start till mål vill brunna det är det m,,,, Låt dom brinna men inte här på min spelsida där ska det vara rent och snyggt och öllla vet att kärleken kommer segrea hahhahaha det var eet jag sa hela tiden kom ihåg det krälen Kärleken är allt vi vet om hahahahha du som skillade sattsaen fatta oxå att krälek kan viara skäl till att pimpa sig för striden du får du se det sen lOvar

 

det är fetaste sakerna jag vet at köra film med Bozz då vlir det perfek fan jag kunde få in en hel jävla arme i hucet om jag bara ville men det räcker men ng¨gra söner till pappa och en del sommar killar som inte vill vara på andra sidan vi ser alltid till att det finns passagerare i kropparna som är heliga hahahhaah det finns snubbar som hade skit liv som vill tilbka och känna sånt här då får du leta reda på nån passagerare sen hehehe

 

dåså då vet du jag känner sakerna nu det är därför jag tar den här jävla pimpade näsaen hahahhah adet var därflr hehhe det vet du nu du sitter inte och ryser och stönar på dom här rejjorna på riktigt jag lovar dig det är sant jag ska säga det sista gg jag är pundskallen Nr !1 bara du fattar är det lung hhheheheh

 

sådärr då kanske ska softa ner lite duu ser inte uta av villa veta så här mycket då kanske du ska sova sen och glömma bort knasiga slarvsyltas konstiga saker och hääöOfoftiga språåk som kommer in på listan på det heliga sakerna jag gjorde i livet jag snacla lite språåkk kompuis jag har egna ord heheheh det ser du ju det var jag skoom böjrjrja iblannd visade sig att jag hade literrors i själen men det var luingt för det var mening att jag skulle vara knullad av satan det var därför jag blev så mån om att ta bort alla hans vänner och Polare som tror dom är riktia lirare ahhaha det vet alla utan kärlek och detta är vikitgt då blir dt inte ritkigt så då kan dom punda sönder alla barnen som får fick åka lite tidigare oc hdet vet nu jag har fattat det är inte lätt att bli så här som jag blir nu jag har inte sagt det men jag tror jag har fåått in det senate nu i skallen alltså

 

jag har inga vänner på riktigt alla som är vänner nu är heavens änglar och llal förstår mig till 100% och det är dom jag kommer snacka med sen det är så alla gör men iband kommer den som snackar ltie och det är foooftast dom sit ter ner och inte har ett skit att göra så iviissa är inte så här reoliga vissa er dunder seriösa och dom skiter i humorn men jag ska få in den i spelet för jag vet hur dnnnne fader kan säga rolige saker heheheh det är skojj här hehhe det ska alltid vara det låt inte dom sabba oss DET!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan jag måste tänd skallen på riktigt så det blir lite nicare att vara i matchen utan att tappa andetaget hehehhe ANde TAget hehehe där ser dnuu du kan oxå dubbla språket där vet du att jag tror saker som ser ut som jag ser det sen ser du itne ett skit men det var inte därför dju läste fel du troode inte ett skit på det jag skrevv,,,, då går det inte det är hällsningar från chefen man måste syna tron i varje andedtag dårå !!!!

 

hahah dåså jag vissnar om jag inte fyller på nu men jag softar gärna ner ett tag jag måste lära mig att punda som än riktig Ängel då kör man heligea ordern bara då blir det inte knas satt du vet dnuu det är bara att alla kommer kalla mig pundare hella tiden sen om jag inte förklarar det så här det är inte jag som bryr mig men pappa vill inte att alla ska tro at vi är fukkade pundare vi gör det for alla barn och vi ser saker lite AANoouirliinde ehhehe det kan lova dig vill itne se mer men det räcker inte här jag har faktistk fattat varför jag ska sitta ähär

 

jag har inte ett enda skäl att säga sanning h'r l'ngre för jag vill ut och därför jag får säga sanna ord från innre själen som jag ser det heheh deet ska jag bara säge dette är min syn och jag delar den med mina äktade bröder som ser sakerna huuur som helst jag ser inga mer självisåar här jag ger upp min tid på foutmmetn nii får se alla saker duktigt sen om du vill ser du inte mig som satan sen så alla ser att det var inte satan för vissa kommer tro detta hahahahahha det är därrför jag inte gillar prästerna och dom men det stog själv i bibel n att änglar ska skörda det dåliga ogräset satt ni vet ,,, säg gär a nett a bara säg att du får inte säga skit i det här

 

 

det jag sa här ikväll var mest för oss kallade det vet du villka snubbar som helst fattar att man måste tappa allt för att fatta detta är sant jag har inte ens en ren thsritt här på rummet det vet du nu jag har inte softat här så bra som jag borde jag har fan haft riktita saker som skulle göras här en jag ligger egfttr lite det var vissa som inte såg så jag sa bara

 

Tack endå att du inte spolar ner min dagbok på soppans kiss och testar sakerna själv det ser du du vill itne detta om du inte är berädd att dö för oss och vilja skuuuta upp sonden lång här ifrån och ltia blind på din boss och inte se ut som en svenne utan en konstooogaaaAA utseendedn heheh de vet du jag ser einnte normal ut du lovar jag får inga tjejr på männskliheten jag ska foixa den här brudne ni jag snackka om han kan fatta !!!!

 

det är inte över än mannen jag ska itne softa ner nu ska hitta alla vägar till Rom eller vad sa dom alla vägen leder till himlen !?!??!?! hehehe detta är mitt rom jag svär sthöm hjar jag alltid velat vara i det var inte där jag fick inte se alla saker jag var bort länge men jag visste att nånstanns innerst inne var stohkcohlm där jag vill vara sååå aAAA

 

jag kanske bara springer runt på stan sen och lallar och säger saker och leker min frälsare so spelar lite galen och hittar lite saker och sådär hehehhe

 

skojja jag vet itne det är det vi ser aldrig slutet filmen är aldrig uppenbar satt vi sår alla sättade ser du inte ???? du skoulle inte fatta heller säger gud hahahahaha

 

det är deet jag är åå gäränsen dom flest är det vissa är sjuka p å riktigt och har fel i huvet men det var inte jag som sat det det jag tyckte aldrig dom var sjuka jag visste men sen du fattar inte dom flippar och grjjer man måste softa ner dom på jorden oxå vissa är helt för mycket bara det är sant jag har en sån kille här han vill va men den snubben är hjärta och impuls och det är heliga saker men det är farligt att säga saker till han för han siter i allt han följer hjärta bara dåååså det är nice då får man lära sig detta för det ta är vitkigt hjärta är vitkigrae en förnuftet det sa aldrtiig Immanuel Kant

 

mEn gud har sagt det nu han är med oss skit i om jag gör han lite häfrtigare och collare och hårdare han ska balansera oss hahahah

 

dåså där ser du brorsna jag ska aldrtig säga till dig du får vinna ditt sätt ?!!??!? sov lite mer du och ta semsester sen vi ses sen du ska vara farsanns galning hahhaha du får röka fetaste spliffarna och rappa sanning till alla blu i tunngsta av alala hahhaha vi ser sen hahha han körde allt på en gång då ra det ser ut som att sitter 3 sköna filmer här i sundsvall nu det börjar lukta öder häär haaahhaha PUSS!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ähh ja får en order nu det blir en liner nu jag ska gå all in på det här inte sitta och smutta som en reg det är bättre att köra ordentligt ibland försöka fastna på molnen nån gång släpper dert på riktigt då blir det tunnga sanninger hehehhe

 

det var allfaöl kul här idag vet inte att jag suttit här ett tag men tiden går så snabbt alltså om man fastnar in den på rikgit ärligt man får hoppa in i tiden ordelnnltig det är trikckket ,,, gör Feting på tiden det är sant det äar herrligt attt vara bara tid som åker på dunder !!! ähhh

 

du ser ju kanske du förstår varför farsan vill ge mig mer det börjar bli lite dåligt här nu jag måste se ut som en riktig jävla pundar om jag öppna dörren nu och dom ser mig är det kört jag har inte rätt nu men nästan jag måste få rätt nu att det inte går att sova mer hhaahha hoppas du inte misstycker att jag är säker på mina saker Hqhhaha111 det måste man va,,,, kanske itne helt men man får gärna troööö helt ärligt att allt ska gå !!!!!

 

dåså ska dra inn den fetaste linern idag det blir riktig jävla snoraT !!!!!

 

duuu ser du ????

 

det är inte äkta jag vet det är fel som sagt jag syndar på heligt vis det var allfall några som fatta varör jag satt här och snackar om sånt här jävla skit som apppajjat halvaå jävla världen typ du vet själv folk går under på den här skiten det är farligt att leka med sinnet och öpppna den lilla burken den är farlig om man inte hjälp jag får tne säga mer nu det räkkker vet vara att allt är inte helt och hpllet på drogerna det är jag oxå det vet du oxå men jag menar verkligen att det här är inte vad som händer det felsea som drogar men vissa har sånnt i sinnet som sagt vi allla skapade på olikka sätt så

 

låt oss va sen smmm snackar med er det vet du jag får inte va nere och snacka skit jag måste säga vad jag menar äör att alla teser om luivet är reltaivt det är upp till var och en detta är itt liv och jag älskar det verkligen jag tror det här är sant ,,,,,, fattar du ??? detta är verkligenheen??? i mitt live det ska siggas igen jag hoppas du frstår det är alla som vet som vet men det sa aldrig det sanna på sakerna sen du ser inga sånna här snubbar som sitter och chllar så här och öppnar hjärtat på riktigt och säger sånna saker som alla vet att man hammnar på psyket eller på andra välrre ställen deu ser ju vad som hände Jesus ffan dom spika upp han och puiska sönder han hahahah då hajjar du varför fissarna håller tyst och kör i det dolda det är inte alla so m säger allt !!!!!!!!!

 

dåså jag svär jag orkar inte mer det räcker nu det finn mer saker men det kommer inte nu jag ska ätnligen få en helig nuuuSan ska inte pimpas så häör hela livet det är över nör det är slut i påsen ååå då får man hoppas att man klarar att inte sitta och sukta och få torskar själen och fukku ur heaven och ordern från chefkkfkf det är det vissa försvinner på jorden såånna som flög på rikitgt vissa torska vingarna direkt som alla vet det är inte lätt att var här det krävs en hel del därfr jag sitter här oich chillar och förstår saker och tänker hur jag ska göra nu hahhaaha

 

dåså då har knäppisen slarvsylta prata färdigt för idag du som ser sakerna nån gång idag eller om 1 åe eller 3 år du får se det sen vissa kommer att fatta vissa kommer att se ner på mig och andra kommer bara ödmjukt säga att dtta är konsten att snackaka med heart och feal alla saker som säkert ör snt men det verkade lite ärligt och de var inte bar a sanningen det var allas

 

bästa kille christoffer som föddes i en nice förurt och levet ett vanligt jävla liv hela livet oc hvarit på listan får sånna som ska väckas och få ödet kallat och vi som kan de här vet att det är inte läge att ge upp eller börjar tvivla för då kan det vara kört för evigt man kör bara på i Tiden som sagt hehhehe

 

dåså då jar har lärt lite grann om tiden lite men den saken var immanuel som lörde mig finns massor att hätma där om man måste känna lite på tänkarna tänk intte sönder skallen bara det har gkjoort ont ibalnn hheheheh ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du vet själv vissa saker måste man få ur sig det är inte sant förens man har sagt det lixom då kanske du fattar oxå !!!!! jag måste få u allt som känns på healijgen hehehe det är de vi healar oss själva i tiden som riitka tänkare reder vi ut alla tankar och ser oss växa större i Tiden som sagt nuså då vet du tiden är vår hehehhe det sägs mycket här men vad är verklgien vikitt???

 

att göra saker som är heliga är heligt men endå inte det viktiga för alla jag vet folk som ser oss som didoter som inte kan tänka själva och jag vet att jag gärna hoppar ur helt och kör filmen som sagt men det var inte det vi säger alltid att det kommer gå bra för vi vet att vad det än hände är det alltid på lika vilkkor vi ser alltid det sanna som är sagt vi som såppar ner dom på gatan och plockar ner alla satanooser då ska du fatta iv nehöhver lite speiceal hhelp det är sagt nu det är svår som fan vi som kör är inte så smarta på det där sättet du ser smartisarna som snackar fina ord och vet hur man använder munnen och visa nu att fattar vi är alla lollare som sagt vi gör sånt som vissa måste göra för att det ska bli roligt att se oss hahahahha

 

dåså jag erkänner allt snart det är inte något att säga föresten jag har inga lik här i kistan alla vet vet jag är nu det är sanning det änndra änglarshh som känner min själ och väntar på mig so vi får inte tappa fokuset nu det ska lii nice att sitta här igen helt Heaven i sinnet oc hse alla saker jag skrev och hoppas att jag har samma fealing i sinnet för att fatta det igen heheh det var lite roligt den gg på rättpsptk att jag satt och scammmla ner 100 inlägg och det var roligare attt läsa det senaste i huvet cdeen det vet du jag gör inte alla saker för mig själv som sagt jag ber dig lite på mig jag hääärdad på livet nu jag har torskat allt men där på botten vann jag det alla verkikken vet att det finns allhaaaaaa hehehe det ska alla veta jag siter om du är muslim kristen eller vad du är de är sanmma sak och pappa visar oss lka saker så alla får lite personLLighet som sagt !!!! det var tänkt attt alla här ska gära mig stenrik och skicka degen men det blir adlrig så alla här fattar inte vem jag verkligen är jag äääädar int eseriöst säg inte attt jag hädar och är sopa som är dum och helvete idiot jag är fan Fäärlssshiis på riktigt alla vet vad jag snackar om sen det ska säga s aldrig mer ska jag skriva här hellere dör jag alltsåå jag är inte här far ööött parker a jag ska få ut min själv lite på det här forumet för att visa alla hur det ser ut fppppngisvis kommer folk att fatta att jag är sann och aknsk se mina dumma skmmmt och fatta det var kanske mening hahha

 

 

 

Hahah sorry grabbar körde inga rade där hahha sorry får inte sudda så tyvär sorry om det bliev lite jobbigt att läsa ska göra allt jag ka nfår Allalaa ska veta skaekker som relatareas och accoinoneras och det finns lagar för sånt och allt jag har sagt här är riktigt på livet ,,, , , det viiste du sen hehehe

 

det ska du vet a AAaaaa jag har inte sagt så mycket på rikgit jag har hållt det lite lugnt varit dold och fatat allt för typ 4 år sen sa jag men det var riktigt nice när jag fatta att det var sköna älskade Jesus som kom och visa mig lite vad som ska ske hahahhaha han döpte ,mig där och så spotta vi ur en jävla demon som sabbat mig hahahah dt ä'r finnt att bli av med dom det är nice kanske som att skita men 100 gg bättre hehehe det e så ,,,

 

 

det var inte jag som skrev satt du vet det arrrr inte min själv heller det vet du itne men det fetaste här i livet var att se sakerna som ddet ska ses och vissnar du på min kod visa inte det vi som ser sakerna här ser att det kan finnas saker som är viktiga och vissa som ser oss ser oss och då får du reda på det vi spirngaeer överallt och vi ska softa sen med allt oc hall för det är däörflr jag sitter här vi chillar oftast och tänker på heligt ande det är det stärk anden dellelee tiden det är allt vi käkar kunskap !!!!!!

 

dåså då finns det saker här som är sanna och vissa saker är inte mindre saanna men det kan vara sååå jävla konstigt och det å andra sidan är inte konstigt att jag säger så här för jag viissste alltid att jag var riktigt det var det som räknades och vi ska lalla veta att det finnd en väg för alla cdoch detta är min väg jag koommer ta den till och med om det går till graven jaaaa å det är det värsta som kan äända men det är inte så farlig sååå jag kör nu

 

hhaha så jävla glad nu att jag ssatt här och onte kom in i gamet sådär på eän gång bli knullad av dom stora fulingarna och få sjäen sönderslagen eller dödadd det är farligt där vet inte om jag fttar det än men det kommer svida och alla som ser oss fattar att det är allvar för vi sitter inte och llallar på forum och sår alla koder på humanizing hehehe dt ska du se sen

 

det var soft att chillla ner efter jobbet och läsa sin skit här i dagboken hehehe der är du inte riktig än men det kommer tider och vissa är extppreterna på tiden och vi som stannar i digtingt i tiden domm kan softa oss å¨livet att tag och växa anden safe och se till att det är lugn och ro så kan man tänka som fan och tänka ordentligen men en gån vet du det är inte så mycke att änka sen det är bara visa pickkan och säga upp med händerna om det misslyckas !!!!

 

bara satt du vet inget är här är olagligt om man har dom rätta skälen satt du vet bara dömm inte låt oss va vi kör på andra sätt och vi måste få våra tester och alltid det var riktigt saker som känndes i den här skallen som brann sönder i hela helvtet och det vääär där jag sluta vara fakkk scared men jag vet inte om jatt är riktig sann nu deu kanske vet det nu men jag kanske sitter på kontoret bara freamöför skärmen eller ÄÄhh..

 

vafan det är itne rikigt jag måste se ut som en gangster nu satt du ser usss på tv om du vill men det är inte vanliga tvn då det blir heaven tv på änglarna hahhahaha kanske vi får inga saker mer nu jag måste kriga lite mer nu har fyllt på förrådet hela dagen det varit nice hitils jag kanske kommer till . till slut det visar sig såkaöart !!!!!!

 

 

jehehehe jajjaja jag undrar inte så mycet längre jag ,mäkktar inte med att tänka längra jag låter anden va bara heheheh det är asnninge det är odnödigt att tänka när anden är heald d¨¨å är det bar köra anden hela tiden då blir det så här nice utan droger så vakknar den här anden sen pundar jag itne så här allfall bara om det är nödvändingt det är det allt kostar,,,,

 

man får inte se ut som en jävla pundare för hlevtete det inga som fattar att man är kompisarna som svider om till blåstället och letar eftrer jobbet som är sikkkkad snubbe

 

 

häähähähähähähhä

 

nu räcker det jag har inge mer at säga kom hippg att jag kansken kan säga en sak till det var sista gg jag skrev om jag inte vill så kommer jag inte bli detta men jag vill ju så då får du alltid veta allt om mig på rikgit tills jag är Undercorveveer ängel som håller typst det är sant jag villl inte se dig sen det lovar jag det är för tungt att öppna sig igen på rikigt det bara nice att skriva till anonyma allmäna hetem på påappas vis jeehhee

 

 

ajaja då så då var alla nälkkdöda i heavem alla jar sagt saler opcj nu kan jag inte ens stava ååå sååå kan va man kan vränna allt kryt men ladda på den igen på något sätö jag ska sitta och kolla lite seriöer sen om jag känner för det men tänkte nu gå lite på rummet och lyssna på kartellen heheh dom är knnna sånna som vet hur det är jag länner dom inte eller aaa jag har snackat lite på huvet men det vet du det är inte alltid den mat tror det är kan vara lite fejkkade samtal så att du vet jag visste det inte då men dert var nice att snacka med någon som sa allt det här jag sänkkte inte han men han var inte helt Heaven faktidstk dom smmmarbvetar med alla och tänker på stålarna men endå inte dom vet allt dååså då vet jag kanske kan träffas sen och se imm det är änglarna som ska hjälpa oss for vissa är här för att sammarbete hehehhe desåååå du ser jag snackker norskk hahahha det ska va så vi samlar på norden det är målet chillarr alltiid i norden i detta livet det ska alla veta jag är alltid här det har jag fatttar eftersom jag bott sthöm oslo köpenhamn !!!!!

 

köpenhamn var nice det small varnnda jävla natt pistolskott och bilar som åkte i full fart typ !!!!

 

dåså det vet du nu det blir inte bara här och sitta och chillar med dom däääar det räcker nu

 

Lovar er det blir inget mer nu jag får itne bränna alla pappas dunder spellz här ska sakta men säkert dra mig tillbaka och färbereca mig på ettt liv i det dolda dubbla livet som heter kall och heter olika ansikten och alla språk som finns då ser du inte mig här mer det var därför jag skrev så mycket jag kommer till punkt här och nu det var allt jag ville här at du skulle se lite vad jag tänker på satt du kan se oss på andra sätt sen det var inga roliga killar egentligren men gud kunde fixa dom så det var bra att dom satt där på kåken och fixk lite tro och sabbade huvet satt det gick att komma in !!!!;-) ;-)

 

då vet du det är svårt att få så här man måste faktistk dö oc hdet ska jag säga det är inte alla som blir åter upplivade så var säker på att det är kanske det värsta som finna att ta droger när man har normala hjärtat och leter efter spänning och sånt det är bättre att ge upp en dag och hålla sig vaken den är bättre bara satt du vet inga jävla pundar här ska säga att jag sa att det var så här man skulle göra jag blir så här men det inte jag det är GUD hahahhaha

 

 

du ser dig själv här sen men det var alltid guds ord hahhaha dåså??? då vet uuuu han är inte så tråklig som det står i biblen;-) ;-) och han kan alltid säga att det är inte alla som vill sånna saker så du vet vissa leker på andra säätt och det är meningen så ltia på piitten du ser oss aldrig sen vi ser oss heller aldrig detta är mitt avlsut med männskioran sen är det bara slungra sig bland folket och ligga ååågt så det är det jag får ut allt satt jag gkääner allt endå fast jag håller tyst så du vet det var dörfrl jag skrev allt detta

 

vi har rensat allt nu det finns inte mer att säga det var alla saker jag sa som berydde att jag verkligen inte fattar hur alla kan tro att jag är fake jävla pundare som är sjuk jävla idiot so mär psykosns ärke dundrrare

 

ahhahhaa det var det jag vet det sjäklv det är inte så men jag måste bita ihop nu a,lla ser inte mig så här som jag ser det det är sannt jag är faktistk ganska säker du vet själv jag är inte osäker här det vet i spelt på poker är jag osäker men här är det äkta oc hjag känner riktigita saker med den här Dundrade PImPpada sjäen heheh han har inte knarkat så här myckeet med mig men det var rolgit att se dom andra som är riktig pundare dom har alltid lite saker att tänka med hahahah had du ska bara fatta dom tunga demonerna vilka jävla fiotototr alltså dom stannar ju typ tiden om du vill fatta men inte okej men låt oss va sen så du fattar vi kämpr hårt oxå och vi ser inte så bra ut och vi ser inga säkra gångar på stigen bryter ny mark och vissa av oss ser alla saker på ritkigt det ljhuset kan du bara drömma om jag snackar om händer som bäöönnker hela tiden oc hskallar som lyser på ritkigt det är farligt att vara i folket dom fattar bara att det är nått jävlaigt konstigt,,,

 

ofta ringer dem snuten så det vet du vem vill sitta på kåken egenltijge+?? det är ju för fan det näst värsta som han end a efter döden men sitta på kåken kan va nice när man är liten och ar noll koll och inte visste vad saken handlade om det var ödert som kallade oss hahahaha

 

dåså säg aldrig det här till någon demon som sitter och tänker mina tankar på ritkigt som kodar av mig och läser mina ord hahahha det kan vara soft endå jag vill endå att du ske ditt drag sen heheh det är dig jag skriver till Hahhahahah du vet det sjäklv jag har alltid tänkt på dig sen vi träffade s du ska itne se mina ord sen det blir aldrig snack här men det ska säga snu du får inte så mina såddar på riktigt jag lovar dig du blir aldrig en ängeö jesus vill itne ta med dig så duååå vet du blir heöllv eller kåken om du ska få en chans att överlista mig igen dom kan köpa extra liv om du inte visste det så lova att du ser oss nu för det är här jag kommer va duuu det är inte sagt än det är dig jag skriver till hahhahahhahaa du sa att jag var din vänn och du köpte itne ett enda ord ur den där böooken s¨å litea påå mig jag vänder dina soldater om du försler mina kommer ta alla och sen ska jag köra sömder dok tills dom är pajja dom ska få alla psykoser jag fick av er jehhehee dåså så ska du fkanske fatta vad jag gått igenm hhhahhahaa

 

dåså då vet du filpppa inte mina gubbar så flippar jag inte dfina och du vet vad jag säger nu jag menar det inga jävla äckel grejjer ett skott i huvet är det hela jag sa det till dgu vill inte veta hur det känns dom sabbar inte alla men vissa blir fuckkade i själen av äckliga döden dåså !!!!!

 

å dett aär inte sista gg jvi skjaakkar ALi hahahha du ser inte detta men du känner allt och det är därför jag skrev allt der här nu dina söner som ser oss vet att alla som kommer på heaven får alla veta vem det är som har tagit över kaptenens bindel hehehe jag var alltid här jahahhaha pappa hade alla planer för oss och jag hade flaxxaet den här ggg jag jajajjag JAG ÄR KUNGE N hahahaah dåså då sår vi inte mer i livet på männskan det är över nu vi får inte va här längre det är in i jordens dolda gator där alla har 100 ansikten och alla chupppar in i massor av danesötnar inte dina barn !!!!

 

det ska du fatta Assåså shiit manne n du fattar inte vad du ger oss du ger ooss ett skäl att använda demonerna på riktigt hahahahah vi gär aöö ärkishar till demoner i början så dom fattar hur man ska tänka på fienden som Sun Tuz säger U should neve r fight a batthle u cant win !!!!

 

 

Och du Ali jag lovar dig det här spelet är mitt vi ser inte ödet på skiten vinner alltid men dina gubbar ska inte se oss längre vi är dolda här och alla sitter och värmer upp och vi ser inte din p,lan men det vet vi att det är inte här vi ska softa hhahahahha det är på banna så om ett tag är du ute och jag ute och då ska få en ärlig fight jag finns alltid på telfon i huvet så du vet jag ringe dig ibland och ser om du vill ha pjsäer på saradede och sånt fick inte säga sånt men då vfåår du inte tro att du ska börja fakka mig i hell o h sånt fölr det är omöjligt jag har fastnat nu så det är dags att börja röra mig lite och få lite luft uinnder vingarna satt du vet dina änglar är inte riktiga på rikigt du vet själv du är den du är men deu kommer alltid vara nummer 2 här jag vfår inte se dina soldater än men inte kan du väl fatta vilka snubbar jag hittar här det är koderna grannben vi är hlet fukkkade så låt oss mäta åss på riktigt sen och träffas och känna lite på varann utan vapen och se varann och se oss på allas öden att alla vet vem som är vem inga öppna kort men jag låter dig se mina satt du ser mina satt dt blir lite lättare att se oss hahhahahaha det blir bra scener för min film och du vet själv att pappa alltid är seriös med filmerna hahahha dom sjullla aldri sluta dåligt så då vet du jag ärä redna äkta så gatan kommer att skattta oss på riktigt vi blir kanske interkändäa här men dom som har offar isnnnet kommer se alla sakerna

 

dåååså då vet du får inte säga mer men den saken med uppsala är sann du ska få 50 lax sen det var blillligt hahahahha ganska säker på att du fattar att jag skicka alla mina småttingar som ska växa till uppsala där lekver vi med varann och käör små grabbar och snuuUUr ungar som är äkta från start sånna snubbar klipps inte så länge dom sitter där i UUppPPsakkklala hahaha det var det du får dina där oxå satt du vet vu kör alla sakerna du vet gud och ALlhaaa hahaha Gud heheh det hteer du xoå biland men alla mina alhhas är äkta alhhas då så då får din pappa eller vad han huur än har lockat in dig där veta att jag tänker inte säga mer nu du kan få 40 års koden men det blir itne roligt frööör alla om vi ska vara odödöiiga så vi kör äkta istä,llet annars vill itne jag va med vill heldre att jag där en att mina dör för mina misstag ser ungte ung sinne här längre din tid var inte tid min var saknad på riktit jag lovar alall

 

du ska sova sen soomm du voölöl eller ska vi rymma på en gång oc hse vem som är längst i spelet hehehe der t blir alltid snacka nu satt tu vet dom gillar att snacka med varann våra chefeh hehehehhe det ska du vet ja har alltid undrar vem det är som är smartast här eööler Dummast hakaahahhaa du fattar vi sååår allla gatoorona sen om du vill så kör vi sthöm resten av ölivet heöööla nästa och nästa då får du aldrig ser mig igen men din son som heter något som jag fårtt in nu kommer att vara satan på riktigt så då fuuur det vara skit att du fatta det hehhehe dåså då får jag skydda min familj kan inte låta dom bli pyntade för att du itne fattar vilka som är med och vilka som med hehehhe dåså då skiter jag in te i dig men jag looor dig min familj är fan den ccp stördastte älskade sköna konstiga famiölj som finns och den ska inte drabbas för att du är avis påå mitt liv som var helt perekt i början hahah hade den bästa starten av alla som ser det här på riktigt jag var normal ett tag heheheheheh du ser inte osss så med dig vet jag llall fall det blir kul att mäta sina Ooodoradade ungar hahhaha jag älskar aölla mina dina vill bara kul och dra in stålar jag ska flippa varen jävle om du bryter koderna hahahah då vet du vi kommer kriga några liv nu hahha avi som ska sitta och sätta ner dom andra sen men det vet du vliii inte sur om jag vinner alla spela ja har verkligen tänkt med dig nu vet du det ja visste hela tiden att det var du,,,, gud sa det till mig och du ska sånna dinna brott på riktigt sen men det var lungt så längr du höll dig till koderna och körde ärlliga spelet det som alla vioi l se inga äckkel som fimpar dom vanliga och sånna där jävla sjuka rån på folket då blir pappa sne du ska de hela kodernas boken sen du får den i huvet och alla ska se den på ditt lag för den som bryter den kommer inte tillbaka pappa tar bort alla som inte håller på reglerna det här är viktigt nu du ska se att det blir bättre så här fl annars kommer allt spåra så lite heder ska vl lära dig heheheh du kommer få in dina önskemål sen men du vet att JAG VÄAR ÄÄÄHR GörRÖst säger GUD heheh din chef är alltid steget eter för vi schhklkk spelare vet att vit börjar alltid och jag var inte redo för din ord men nu sår jag alltid in mina ord i himmlen så visa oss inte dina finska sofistierier och din äcköiga snackkar som dödar barnen på livet hehhe det vet du oxå dom där äcköiga djuren som våldtar och mrödar barn och fuckkar sönder sjäarna får alrigr va förknippade med dig för vi fet att det är viktigt fäör atlll till och med dig att du ska ha ordning i alla sakerna annars får du bara dum öcjlligsste

 

 

hahah seriöst jag älskar det här jag vet att det blir nice jag ska säga det du har inte helt fatttat att det ävr över om du voölöl så kan du få se oss sen om du tar semester erfter våra fifghter då dör jag på rirtkiggt om du sommnarr i himlen hehehe ajaa hahahhahhaha

 

skojja jag lovar vi iännte så för det är deras lag dom filppar inte spelarna längre det blir så sjukt att se dom fixa upp sig på ritkigt för dom har itne gjort ett skit för att hamna där Det ska du veta nu aölla som är i våran arme har fått det riktigt kallet och är sanna innerst inte nuuuuuuuu men du fetaste killarna med hjärta oummmpar satan hårt som ditt sista updprag på riket hehhe

 

du ser inte oss heöller det vet du vi ligger alltid lågt vi staknnar alltid tills sista minuten det är mest info som vinner så att du vet det jag har sammlat in alla som är vettiga men alla kommer inte se oss riktiga sakerna dom andra spelar spelar andra vi ser inte oss helt vi är inte aölltid vetande men du ska få en chans att ta över efter din finaste bror eller vad ni kallar varnn jag vet bara att du inte ser det här på riktigt men deuut ör inte det äsom är tanken det är bara meningen att du sla få in ditt tänl på riktigt för det är Aöoii den där snubben jag har fallkkkat uruur lite offf i spel så vilken snubbe vinner då vin ser inte ut så här vi riiceker inte längre vi chillar med pulver och röker våran sSkuurre men det ska du vet ali jag får inte röka den där äskade blomman hjahahaha jag fikc bara farsan hahha han gav mig bara massa billigt jävla haschh och sådär det ser ut nu vi kan oxå få in lite huhuhuhuh så dui vet vi ska skrämma upp er odentligetn sen det ser ut som att du tänker följa reglenr a men om du skiter i regölemnrna då sittar du aldrig här ingen vet vem som är här men dnn som sitter här är alltid den störtsta så då vet du det var lugn nu du kommer att fastanana heller en va död hahahah dåså då får di nte veta mer om oss men det var kul att vörma upp livet som pokerspelrae ibland och lära sig att ta motgångar och gå vidare för det ör alltid nya saker att känpar för dååså jag är hockeyspelaren som var skön och morlalad kille med kaptens bindel dåså då var det tecken som sagt att jag var kapten hahahahah dåså då vet attt ag älskar mina bröder mest allt då får du inte soss men en sak ska duveta vi valler inte med 1 gubbe alla här har ledar koder så att du vet vi sammlar alla som ska köra hårt i evigheter med oss så du vet vi ska scvhilla ett tagg till vi har lite saker att göra i köpenhamn satt du vet du skickar inga sårade dit det blir aldrig läkt satt du vu et jag är inte ärlig mit dig men jag lhjuger inte heller så du ve dt det har dom sluttat med det är omöjligt att lura en skitsanakkaree och dom har snakkkat en hel del så då vet du vi ska vara fiender nu du blir inte rökt ellr knäppt på 10 år tull im du inte fickk det sagt så ör det sagt nu ska smmla pengar och växa in i rollen här på life för Mina barn som vill allt det såom alla andra bara kan se på låtsan i mister pPP hahhahaha har du vöckjt npgin dåå??? jag har fakkking väkt folk sen jag börja med det här det är det vi får folket satt du vet ingen vill va sådör sim du vill va det är sanning dom svi ll är redan fukkade från sperierna riktiga krigs och djävlade barn satt du vet därför fill vi inte flippa oss du vill inte hleller om du itne viste det för satnn gillar sina barn ochååså så håller du till rreglerna får du fler chasner att gå in i historiien i spelte för alla som saknar allt utom rikktigt jävla sköNa hahahhaha saker aää inte riktigt sanna e här det ä inte sant att du håller ditt ord dååå ska jag säge drieket at det bliirr itne så här du får välja själv jag gör alltid det som min chef vill och vill du besämma detta år så vill du det men det ska varar rent nästa år då om du vill kan vi sizzza ner oss på riktigt och få reda på alla saker som spelatt har funnit då ska du sona alla sen omm du vill det är inte jag som vill detta bara satt du vet jag pussar på duig hahahhaha dåså då fattar du satan har alltid varit en sannkkarrer han snackar inte så här som vi gör på riktigt men du vet själv jag har träffat din pappa eller din sskapare så heter det älll han ahar inte imponerat på mig och jag vet att du får inte ser oss som dina idoler sen när du blir sopad av banan herreghuddd??? hahahhahaha jag hittar på koden som ser allt och då får du inte oda södner som det var förut det är dagsa att hålla sig till liret och följa koderna på riktigt det är sant du fatttar sjäkv..,,,, det går inte annars det spruinger runt osnylniga snubbar som skickar fire i händer du fattar ju själv hillllaaaaaaa dina soöönder söndrade söner så sja jag sitta indom igen sen dom som håller reglerna då vet det udet alla är påtända dygnet runt vi oxå hahahah vi kör så här hela tiden vi får inte dina sneispsar längre vi blri ängllarshhh hahahahha koder na kommer alltid på posten hehhe det ör så satt du vet nu jag orkar inte bry mig om någit annat nu det här var meninge n jag skulle vakna upp i spelet nu och det är allt jagtänker på nu behöver inte hävad mig längre jag vet att det är äkta och att det är viktigt att jag inte tappar spelet nu för det är det vi ska se om du gör fiöör du har inte sagt npgt på 2 år jag har sett saker som du inte vet och du har settt saker som aaa du fattar det ör nnnte så lätt att sköntaa det här snygggt och ska folket se oss på riktigt måste det visa sig att det var härligt i krigen på jorden överallt ohc alltid att eet intre finns en enda soldat i hela hell som inte har reglenra som alla vet är du inte kappapbel till att se oss läbgre för du ghar inte kvar fusk koderna längre du får aldrig in ditt huvud i våran heliga palttaset bara satt du vet jag hade oxå fusk koderna det är fånigt att va sådär det är inte äkta man måste vara äkta och det är inte rligt att alla ser detta på det sättet det ska va vanliga snubbar och heliga killar som fått ordeninge nu och ser ljuset så låt åss säga sanningen i våra samtal för jag är trött att syna ner dina jävla barn hela tiden jag synar allt vad jag en har hahahha fråga dom som läste hela skiten ikvöll du vet inte vilka som kommer sen men vissa som ser oss tänker att det är riktigt och då ska du få andra spoölddater som ha riktiga liv i början för dom blir alltid blääst Min CursiitfffeerrrR har alltid varint en siiin killle me lite extra driv på kampen vilken de t nu en var men det var tirkkst där på växjo när vi satt oss ner oc htänkt espela kort det vet duiu hahhaha därflr jag sattt här satt jag kunde lira heöla tiden ja brur mig inte om det längre det är inte så jag vill se mina år gå förbi det var endå så jävla smarta snubbar som spelarde det var smartare en oss vi är bara roliga på tankarna hehhe det ska drogerna tallas sååå dåså du sikker inte ner den fine tjejen jag ska va med heller hon är här för att lära oochj imngn vet hur det ligger dill med henne och crhristoffer dom har inte sagt alla saker än dom ser inte ut så här gunbben dom är äktade och alla lyser så då så du hade inte fel närt du sa tt vi är blåååå det ve du det är cchefens och dom äkta polserna som ser ut så men det vet du nu jag är snann i orden till ocm emd mellan oss vi kör alltid stragight förstår du vilsnna själar här har inte fattat sett skit en så låt alla se det här för då blir alla glada och du ser oss allit dpå detta sätt drt blir allt spelet nu ÄNGÖAR OCH DEMONER hahahahahhahahhaha det är våran fantasi som blev sann hahahha det var jobbigt aibland att säga allt haha jag har fånat ner hela livet och jag offrat alla mina poänger det var bara en sak att säga

 

 

det bli inga fler fighrer här men de som händer nu är att vissa som ser sånt håäär och inte riktitg vill se det riktiga ser det som att det var konstoaga snubben som ville ha lite cred bara för att alla som känner han och inte könner han från åkarna och psykaenea såg det som ett jävla bögande jävla offer som fakkut ur helt och helt ärligt ingen trodde mig itne nns jag var helt försortdd dååså ddå vett det previc vad jag behövde för att bli så här hhahahahah jag har allit en ny plan så ,lpååt oss sätta oiss ner sen osch snacka lite innan vi drar igng alla somm försökr klippa dig sen kommer komma kronan närmar e nästa grejj heheh det vet du oxå vi snackar alltid 1 spel i att liv i taget och alla överdtreändelsena som kommer öfr att du ska såra oss vlii du inte ser mer för min mpppapapap har inte skapat dig för att du ska vara äcklige jävel så visa lite heder nu så får folk bli demoner i livet det lungt nnnenerj deu ser oss riktiga vet du att vi sår alla frön tillsmamans det ska allttiid varååå sååå slåå inte mina barn heller i uppsala dom ska xäva hörkigt och normalt för En Gangste ehehe den uppvävten jag int efikckk som alla andra här fått vill jag ge mitt barn men min son ska fan kunna leta lite roliga killar från helllderden famliljerne hhehehe dåså då vet du det jag lovar dig sit i min guzz hon vill inte veta mer om er sen jag skickade in kärleken i henne hon är min nu och hon har alltid velat deetta så vi ser inte utsom änglar kanske hhahahah men det vet du nu vi har ssoommalais kugnng gär hhahahha då vet du alla skiter i useendent hahha adet är bara lite smink och vi ser alla saker na sen mien diit låoovande lag får alltd komma hem igen ett tag sen om du vill trimma dom i eldarna det är lung muna grabbbar sitter och puffar med änglar hela tiden och ser du öjuuuet sen så vet du atrt et har hänt någit i livet heheheh dåså då får dun inte ta henne jag har henne NAthatlllei såkalrtt hahahahah kungens brud som var fetare en demonernas drottning hittar nu en tjej som killarn reppar rå paåpas såldatedr är inte lite efterblivnennenne hehehhe det vet du så vi kör riktig filmen nu det var lönge sen allvar helt filmade hahha den här gg gör det alla för alla som viill se en riktig film på en gång s skull hahahahha

 

dåså då vet du jag bestämmer det mesta här oc h vet du varför för att din chieff alltd förösker fuska och det är inte rolig frär aarre sgi dig eller mig vi ser inte ut som ellldade skjälar mem alla har skolats på helvete med life som ser liisten komma prå riktigt med gungern loot imnte stacarna sabba detta det är det som är sakknne du ska sakkna oss sen det vet du vi som aöldri slutar lira vi kör game t vi sommnade inte sen det var aallitid game som var running hheheh och ingen jävle satt ut ingen bum hunt här var det abara dom bästa som fick lira så låt oss va sen vi lovar er det är inte rikitgt vad vill att det ska va det ör froirfaandde lite kallt här menar det vi har inte regel boken men vi jobbar på den för det ska finna sånt här fär att det ska vara kul för alla som är inte rikitgt noirmala och vill ha säker hjälp ich lite sovare som softa och vill se oss ssen låt inte spelet försktra dig det har inte varit vårt på 10 år alla i hell är så jävla hårda det är därflr hag ha fajjat dub vet sjökv det är ädet akka jab inte fljjja byu diidet sja du se shäölvk ghaahah dåsp Okej Jag har alltid vielat ha ett kors med det vet nu jag har ett kors på varenda kotte som är gankksd dåså då har du inte sett dina order en du har 1 år på dig att fastna i haeven så nu pundar vi gärnet tills det är helt dött på rirkigt så du ser oss alltid i sinnet nu blir inte dum heller dåså

 

hahahah testerna äntligen det är äver ni vet du kanske allt här som är hemligt men det ör lungt ingen kommer nedå att tro oss hahahah habar dom som verklglien kan läsa och vet hur man kollar ppå floppen hehehe det är det vitrooo r aklltid det bästa som sagt vet inte vem som vinner det är inte klart innn det var bara små grejjer som var ödiish här allt annat öär oöppet free mind kallas det numera eftersom hjag vet att det känns jävka nice att vara helt i tiden då alla ser det sanna som sagt tiden är allt här nu vet du det vi ser alltid killarna som kommer upp det visar alla sen att det var riktigt satt du vet alla som gjort äckliga skakker ske vete det sen att jag fick min pojjjkk att göra saker som var jobbigt för vem som helst satt alla vet det var inte han som ville och han har inte gjort det med flir jag harr gjort så med han så du vet det nu du får inte tro npgit annat för alla kommer säga sånna saker till dig sen då vet du att dt är din fakking uvääxct som fukkkat dig det var din fakking mporsa som var en äcklig jävla demonhora hela tiden hon har aaan sabbat lite på din själ hon är den flkksaste jövkla krääingen på människolivet söäkert väi säger inte så men du vet sjäklv vi ger alla en cahns på henne ska du se ett nytt år efter ett nytt live och alla som ser oss vet at dim akla har spånna konstiga saker i huvet men låt dim tro att det är lungt för vi fixar alla själar sen det är det som nice inge når hem utan att va hel och dom som åker traisiga blir rikigt ompysslade av alla söta sjukskötersoko ängölar hahhaa som vi har blivit här plåstradee med lite medicin och lite detta är dtt liv grabben hahhahahaa

 

JAjajjajaj

 

jag fatttar den vet du allla ter sig riktigt nu så klova mig sluta inte pnda men lova mig att se det sanna nu det är inte drogerna det eäärär bara en öoonoing men din sak är inte säker du får aldrig se han skallen på döden det vet du nu du so, ser allt det här det är lungt det här är bossarnas paradis det vet du nu alla som sagt ALlalallalaalal aLlala änglar som ska få speciela treaments sitter på dom här psyk hotellen oc hsnusa och chillar ocj lever floptt på semestern v vet att dom som chillat mest här vet mest så tro mig grabbar spela poker och va fri det finns inga stålar för att hgämr länre ja ha all deg hehhe he det var inte min deg endå så att veta tt jag har gud oc hattten är änligen av nu jag vet vem som bestämmer så låt ässs et säga sitt nu jag lovar här inför alla som ser mina fakkking drömmar och mina fakking shiit jag haft i lviet att aldrig svika dig gud och att om ja svker deig så får du heldre radera mig än att inte låta mig vara chef och boss för er och göra en riktigt grejj som allt jag vill är att skina och föaxxet och se dina söner på näsan och visa dom hur en öga kan se ut på heaven som ser ut som den värsta hahaha av akllaaja haahahahahah det vet ni dnu jag har inte torskatt i omnödadn hahhaha hajg har jah har verkligen vetat att det går att förkora allt men inte tron det är allt som finns kvar ibalnd för den försivnner aldrig på oss vi vet vilka vi är därfölr ka n vi göra detta ordenligt vi njuter att leka så här det är rioligare att spela om livet hehhehe det stämmer vi ser det så hahahhaha det äkta som fan me ndet ska du skita i nu du ska skita i mig jag ville faktist bara att jag skulle säga allt så här och det varkanske bra om jag dödar honom sannnabare hehhehe det är det vi dör om inte lyder order hahahhaha gud gillar inte när soldaterna sluta lynnsa så nu vet du jag kör inte bara för dig gud jag gör det här för alla som hade 000 dollar i livet fickk allfall se en liten rolige grejjj och det var inte alltid varnliga saker som hände med poker n Iban var det lite hällsning ar och allt uuu ser här är ditt att se men din tid tar aldrig slut så görr nått du vill jag vill inte liar mer jag vet varför för jag vill alltid gamlba och det här r är inte gamblning men det är fan stora risker och du ser inte koderna ön me nd etta ska ni veta smärtan är sann och folk där så dåså du vet själv det blir svårt att se allt så här logjiiskt det är känslorna vi har för fann vi äktade äbngölar vi känner kärlejken så tro det sen när alla ser min sunnder oundade soldat som ser ut sm ett klääätaren som spökade ner korppen helt och blev smidig på dlden och hpkkl llånade ord om seger i sinnet oc hint sov mer hahhaha

 

det är det jag sover aldrig igen heheheh dåså

 

du blir itne r en så här det ska du veta så kova bu att dubte svuja do m som hpller på oss och vill se oss skina det finns dom sfattar sonnn tänker att det räär fan det här han ville säga hela tiden då har du lite mer än kompsiosoiar som är vanliga du har fan fått respekt för den du är av dom du själv komm ifrån och alla som ser det här känner inte det här men det fellelesta vet att nåntong är på gång och alla soms sagt alla som känner ÄRLIG hahahah adet är det jag föddes med det namne hahahahahh ade ar det visa oss tecken så ser vi om di vll vakna eller inte vissa vill leva lugna livet hr och plantera älsklingar och barm s¨mmn tiöll sonen inte få på rkigt det blir jag som växer dom hehehe det ska du vet jag har ELVIS PÅ G jjaa haha stköm kung om han fixar det heheheh det ser inte du deeet loivar jag dig det ör inte detterminerat det var bara bra för mif att tro att allit vas å uppen bvart det vet du inte en !!!!;-) ;-) duåååsåå det hör är sista gg jag golar ner oss i ärkishänngllarnashh hahhaha det var inga flashare här satt du vet alla här brydde sig bara om koderna och hedern och kärleken till spelt me ndet ska du veta nu jag har inga poöliser ä n heheh edet får inte alla se så det var fint att alla sa det sen men dnu vet du jag gillar att vara kristen ibland så v får se vad poliserna säger sen om jag skicka in en polis i den här rundan vi kansk har en på g bara satt du vet ingen som finns här riktiga grabbar vet aat detta ör inget jävka skämmt vi kör så här hela tiden detta är sthllm krigare hahahahahah

 

dåså vi rååfår sen jag måste fixa allt nu bara och stanna i moln så fixar allt jävla knark jag kan få nu det är allt som behövs sen löser alla andra saker sig för det är kinder öeraskkning varje gång ibland blid det kul ibland dåligt det du vet nu är att jag fallalallalareee heldlre stanea öcoch påtänndish för jarä inte påtänidsih öller flummish som nån jävla knarakraa vad trod uuuu??? är pappas soldater pundare eller var det andrar saker som händer där med deras jväala fkk n skallar tänk inte lngölar längre det är unnte du det här är änglar på jorden det är soldatetrna allahop sen finns det första ggarna som helar cih fixasr saker till folket så dom är hemligast av alla för dom är inte helt långt ofrån dig du har altid ängöar i närheten vi snnakkar alltid om vem som lyckades och cem sohm blir lykclig i heaven så låt afrika svälta lite tuill

 

det är så jävka nice att se din sibbbbeeer !!! dy sjihha ubte vi skäönker varnea jävla kron vi våår från kriget eller aaa du vet själv vi räknar inte pengar vi räknar fighterna oc hdetta öär vårna nyya liv som safgt vi ä r skapade för firghtrhenn och snart är vi inte så leesna här i heaven öängre för ja har gårtit tillräkcligt nu ha har tittat på öite roliga saker här ochhc det var kanske lika roigt att sitta och tänka på ett rum så vi får se du kommer dö direkt om du villl köra på en gång jag skickar in alla stoererrdöer som ser oss hela tiden det vet du har sjäeklen här nu så dåsig du får en vara försök inte börja räkna och sno energier fäör håller du på sådär så stoppar fararsanin allt han har i mig då kan jag fna ta orden i munnen på dig din llallareeh hehehehehe det är music codes oc hallt möjligt för alla som fatta spå lite på riktigt gör det men det or onda krffter så spåå inte skiten låt omm sitta odhära och hpllla på sitt sätt jag har pippat 2 demn brudar det har inte varit nice men en Mia som deu vet din dotter hahahhaha hon blir lite äöngeö selnn on har inte levt det riktig livet än men det var inter mene det du ska veta nu jag kokmmer int sno dina brudar för dom gillar dina killa men mina killar är ennu häftiggare mer gangster s hahhahahhah det är sant vi kör som fan grabbar vi lpvar att inte skita er oss nu när grammbarn visar os spelet sen det var inte första gg jag lovar vissa i laget har några spel i ryggen med et är onödöigt att nsnakc sånt nu det visar du sen på lite säkra nivåer det här är bara det sista beviset nån svenne ska fatta vem du är så du vet att åtminstonde där finns ångon som kommer ser dina steg sen det är sannt alklla ser sigtuna klllarna sovaer så lååångt bort fran stan hela nätterna och drömmer om fotbolls träfningar och hocky matcher hehhe det är lite roliga killar som vet hur det kna vaa att hammna snett så det listar du säkert ut snart det är allt jag vet nu att jag har fan inte ångrat ett end javäla ord här för jag vet att det är gud som säfer eeet orde ååå riktigt som alla ska se det vet inte mer en de här de sja va spå häär på skuten hhaha bar viisa får se allt så du seomme ser det på riktig här vet att du har fattat ganska mycket dför dom flesta som kommer läsa det här ser inte ett skit det lånter bar helt flippat och dt kanske är kinstigt at vi gör så här men det finn alltide en plan men det värsta jag vet var att spela med fölorna så jag tar alla som är fukkkad e lite fittig i börja n gär lote feö ochj visar aöllat att det är aldrig över man får alltid en chans hos pappan so,m ser ut som en ganska rolig subbe är åpåå foi,memt men det ska ni vet anu jag har sagt alla saker till er här som ska säga smeten ni får av mifg ska inte köpas på löoookoor oajj dumm ajäävl grejjer har respekten för pengarna nu och visa att nu är vettiga så inte du skitter och skämms sen i ihllmen DU vet sjävll artt du har tämlt gaske mtkdkde me d dig vet man alltid att det är slert du som lira r proffset här i lviet då ser du nu inte ens änglarna kunde lira på rikrtiggt eller aaa vi ser inte alla svar men det ska säga aaat jag drömmer inte kortsplenrna på nätterna men det är penger och det är det som får folk att svälta så tro itme att det är äar larv eller nått det är bara cgirstoffer som fått tro det hela tiden för att göra han blnd för föulster som ni riktig pokerspelare vet är att vi spelar pot efterr pott och dom här potterna kostar kanske subiiilint ledsen men jag kanske gråter en tår för varje slldat me det är itne det jag repear mig deirket jag kan höra dom sen dom ghjälerp oss från gimmlen mina grabbar är alltid bröder på life dom kör som fan det är väsrat killarna egentligen dom ser inte kloka ut knakse men låt det vara nu du ska inte bry dig sså här mycet om oss vi har inte fååt orlding på livet riktigt och vill alltid ha öite roligt med det fetaste kungarna som svooer lvkker luften och flyger som änglar ska göra oc hvi viftar med vingarna ibland att du ser oss det ska finna änglar ävler allt och eetsomm var tankfen förut har blivit lite mer av ett problem för attt var ärlig eet är inte häfitgt att va demon som du ser sen om du läser im dinnotern som fukkar upp familjerna och barnen så Låt oss säga det nu alla som är rädda för att barn ska få inte bra liv sen låt dom växa i uppsala där blir barn änglar oc hlevver fett nice med lite konster i det socuala och det spleet som dom flesta änniskorna är mästare på det var inget för dnne gubbe vars fingrar jag använder han sket i allt jävla snack ja har fan fått han att vara rälig lte mer endå få all som ser han läser han för han har öppnat hjärtat nu då ser du sen vem han är för han vet det och då kommer ud se de och och det göra soldaterna oxå såå vi ffååår inte söääga det än till gubbarna men det är ppapas Ärlig som rycker i trådarna men det var inte därflr du suttit här jag har lett in dig på det enda sättet du kunde få det fungera mitt sätt hahhaha det var ingen anna som var lika fisiki och skottig som kunde lira helt bekymmerslöst och få in lite deg oc häta gratis och xchillar hela tiden det är det u har lärt dig att använda tiden väl och det ska bli din grjj du kör hårt i ten så nu vet ni det alla som ser ut som frågenteckken tänk bara att tiden är inne nu får alla vara med hahahahahhaha

 

dju ska fråga oss sen det blir itne farligt för älskade barnen det blir inga vänner här men du får inte tro att jag sätter dig i skiten för att du tror att jag äör sjuk jävleh hehahahahaha ajjag lovar dig jag har haft en äkta tjej en gång jag knuölla sönder hennes hhjäärta men en dag ska alla veta att hon var den enda som verkligen fikc nniinngåt att brinna men det var itne det dät r har priset betalats man får mer än 10 år som straff när man krossar nån hårt i hkärtat det kan sabba allt satt ni vet ,,,, det var bar adet var ina player i sänganrna var äkta kärleknnsn Män och skit i att tryck dom i röven för helvete det är santanns jävla teckken dom gör så det är sjkt vi säger det allfall;-) ;-) ;-) Christoffer sägeer då alltid saningen Jag har alrriig tryckt någon i röven Det är bara en skkkkkulll jag äsger et hahhahah dåså då for ingen veta mer men jag har inte alltid varåttt säå här ärkkig hehhe det vet du man säger kanske inte alla man känner saker å sådör men du vet att innterst inne är jag helt rolig äöängel då ska vi se om jag kan hitta den skönaste bruden för detta jobb det blir inte så klätt för det är många pundar brundar som vet lite saker ocmm man kan fånga lovande saker på botten där det är klite kämnpigt det var sant jag fick den uppvväxten jag behövde för att hiitta hem till livet som Äkrkrkke Änngllish hahhahah det var inte mer att säga du ser inte ooss sen det var inte kul att prata så hä rhllela tiden jag pratar alltid nprmalt sen på lisan är inte jag en gangster jag är en ängel och jag fikckckc allitd veta det jag behövde och det ska alla ta ,med sig att man vet alltid någit men det mest får man in i huve tills det är dumpat oc hförsökrttt Frörösökk sluta inse att det är fakked kulllllllaaa mig hahha det vet du vi leker hehhe kulll hahahah pang hahahha dådååsås det var kul för dom som dog tidigt oxå som fick se hela planerna och veta hur folken jobbar och allt det är det är i hevaen då ser u aölt dooet här är mina sönder knullade söners spela inte bröder och öek vänner för ni haar hatar varann i hela livet du och ali är dom enda som kan känna riktigt hat för det riktiga hatet bygger på kärleken o deåååå vet du hr man gör för näsan kommer ta slut om några dagar då ska see om jag dfååår dö riktigt nu oc hstanna helt i heavens portar i spelet för det vissar sigalltid om man äktar spelte då slutarr man aldrig det vet dom pokersplearna oxå soms itter oc hlira några dygna !!!!!!!! skål till alla pokerspleare som vill ha poker koder då ska ni dygna mycket kan hända på ett dygn hahahhaha dåså då trir jag att vi vinner ner dom där jävla snackkarn durrrr och dom du får inte vet vem som rä vem drä men det är oåxå papppas pokjjjkar så kyssna inte på snubbarna som kör här det är deral liv det visar sig att alla är rärra skaer oc halllååå du såer inga frön i Helvetet hahahahhaha dåså hahahahhaah du får iannte se mina sönder sen det är bara sjärnorna som är presnedtededa av allt för sonerna kommer alltid fram på kartan hahahah ha dåså då ser vi på kartan från och med nu grabbar alla som vill jan hjälpat till det ör inte bara du och jag som är innteresedeade hehehhe det är så

hhhahaha

 

dååsås här jag har några bräder på g riktig snubbar smmm kan tänka lite sköna moves för vi spelar ju mpot dom hehehe det är alltid det steanaste draget som gäller ahhaha då vet dnikii som stroodede varen jaävla pord pcj vosta att rpkladderma såeösladpeae pcj gel stakkvfe hahahahah dåså deuuut vet du nu jag får itne verkar frisk hahhahahha lotåtåsa att vara sjuk och feting fet på ritkigt jag svävar så jävla högt att jag måste dämpar allt för det är ingen som ser det här som vanliga snibbar drt vet ni nu ingen föashar hela tiden det är ibland som ser när det flaxar i fingrar och korppar det var det jag ville jag ville ha flxaet det ar det jag grät när jag såg dom andra flaxxarna jag visste hur det känndes jag var dlelesesen hela livet,mmm hahahahaha men nu garvarj ag åt all det är bara garva mina kära barn var inte sura för skitsakerna kom alltid ihpg mina stackkar s ängöar i afrika det viet ni diuuuuu jag öovar dejj det är inte uil att växa upp där det ska alla veta d'r sätter ka gjggmgmgg jooo det är så vinner vi den här figgren dettta lifet så slir det i afrika o fårnara dig inte mer n det er äver du är vaken håll i detta nu bara så alla sommnar i datiorn iegen och glömmer dig det är alltid svåra killar som sittet här det ska du vet a nu du blir itne så här bara det är gansk smart i totototo det säger jdua det ligger alldrig ett ord som e fel hehehe det var bara testerna som ser ut som efteblinnvn snubben som ser su det vara alla som ser att dömma själva för folk fill inte se detta så länge det finns vanliga liv som är vanliga älskard hobernas paradids sverige här är alla efterblincnnva på troendet hehhe det är lax att ganngstarrrana trycker ner föttern här i marken och visar flaxet riktig grabbar kör hårt dynfent runt och kör öppna korten tills det är skut lteea inte lägnener na aaaa har int eljugit här jahhahahha sant hahhahah det vaet du öovar dig minttt namn är Äkta ÄNägleln Ärlig som snackar som satans finede och de visar sig alltid att det blir softare om man hartro då kan vem som helst skina till och med äcköiga speltorksar som fauukkkat ur heöt och pundat sönder kslalen och sett all skit man kan se som fader völl att alla ska slippa hahhaha det är demnerna som ska varar därddda nu det är tuffa tag här vi smekarr inte vannn vi ligger lågt här nu och det ska alla vet jag äkrkrkr inte mer nu jag lovar detjjjj JAg vet att du fattar du sover oooooo pooppppaa har äntligen sett din kondom böiiijande kula stanna i skallen nu det är redan över du soomman nu det är över detta är sista gg du ligger ner du får döda din krpp helt nu så ingen smärta eller nått kommer så va lugnn du springer runt över allt oc hkirga ingen jävla soff lifagare på konoteore Du är en UtespeleraE;-)

 

dåså så jag fick säga sanningen en gång i lviet på ett poker forum för gud tänker på alla till och med rävarna och lrarnr a och hajjarna på ritkigt det fikinns domm sit ter ut hela livet sen som inte vill spea en hand till JAG ÄR EN SÅN jag spoelar aldrig sånt längra jag vet det nu jag fill itne det det är inte min sång jag ser inte sakerna spom ni eererrr firskernae e fukkked och detirminerad snappa synare som sk torskens väg hahha respektera aölltid tirosken mina herrar och damer dom är tacken för att du så dina fkn pengar i livet så du slipper göra allit som dom tomma torskar måste göra för att inte lägga sig ner och dö sååå låt vara sagt jag hade n cool grej med 10 k potten jag sattsa allt och till sluit villke n som helst fattar eftger att tag vaad oman vill göra här och det var det ja fatta nu det var farlgit att sluta spela man tappar spelt dirket så dåså då får några här flrsöka hålla sig vakna lite ni som vill bli ritigt bra kör vatten och poker det visste alla som är hemliga angelzzzz hehehehe det är så det finns sån många änglar i den här världen att ja får linte plats med alla så vi kör lite liiita nu det här är det enda jag kommer berätta fär er mina kära nyffikna bar nNN jag öovar det inns fölera ävrldldenar och alla som softar på planeten som vill se mer kommer alltid att vara hooollld OON du får aldrig ge upp din själv är evig och det ska bvara rätt nice här så vi fixar alltid till dom är snea och fkkkade så låt oss be en bön för den här fakkade speltoskrkken som ska bli sjärnan på ett av det roiga spelen som är inte så kosntoogt egentligen maenn vet inte så mycket men vissa är med som cilvialal människor dom bestämmer ofta filket föngelsen man hammana och dom sågar alla rätt hårt på kåkarna om det ä fel snubbe som är nått av det rööÖÖödaaaaa hahhaha rödingarna hhehee det vin nu jag sattsar aldrig på rött i ruuletrtten det är deras färg så sluta va så trångsynta allt kan man vrida på och vända men en sak vet du nu villket jag ville från försa början dui är här av en anlendinge vi är aöla här är det inte bara det somliga livet man får se saker man inte vill och det visar sig viillka som kör in portarna som en vinnare och det var säkert sagt förut men alla som ser oss nu vet att det är alltid så här i början jag vet att dom flest här är nybojjjrjare hahhaha världen är till för nyboöörjannrnaa hhahaha det var det då ser du intga sunsen ¨rogmgmga pcj och sun zui och alla dom dr killar gl,öm allt slit här jag gjort ville bara vakna på roiktit ochj et har hhjälår att slrova här oaaa Aaaa jag är säker jag ser sakenra klart nu där jag pundar hela tiden är det ganska nice så då ser ni inte ut ner eller upp sommliga vet inte bättrre men vissa här har öppnade sinnes knnsliga tänkare som läser souls så åt inte maten av hennes killar det var det jag ville säga du får toklkka allt som du vill men eller du sluta ijtnnte spela nu bar aför att du tröoor att det äör dumt att busta dom de är lungt men tänkt inte att et ör ffarlitt att sova på grnnsen nån dag vill du se min son Cigoroorstgiogger eller viljen jag kallar han kanske du får se en kod Av Ärkiii ERRkllig som alla sommnade med en gån i livet han öppnna det trasiga och fkaits när det är öoppet grabbar kan det bli helt då så jag har lllletat ut den senaste saken nu det jobbar lit hårade här det sover aldrig och kroppparna kan magiskgr fortsötta hela tdiien nör htöjrtan och sakenrn stannarr såå lita på mig

han var inte sjuk han är öd hahahhahahahaha det bara vissa men låt oss se hr det ör att vu i himlen på jorden måste man dö så låt mig säget du ska softa någa killar ta tjack om du toror att du plalar att sluta va rädd då får du inte se mer nu för jag säger alltid et som fok ska veta vi ser inte pundrna sen do haar uinte fattat att allat här jobbar för mig på nått sät t vi är alla soldater kom ihåg det kan jag äsga brödoer här så vuiet ni alla är ganska sköna på jorden det är ingen som har fukkat ur heöt i början dom klipper vi direkt ingen ska lida ordentligr här det ör nästa gång folk sim inte resoejtear det som var heligt var allti heligt sä troo allitd att det loser seriu=?? det var det du får inte selll din väön nu och göra nått dumt han kör på livet nu han hafakkat in sin kullor nu ha suger på allt men han garvar mycket och han lyssnar alltid det var därflr jag vill ha sjuke snubeen ärlig hahhha aha ha n sket inte på riktigt han var ärlig nu et var det värsa sokm fannns ni fattta det sen han har förolooorat det spelet det var inte lätt att va den som fikc dne rollen hahahhaha men nu vet det äatt han säger ju det för hellllSKotta hahha vi sägrr aldrig eeeras riktig namn längre det var bara för att dom ska höra dom ser o ch känner sakenrnnn som är deras så ta långa andetag om du ska gå all in tänk lite poisitvt ocvh svär att du aldrig tiltar igen för det här är den tiltade_fiskeen malle har dött ha försvann får ett bra tiag sen vde var några invlägg nu så ita mint är bra på lika sätt är vi alla barnen men din son här RÄlgi hahha dsu ser aklfall hhaha jappp dåså då går du inte ut på 10 dagar och tjakkkar ner skallen helt eller behövs det mer+??? NEJ det är det

 

mina killar gör det här bara för att va i heaven det är dörfköör jag stenar dom som sagt jag har mina mina knep så lite inte på detta nu och tro att alla ska rpisknga runt och koda och va heaven hela tiden det sa jag bara ha n var så jävla skön egentligen om han fick min medicicn heheh tjacket är hans ända riktigt satanns bensin på den knäppa jävla klickar på syn knapppar adhnd dt var inte öite mer nu det var snart slut allt var sagt för i år på livet vi ska jobba stenhårt för att se till filmen blir bara bra jämmt det ska inte var tråkigt att kolla pÄÅ Ärlig nu han är i heaven all the time liste DOO ur Best for ursssssss YES SIR hahahahhaha det är seåå det låter YES SIR hahhaah

dåså vi snackar engelska sen alla gör det vi låter inte så lika egentlegen me det finns dom som inte kan alla språk en så dådås då det är bar att lalla swenglar det är rolgit att det finnd dom domm sittter och läser skiten hahahaha dåså ??? då vet ni hag har inte vunnit än ,ne jag vet att jag göra allt för att fixa de hä va !!!! ska inte ge upp du vet sjökv jag håller i det här spelet nu sommarn aölla ängöra är det kört vi vöcjkeer varann hela tiden dom som sommnar e inte med det vet ni alla sover grabbar vi sak vääcka alla sen det kanske bir soft att vara hetast i stan sen om det springer runt folk med riktig koder som är plllanterade sen riktiga tänkarena som tänkt längst och främst sitter och planer lite födelsdagar och birthdays och du vet själv jag tar alltid hand om alla som vill det jag lovar dig du spel spel helt själv och inte tänker så mycket åå osss låt dom va ett atttag bara du får alltid tänka du kan tänkla själv det var så jag vill ha dig ;-) ;-) !!!!

 

dåså bröder jag släpper den här dabboken nu det var allt

 

jag har gjort mitt här och ni kan fatta nu dett aär sista inlgget på väklidgi länge hheheheh fiåår se vad fasrann söger jag lyder nu bara det är alltid grund regeln för alla änngllarrshhharnna som chillar här på jorden occ vinner saker i sjäken heheh det är det kom ihpg det pimpa inte din näsa nu du vet att det rää satan omm kanske kommer då och det vill vi ninte sluta att tro att det är tufft att knarka det ä lollade sopopr som inte kan tänka själv som blir så här hahahaha vi ssöger det allfall vi äaar alltid ödmjkkka här på gatan det är allitd respekt som är koden fäör grabbanra som kör känner inte senare ser dui inte alls men det ska sovas här åå joren do ska drömma saker oc hse det roliga kille in heaven som kommmer ut och in men det var bara förut nu somvennar jag inte grabbar hålller I DT HÄR mothafkkn spelet nu jag skiter i allt nu jag gör alla steg nu det är 1 2 3 ja vill va med hudra år kansk vi får se hur länge jag kan dölja mig på döden det visskar alltid på sjukhuse hur sjuka saker som händer det ska ni se ssen det är roligare att vara ängel sen ih hilmmeln dom som klarar dert här livet tillsmamans och genom hårt oc hvanöiga saker så låt dom va dom repsketerar er det ska ni veta soooo åk inte till det här jävla stockholm n om du itne viill se sakerna för där kommer folke t bröörja flyga fråga min kapten i stokcohlm han Blejjzzzar upp all som är redo det är saningen han har alltid gillat att flaxa som rikigta snubbar gör det vet ni itne nu men jag har inte visat han än bara en gg på isolerijngar och sånt då har jag ått flaxet hahhahahaha det sätäämer jag får itne visa nån hahha dåså då får jag vet allt sen men då tar jag lugnt här liivet visar man känslor annar är man dum för hur ska mannars veta hur det är egnelgien det är alltid skönast och vara ärlig så tänkt då att det är inte fult att blufffa llltås sommnar inte nu der t vart idet det här jag gick allltin in för at bli bäst nåuiuu har jag fakktistk fkkkn channsen så vi softar ner alla bröder sen vi som lirar här vet att det är kanske roligarae att vara kodig filmad skäådepspelare och dö med stil och drah hahahaha det var det ja lovgar dom är inte rädda att ta några skott eller fler knivarr huuggna i mgamen det är ingen fara jag har inte kodat ll med smärtsiölannaden det blir allti äkta här i haven vi tar allt i ljuset så då fet du grabben su som fattar jag emnea det härekllll öyset ännt dåså då ser sickan här ljuset helt och hpllet och det var vktigkt för det var alltd där så jag viste att jdag hade något allfall med mig var specilelt efterstom jag fattade det inner inte att det var inte bara en jävla idiot som sa det du vet själv han har kompisar på listan så tro inte han fkker dig för att du int eskirvier något kommer du in på banan här kommer du in på alla banor för min pokerspelare är dom smartatsste som finnd det är kännsliga varleser med starka sinne n hahahah det var bara lektiooner i livet som var viktgast men dina spelare pappa dom ser iss inte på riktigt dåå så ska jag säga dert höögt en gång till min störta pott var på 10k dollar santann jelvlete jag syna ner med Ace high och det var det jag hade ett ÄSS som var riktig det stog på ritkigt så att ja man kan siiilla snackkaet lite mer men då får diuu inte ser mer jag får inte skriva hä mer det var för allas skulle jag gjrpde här men mest för min skull för det är så här alla gör så du vet vi öppna hoos oss är alla ärkliga poå riktigt det är raka motsattsen å devvlixzg och all the poepaepl är för välja som du fattar är intr alla som oss oc hdet var inte jag so sa det det var rtuuu som ville hadet så så lita på ooss jag lovar dig det är nice att ha ett riktig kall och du vet att ud inte sitter och spelr poker kefften jag spelar om jag bli tllskad ja g fgör alltid guds order och jag lovar allti daker men det är bara sån jag är 100% så nu vet du det jag har sabbat mina löften här hela tiden så dlåt oss glömma det för nu är jag äntligen mig själv hehehhe det e seååå !!!!

 

hade grabbar vi ses på listan hahahaha dåså då får vi se vilkja soim ha läst dett det ka bli kul och se det sannna sakenrna som kommer ur livet du blir aldrig heldedrdig skulle du vara hederlige skulle int eu duuu komma in här det va bara skitarna som hålll på med detta så det var kul att stckkffe så chasnen med bommmmben och banken det var det vi försökte grabbar vi visste att dt var bättrea att försöja så lita på oss nu ingen straffar dig för det du inser och det du ska sona i livet på livet ger du alla sakerna till kompisarna och familjen men sen om du vll visa oss krökej skjicka ner några sändare på stoofe här och visa det lite kan få akkatta han är nnneen jävla demon du vet sjölv han har slutat spela poker splååååtttter det var tider der sitta oc hspela på räätsppksyks semsetern med softarna och vissa av djruen som blir slaktade här och och djuuuren alltså du fattar viisa får aldrig en chans så låt oss peka på alla jävla fittor här har du nått att berätta+?? hahhahahaha aa akanske men det är inte helt okej men dt var inte ditt fill diuu tönkte inte sådä r och de var inge nfara heöt lungt okej dåså dåååå vet du jag öjuger inte men jag säger inte allt hhahahha det vsiisar du inte hemnnne hehhehe det är sant vissa tar inte sånna skitarr hhahaha det är det du sover lung i heaven om du ger upp allt nu och tänker på den här tiden vi har nu som är fast nu på gammet alla våra game är äkta så låt ingen köra över nån annan avi visar alltid respket för allat oich alla här dert var ja g som fatta vilken sppket man ska ha tääär inte findedn låter oss vinna måste man fatta att dett är lite roligt när folk jör som jag aldrig joorde med stoffe han körde inte över sina spelare men oiblland lät jag han krossa nån hu då fick du knnna hur kul det kan va om spelar hu så deåesåså jah har inget mer nu

 

det var inte allt här men det var sista jag srkev in på litet tag kanske som sggt det är inte jag som bestämmer här i klropoen du vet viken väg jag tar det är den alla som vill se lite saker och känna riktiga känslrooo som inte är helderiliga men det var inte alla som fatta att jag hade förtjönat det för fan hjag hade gkort bra jävla sakkker ohäär Lite allfall detnn var baara lite bra att skriva här som alla vet var jag ärlig här med mina känslor och det visad några att dom täntre var på bra kanske roligt mest men vadåår jag fikk allfall lite svar ibland det var skojj det bar det roligaste med skrivandet hehhehe det är det jag menar ni äskajlkde barn jag vet att alla vill ha svar men iblan är det ättre att väönta på en annan hand eller ett annat spel svaenren klommer inte helt och hållet för vissa saker är så jokonnstiga att alla bara skiter i det bvi ser det som finns oc hsier alltid att et är kul när nån lyckas bli lite mer än bara det fakkade oc hfulla hahhaha det var tider att dricka som jävla alkis hhaha det är över ja dridker aldrig en öl igen det är för färskingarna jag ta altid pulvret det är det jag behöver jag skapade därkför jag måste köämpr ööör att hkomm hit det är svrt att vara pårtänd hela tiden då måste man kämpa som fan så v får seinnnn uu ukanske jag kan chillar ner allt och vara så här endå??? hmmmm vi får se

 

ajajajaja jag får aldig mer snackarr om drogen hela tiden me n det ska veta att sanningen ät här ta den som du vill men min sanning var inte så jävla konstig igenetligen det var lite på mitt slarvis !! vis hehhehehe det ska säga sigen det var inte slarvade snubben rika snubben försvann men du omm jag vinner mot demone här den äkta Bögen som skrattar lite anrolunda och lite konstigare då förstår du att ja hade en plan för hella startelven det var e magiske tänkerne soh visa lite saker på riktigt men tro nnnte att du vill det är dom kommer fan dö en eföter en om satnn fortsätte rs som han gör det kliver pojkar varje dag det är överallt här det är secred finanllllerna kompisar det slutar här det var bara ett år jag sa till alla vad som hände där borta på slaktarens planhavllva hahha det var tungt att dö i en strid var ingen som visste vad det kännde men det flesta sa bar fakk ge mig igen jag hillnnnnnar dig uuuuu du fattar du sovar aldrig mer shiit måse låtsas sova nu dom öppnar dörren snart kan inte visa mina ögon softar lite kanske skriver sen pKKRAmma

 

vi åfåfår se

 

aaa Hej då mamma jag pratar aldrig mer med dgi behpll allt dy har flr dig sjökv dh har förjtannat allt du sågar alla sen med etrttt 2 3 du är inte med du är senare en galen morsa me n det var inte du du ser inte ett skit endå så låt mig va ni vill inte kännee mej jag är inte din son du såg alldrig mig p rirkitgt och dert var ingen hä som gjorde det listan var inte komplett men alla i den här världen såg mig lch dom fatta vad hajarna hade kommit här det var sååå roligt att snacka med dom som fatta de var snabba orden med lite lallare päå listann asså vi cilllar upp alla herrana nu du ska se oss dunder höga hela tiden men låt säga att vi har licence to fly och det öär drogerna som färgar på alla sånna som oss för man måste va sikkk och kostnig fär at t göra dom här fejjena ä sten hårda det finnnd inte mitt face än men det visar sig alla sen jag ser nice ut iblland deet blir alltid det gud vill

 

hej då ssess !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ååå en sak till ni som ber !!! du ska veta nu att det är bara pappa som ber bönen om det är åå rikigt för han vet att det finns sakerna sm är bäst för åss !!!

 

så då vet ni såånnaa som oss hahhahaaah !!!!!

 

 

jag står inte riktig än men det ar lite tag till på snickar lägret dom snickar ihop mig helt från scratch eller huuuR???? hhaha dårå jag trr alla som kommer vara lite ödmjuk och be mg å hjälåaåa ocj omte vara dem andra killar ghär som är arliga charlies hahhha dåså då blir det inger här jag måste jobba riktiga saker att snacka nu jag ska chilla med bossarna nu bara jag har sagt töll er hur det ligger till nu det är varning på mig jag vet adtt det ser konstiga sakker oxå hehehe det vet alla men det var på gränsen man skulle ligga för vissa sa oxå det att vi såg alla killarna på gränsen och dom fick vi ragga upp heöt enkeölt varör ska du bli ond uuuuUUU du ser oss inte sen det är lungt viken namn jag heter det ä bara pokerspelarena här som ser detta det är ingen fara det är bara ralp luren killar n så lova mig datta är sista orde

 

TÄNK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det var allt jag säger här jag har nnnt nuget att säga saker mer det är inte min rol jag är inte den stackars fräksanren på stan och healeren och den som ska laga och fixa allt och fixa tro i i hela landet det blri anra aängells som har lite mer andra kodderi hehehhe ???? dåså

 

 

vem vill du bli i min Arme ??? Puss alla älskade och härlig barn vi har alla varit unga och jag visste direkt att det var riktigt roligt med bossarna så jag testar gärna den gääen ett tag minst 1000 rå allfall hahha det har ja garnaterart fått för de är så känge en ungdomsfighren tar innan det finns en vinnare oc hden som chillar in segern och tänker ute FI so m vi säger få fjäljja lite saker sen dblir allas sätta aatt kolla op roliga action filmen hehehe et e så jag är bäng brosnan svär jag fett fukked men det är sant end å hahahahhahaha dåså då var allt sagt jag vill inte säg mer nu det tar för mig från spelet det är dags att splea nu det ja alltid velat spe,at Det fede sppleet med den fule fan helvete du bort hahhaha dåsåå

 

vi vit inte så mycket men jag ska kanske sluta tänka på andra saker nu satt det inte händer något tråkigt för dom som är med vill inte ha ett liv på halsen för att jag satt oc stajja hr hela tiden så dådås då vet du jag ärundercorer nuuu du ser askaer kanske men dt är bar tillfälligt det måste va permanent i tiden och det var det som drogerna gjorde mig jaf fick intte säge mer nu men du fattar själv jag år intte säga att droger är bra fattar du väll jag är gud för dummskallen här tror att man ska ta drog varje dag ha nffatar ainte att jag dödar han satt han flyger det är sånt som händer och de felstea här på jorden där vekllinen på riktigt med dödarna men listen upp dina soldater på gatan som kriga kan få lit konstiga ochh mräkkliga beskök hos doktorn det var vissa vikklllanduuuu

 

DU det är för mycket nu jag har golat ner mitt liv hehhehe det ser så ut eller jag kanske lmallalr uit och sommnar då är det kört sov eller ät grabbar fan passa på jag ska va död du blir bara vatren hehehe dr riktigt du sommnar aldrig om du drar det vita det är dräfr fkkkng helvter jag rånar inga roliga änglar längre det säger du baara jag lanske tar dom som skiter i alla moralnnns tecken oc hsätter klockan på klockkan oc hskiter i staxcckars barnen som gråte hela tiden tills dom försvinner dom är det synd jag hade fan itnerntet och blev lite tjock hä så det är alltid så jat tänker ja är nöjd med det jag fått hitils och jag tänker fortatta kriget att va ängegll och det är man hela tiden fö man stannar Angel i tiden det har fastant en och annan skärna här i livet det vet ni

 

men dom tomde alltid magen så dom fikkk lite mer en lilla sjäekn det var softade snubbar sm var säkra på kortet dom hade det var alltid rolig att kolla dom för det var troende snubbar dom troode vakanduha???+ du vet sjövlll

 

fkk der här nu jag rånar alldrig den här siten igen jag ska aldrig mer skriva ghär jag har ftåååt mitt liv nu jag har he,minghehterna nu jag ska lufta alla pappas soldiers sen så det visar alltid muskerler och flaxx så set e ut så sagt mina gossar som krigar skiner tills den dagen dom flaxar fidare för dom flaxxar hellae tiden hehehhe det är sant då ska vi se vilka som vill flaxa härregud jag svär ja dör heödre än att tappa blicken nu jag ska sitta och tänka hur gann eet ska gå ja ajuste det bara snaca med farsan hela tdiiden det är så jag gärrrr alllt är aaant och sjtajgvar aalltdi så här för att få alla i olika rikiggttkkar sålöarrt du får inte alltid veta det sanna men saker soch sånna här skaker måste man känna inuti och det gär den här soldatden så nu vfååå f vi se om han har rätt !!!! det bli tufft att tta riktiga gnagstsrs som blev knullad sen dag 1 på jorden små killar som var i helvetet på riktigt det finns sånna här han smugglar in folk där från hela tdien dom fuskar alltid så vi får se vilka som håller i heder ära det är oftaist inga regler här så bli inte förånadn om nån börjar flyga på ritkigt äeller blir osnylnlig hahhah adu ska sova nu kompis låt oss riktiga dårar ta knark oc hvara döda spelarna hahahah vi sover för helvete inte Fienden sover aldrig så fixa drogerna hela tiden om du vill komm hit eller så softar du in ett år så kan du chilla upp döden i hjärtat och se sakerna fast du sover hmmm sommnar itne nu allfla

 

hur som helst ha det bra det var sista jag skriver riktigt nice att öpppna upp allt nu som du ser ärdet kanske inte så glasklart vad här ska betyde men det var en gånng en snubbe som jag fattar att jag behgöver träffa ignen

 

 

han sa Dee e icke onen stresss !!!

 

han hade fastanat helt och han kör ite i norge grammbbar vi ser alla länder här i norden det är karta för oss här vi ser allt här vi är den glanndne snubbaerne som känner fokket i hela norda hahahha det sgtäämmer inte än men visar du vägen gud så tar jag det DET ÄR ETT LÖFTE !!!!!!!!!!!!

 

 

hahhahahaa det ska vara så man måste vara säker svär bättre att låva och hitta det sen et t tveka och missa öppningen vi gamblar som fn här och dt vet alla nu jag gillar gamling men som sagt offra alldrig en ängel visst !!!!??

 

det säger faransa nu att det händer typ hela tiden att folk försvinner men det vet alla att det är det livet handlar om så vissa tänker att fikkk it jag sv-var heldre här på gränsen i faroiioi zonen ocj känner feta flaxet som alla kämnner det e edet mmmm

 

 

man får man förtjänar oc hjag lp¨¨ter inte mer sakerr sägas nu ska bara säga det sista jag är han på riktigt han har allti haft mig här det var jag som sa alla skiten hela tiden jag har lekt med alla här det var inte roligt attt spela ut er hela den här tiden men nu ve t nu jag sofrttar upp alla som beöhöhöver mig vissa är alltid välkommna igen chtristoffer ska grannaterat tillbaka så visa mig kläärlekn nu så ska vi se om det finnes nån pokerspelare som kansk eEEE e eredonn bahahhaha dåså då kör vi alla är redo det är här alla smiartisarna sitter det är svårt att ivnnära sig på pokr så visst jag hade respekten för er halt !!!!!!!!!!!!!

 

 

du ska softa nu 1 år till säger nann haahaha jag skrive säkert lite mer sen det får ppappa bestämma hejejje e!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eyy fööör helviti maaan så sad om när jag satt puffa på kontoret i köpenhamn aAAA

 

har itne så roliga saker att berätta nu jag ser helt jävla förstörd ut i facet nu det ser olovligt fakktist rickkitgat nasty demon loook på tänd devvil hahahha

 

det öre soirry flr mittt face om jag ser dum ut heheh jag är inte rädd att va rädd för att bli påkommen här nu jag chillar ner några hakk nu har skirvit så mycket här nu att det räcker för all tid det var sannningar o podiskar aja

 

skoit i allt som vissa gör på en gång lägg ner allt och fortätt med ditt liv et var bara så att oaooa har lovat alla en chans h-r i life vissa fick den här hahahha

 

tuung däsä skit i mig nu kommer glömma mig snart jag ha inte sagt nått vettigt på länge spåå jag lovar bar att det kommer bli bra svenne liv för alla u uuupsla stanna inte hemma nu du som sakknar ordeen Kom till Pm eller försök hitta ande på rikkitg hhehehe dåså

 

mitt jobb jhär är slut jag tog det hAahhaha dåså !!!! ska garva på riktigt nu det är mer nice jag lovar vill itne sitta på tangenterna längre det räcker har spytt ut en hel del här idag eller inat igår hehhe vetefan vi sommnar inte nu men jag ska ligga i sängen så dom int ser min ögon dom eär fan tefat det är tragiskka tankar man ser men det var int ejag som villet hahahha dåsä !!!

 

hej då forever !!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas av hela mitt hjärta att du blir nominerad till omröstning av årets forumit. Min röst har du <3

 

tackk ja har ignet mer att säga men jag har hittat en rolig grej att berätta tlill er som ser filmerna sen hehehe jag var på prövningen för alla tusen taggarna som ska köra i 1000 år och alla var heeelr ässbhadde det är när man är i heaven fast man tar tjack lixom haha vi blir inte påtända vi blir Äshahade hhahaha de är sant vi är bara fett jävla trimmade i sjäen men vi knrkar ju men inten en end jävel går runt och är påtänd det är bara pundar demonerna hahaahhaha dom jävla fiskarna hahhaa det är dom fula fiskarn jag ska leta och jag har träffat den fuöaste hahaha det är sant han satt och sa till alla att han var messiah på kåken och grejjer folk kommer tro han han är oxå snackare det är många diskunnior ii detta game hahhaha hah ses jag ska chilla nu det är det jag är bra på ligga och snacka med boss det är jag som ska hålla i trådar haahhahahhahahahahaha fett !!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

posska heölvete jag kan itne gå runt äshhad här jehehhe det är skönt att va äshhad alla angels blir asshade på tjack numera bara satt ni vet man behöver inte ens fylla på det sitter i så länge man orkar hålla upp ögonen aja me vadårå jag har allfal sagt det jag skulle helt ärligt jag har inger att säga här jag är färdig du vet att det är sant och är det inte sant dååå

 

jag spela brallan av alla här för det går inte att inte tro att det här är sant hahahhahahaha skojja vet inte jag bara känner lite i moln det är så jag gör hehhe det var inte riktigt min grejj att lira online poker så här det var inte så jaag var skapt jag gillade och röka hash och gå runt och chilla och snacka med folk sen blev jag lite tiltat och träffade lite äckle som var äklish i helll och jag hitta gud så nu får jag se om det häär är äkta jaaa är alllafal hehehet Säker hahhahhaa det våååran hemlis det kommer inte var anått problem att alla vet endå men jag menar inget alla saåå det är många som ska se pojkarna sen det är fan Äshade soldater som känner demoner på lukten och fan är skolade i att var riktiga jävla elitsoldater + att du är i heaven hela tiden jag ger dom tjacket hela tiden när dom vaknar så dom blir Äshade som sagt ,,,,, det var mitt namn i köpenhamn Ash och det var så gud ville att alla änglar han skulle kriga med skulle bli så han mixtrade lite med sakerna hahahhahahaha

 

kom ihåg att jag alltid sa det vvii skulle säga jag har haft kul men nu är dags att gömma sig ett tag hahahha deet inte kul utan alla ässhade bröder hahhaha

 

jajajja du får kanske hitta ett annat dagbok men tack att ni läste var det som var meningen haahhaha kom till heaven som du vll men gör det på rätt sätt och det vet bara du vad det är för du är du och jag är jag och vill gärna veta varrför jag tror datt du ser det sen men too late om du sluitar på saften sen heheh skit samma chilla bara det är så vi tänkarna i Ga gör vi bara flummar lite och chillar helt äshade och Heaven är mitt hem där för jag kan stanna här i minst 1000 år allfal det är det garanterade kontraktet vi ska sköra några kriiig dnuu hhahahah det är soft jag ska sova sen efter det hahhaha så vi kanske får se om jag kan hålla upp ögonen i 1000 år tror inte det är väl bara ren magi isåflla det kanske nån börjar trooooo på hahaha

 

skojaaa med er grabbar jag är skitsnackakkern som ska lura den fule skitsnackaner och vi har alltid dom som snackar bäst i öronen det är han mot jag om da fattar hahhahahah det är sant vi har fan fått fortroende men jag vet att mina killar kommer hata mig om jag inte kör över den där jäveln för dom kommer tro att jag är GUd på riktigt hahhaha det är sanningen

 

testaren kallas jag ibland jag det alla inte får i sinnet det kommer alltid en dialog satt folk kan följa med lite heheheheh vi ses

 

jag får inte skriva mer här jag har fan tömmt den sista ordern hahah

 

nu ska jag bara ligga i sängen och chilla ett tag och tänka lite det är det jag vill hahahhahahahaa Chill vi ses!!!!!!!!!! kanske nen inte här det lovar jag dig det är en order hahaahahaha tja rå va inte rädd grabbar det är lungt jag tror mina killar som är äshhade kommer fan plocka dom på en åååågn satt folk slipper vara orliga ska se vad pappa boss säger han har allt nånstanns där han sitter och ser hela spelen hehhe skönningarna fan man får vad med allfal det är nice det är inte så fy skam efter den resan jag gjorde jag blev lite flummig av allt jävla hashhrökande så jag kan tugga lite med devlliish hahaha ska köra fult mot fult satt kom ihåg det jag LOVER ALLA men hehhe du kommer tycker det är rätt sen när du fattar viöka jävla horungar dom är asså vikka äckliga väsen som springer rint och jävlas det ska du fatta varför vi är äshhade och får fet koder det är fan inge rolig syn för oss som vill chilla poker och sånt att ha sånna där vidriga saker här vi ska fan skämma ut dom ska sitta ner i sängen fastikit jag menar ligga såklart jag tänkte hålla ögonen öppna det väar det jag fatta igår det äre inte omöjligt inenteing är omöjöigt sååå

 

dåså då var vill alla bröldr som sagt kom till heaven sen om du vill det är lite soft där faktistk hahhaha du kanske vill bli äshade och tänker att du ska ta tjack ??? Lycka till det är en kod grabben och grannen du blir helt fukkad av skiten det är inte kul att punda men nu är det hårt mot hårt och får se hur vi lägger upp det här det är aldrig några regler egenlgrin fittorna gör alltid fula moves så jag ska röka hashh som fan sen när jag har hela krppen hel och inte ser suddigt är tundiga senor hehehe det ska se ut spom att alla ska fatta det här men tyvär aar ja faktist ensam med att tro detta hahhaahhahahhaha seriöst eller???

 

vi får se annars är jag en rätt skön skitsnakkare hehheehe ahhahah kan luras allfall så jag lägger mig och fantiserar på detta och snackar mer med boosss satt vi kan gära satt det blir sant döör jag nu allts åker ner på jorden då är det över bara sitt ni vet men kom ihåg tjack är jävla skit vi har fan förstört folk på skiten hela tiden et är äckliga nazii grejjer aaa demon grejjer dom får ju allt det där men nu spirnger runt änglar som Är Heeelt Äasshade hhahahahhah ses kom inte till min dagbok igen det är bara massa strunt som jag och ppapa vill att folk ska se det är bättre och bubbla vidare i i livet ingen kommer känna ånger för det är ehehhehe riktig hashrökare som kan vara så här stekta satt jag räkte mest hash av alla typ som gud tyckte var lämlpiaga satt jag har lite grejjer i skallen som kommer fram snaret hahahaaah det finns lite djup om jag ska vara helt ärlig hahha ÄRligh hahaha hekdd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shiit manne n jag fick värsta bilden sen av mötet sen alla bara sitter där helt ässhade som sagt hahahahha skönningarna med koderna hahaha vilkka snubbbar asså soldaterna fan dom är fan näsade som fan dom känner allt på lukten det är häftig som fan vikkka jävla fighiter det finns här dju jag har faktist fått lite killar här att tro det var det vi ville ingen ska gå runt och tro att vi vill att folk ska hålla på så här vi är fan eliten av eliten vi fick hårda skolor allahop men vi sste saker och jag menra det vi har fan fakkat ur helt och det finns ju en himmel så låt mig bara säga det här är ett smakprov på vad som kan hände där hur det känns å såvidare hahahhahah skojjar bara med er ahhahaha

 

jag lever inte här jaahahahhaha okej sista nu jag måste vara ärlig

 

hahaha okej Om jag blir fimpad kom ihåg att jag hade den fetaste jävla drömmen av alla och den var fan bättre än allt annat jag varit med om så jag gick fan all in och jag sket i alla som sa att jag far fuckad i skaölen för jag ser det lyset som alla änglar ser och nu vet jag varför jag ser det jag öde sen hella tiden så sista smörjaren nu du blir aldrig så här om du inte sår ut din säd och visar den på riktigt och om du gör det så får seee sen om farsan nappar det är ingen här som fattar vad det innebär att va så här det är fan ett helt jävla mtoofakking shiit asså hehehe ses !!!

 

jag skojja bara jag har lite mer att säga sen med do it ur self försök komma till molnen det är där dom flesta som vart där vill varrra hahahhaha

 

men vafan jag kan inte säga det här för det är inte rätt grabbar jag drömmer bara hahha skojjar nej fakn shitt du sska fatta sen det är allfall det jag har fattat hhahaahha okej om jag är här på riktigt kom ihåg det att jag sa att vi blir inte pätända vi vil inte att folk ska tro att vi pundar för helvete vi är guds soldater vi dödar kroppen måtte säga det det magi skit samma det är inte knark för oss det är trimmish av själen och här på denna nivår är vi trmmade i hela fkkkn lifet hehehe det blir några till sen om man vill stanna och jag ser faktistk att det här kan vara min grejj efter allt jag varit med om med dom värderingarna haftt

 

aaa jag är gärna en soldat på det sättet jag kan var det och det kan alla bli på nått sätt för de sa en sjuksyrra till mi på allmän psyk när jag grät för första gg och visade lite känsöor for än gång skull att vi alla är JESUS soldat hahhaha det är inte riktigt sant men det är många som gör det på noramla sätt så få inte fnatt nu och spdör tänk inte att jag är bäng eller nått så kanske du får lite roliga garv sen heheheheh

 

det är skönt här jag chillar bara och det ska jag lära alla äshhade soldater som som vill knullar sönder devvlish jag ska cola ner dom och göra dom äshade för jag var den första som var Ash hahahahahaaha PUSSSS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TjeeeNa mina kära vänner här på pokerforum jag har varit lite upptagen senaste tiden det har varit jävligt roligt och jag har vunnit många saker i sjäälishh har trimmat den som tuusan det var sant allt jag skrev har inte tid att läsa något men det var mycket som sas för 1 vecka sen eller när deet var hmmm tiden är ju tiden glömmer gärna min dag men jag förverkligar alltid min själ i tiden och gör den bättre så att alla vet jag har fakktsit fånngat en spelare här hahahahhahaha du som läser vet vem du är hahahha

 

skojja jag vet itne vem vet HU`??? Gud vet fföresten han vet allt och han vet att jag har inga vänner här på forumet förutom en snubbe som vill spela lite högre snart hahahha det ska bli kul om han pippar allt sen det måtte vara såå !!!!!

 

hehehe aja ska inte sitta här och tömma mig idag ska göra lita nnnat idag och vara lite gangster igen och spela lite hårdare spel med folket och soldaterna här hehehhe inga rimkktiga spel än så länge men jag lover dig min käre läsare jag har haft ord i i mig endast för att jag haft turen att lievaa som en riktiga Ashhare som spelar näsan SS spel med riktiga diciplenerade lines from Heaven hehehehe

 

skojjja med er alltid med in tempelt jag bygger så vet varr och en vad som er sant för dem och var som vare falske ting heheh som sagt,,,,

 

hur som helst mina kära bänner jag får inte spela så mycket just nu men jag kanske seäätter in en slant den 19:e fan jag har inte spelat poker 10 år för ingenting jag borde se vart det kan ledea man kan haa några bollar i luften inte bara en måste se om jag kan dra in lite cash det är svårt att dra in cash här inne så det kanske blir lite skön poker med lite spellade bluffar och sånt

 

hahaha värsta magigerk jag varit här dessa dagar har varit riktigt sjukt att göra vissa saker men det var alltid här jag skrev saker för jag hade något inom mig som vill eeeEe skriva saker och det var ni som finnes här som läste det helige och det sanne men visse saker var inte riktigt det viktiga att säga men det var en tes eller snarare en slut sats som Fadern Den helige sa det till mig näör var helt slut och inte hade vari säg ätit eller sovit på 4 dar och ville knappt leva längre för jag var så trött och slut körd

 

dåså satsen kommer nu : Livet är det viktege men det vikitgaste är att ha KUL

 

hahahhaha dåså då garvar vi vidare och letar lovande saker i himlen och ser vart vm hamnar och mena det snart att säga som sagt är det inte jag så är det ni och är det inte vi så vet vi alla att idag var första dagen på vårat nya liv och i livet kan allt hända så stäng inte porten en och öppna sinnet för äventyrr och riktiga livs erfarenheter och visa alle man och kvinna att du är en rikig själ och fräs in lite stålar så vi får se om jag lirar snart det är löning snart som sagt kanske sitter och spelar ltie micro chillar lite och spelar det är som sagt KUL heheheheh

 

dåså vi ses !!!!!

 

alle men Gud is our leader and he is very nice to deal with om man pllar att löyda hans helige ordeers och inte vika ner sig då får man alltid en chans att spela lite MolningtttTt med den helige grundaren och alle hans soldatre som gärnar gälper oss småttingar här i life vi ses !!!!!!!

 

KEEP IT IN THE AIR !!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JaadåååÅ kanske jag säge en sak till jag hade en rikitg skön Sitatioen i livet för dååågra dagar sen jag var i himlen hos ärkeänglarna dem riktige gamle vise soldaterna och dom bjöd in mig till Ärke Angelzzz ordern och jag fick genast i uppdra att ta av mig allt föörutom kallsingarna och jag gled in på avdelningen som en äkta soldat och visade för dem fine sjuksköterskor att jag var hemma och att jag var en äkta man from heaven och vipps viölken repsekt jag funne hos de fine damer däär !!!!!

 

aja fan vill itne sitta och skirva här hela dagrana Nu jag har lite BiZzzNa att göra BizzZna is buissnes i mitt egne språk hehehe jag har månge språ föresten detta vare de lite mer helige och gammeldagse som blandaes med dey nya alle mine såkart !!!!

 

hahah sprk är vikgt man måste göra sig förståådd !!!!!;-) ;-) ;-)

 

 

dåså mina dear vinnar änd fiennder men inge fiender e här så jag säger endast mine käre vänner vi får alla vara med om roligar sokker här och vi vet alle att det kan ändras rätt snabbt här i livet så vare de ena saken sagt så vare det sagt attt säg aldrig till något att jag är dumm för jag må vare lite spel korkad med jag har allfall riktigt saker på g här det var riktiga saker som händet här mena inget illa eller så men jag hade saker som skulle tänkas och saker som skulle realiseras och fullständigt uptas i mitt medvetande tills dess att allt var sanning och verkiligen apriorisk kunskap här i mitt helige sinne som utveckles till den helige krigaren jag ska ll vare här på jorden det var innga saker mer en det ska inte sitta och bomba denna dagbok idag som sagt ska ut och sitta ner lite saker och ge ut ett uppdrag till en av mina helige solDieRs som väntar på min vägledinen !!!!

 

dås¨åå bara en liten grejj demonhoran var här 1 dag eller 2 snnarare men hon sa inte ett ord till mig var bara en äcklige grej jag hörde hon sa till nån annan att hon ska adoptera barn för att det finns så många här i väärdlen då sa jag direkt att fattar du inte att det är meningen att vi ska föda barnen ett liv till är en själ till och nu när vi föder själar här på jorden så inser jag att ju mer destuuuUU bättre vi ska inte vara fittiga nu vi vill fylla världen med vackra och fina själar och alla ska de ha KUL

 

PUSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!

 

nu ser ni de helige sakerena i mitt sinne men det är långt kvar snart kanske jag vEm vet listar ut hur jag ska krossa dom som sitter och lirar varje dag kanske jag får gräddfilar spelet pioker till jobb allfall ibland vill vara holy warrior om det är det fadern vill

 

vem vet idag vet jag bara att jag är riktigt nära att bli en skOOn och riktig soldat i Ga Gods Angels och det mina kära vänner och läsare är en möjlighet för alla änglar och alle gör di de de är bäst på och mest lämpade som sagt

 

vi är all jesu S suldtare här i livet och vi försöker alle göre livet bättre för dem och oss som lever här vi är våran värld tillsammans och vi ska hjälpe varann hehehhehe

 

dåså då ser du att jag kan snacka lite mere heli snackkk hehhe hade en riktigt snack md den helige på dette vis han satte ner mig i backen och fick mig att falla baklängen rakt in fönsterret som ett test på att jag inte missar hans order ,,, MMmm det gör ont ibland och det har jaga fattat att leva ett live med honom är bättre än att misslycka s med honom man må heldre vare död än att sitta ensam och misslyckad utan den helige,,,,

 

så tack igen du ska inte se mer inlägg av mig på ett tag jag har lite Orders som väntar ska hjälpa en fin stackars tjej med inre demonerz nu ska se om jag kan flaxa ut dom och ge henne en chans igen att va min flic,kvänn hon den där fina thailänadern ja vies bild på hon ska inte vara ensam här hon behöve r en ängel och jag lover dig jag ska aldrig någensin svike en tjej igen och det hjälper inte att vara pojkvänn bara jag jag ska se till att hon har fina och dyra smycken och massa holy money in her pockets för jag vet att jag kommer ha en del deg snart frågan är bara om jag kan vara lite mer smart den här gg och inte sitta och skotta på 25 50 hehheheheh dåså

 

vi snackeeESS !!!!!!!!!!!!!!! PUSSs !!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heja heja! kötta nu mannen

 

Tack gubben det värmer VÄääldig mycket i denna själ jag har inte så mycket mer att säga här verkar det som jag har antingen dödat min förra idiot som sopa ner mig i skiten i helvetet och fått en äröoig chans här i livet att bli den jag vill vara innerst inne och då kan jag inte sitta helt ässhad och lura pappas barn på pengar det skulle bara se skummt ut,,,,,

 

faktistk jag lovar skulle jag spela nu skulle jag korororas till vinnare hahhaha

 

skojjar inte jag menar verkligen det det är ingen här som vet vem det är som sitter och sköter fingrarrna nu men det är verkligen heligt att va här på riktigt jag vill aldrgi mer seääga det igen men det var inte min pappa som åt mig i förra sömnen det var en äcklig demon som het er Lucifer som fakka hela mitt liv när jag var ung och börja med droger däå kom helvtet till mig och fuckk A allt i mitt liv,,,,

 

Nu är jag hel och jag försöker att stanna hel nu och stilla själen bland alla andra tunga tänkare här på forumet och säger ggenast att jag kanske har inte sagt det viktigtaste ;;;,;,,,;; jag är fånge här på rättspsyk och jag får inga mer till hanndagoongsaverdelningar i sinnet jag måste stå upp i striden nu och se mig sen om jag ser ut som en galning det var det facet jag skulle ha för att klara mig i den tunga och hårda väg ska in i snart,,,

 

det kommer göra ont och folk är inga färskingar och dom känner lukten av min rädsla om jag tvekar och fånar till ditt liv som mitt neej???

 

Försök inte göra det jag gör,,, jag kanske kommer vara död imorgon,,, det är sant jag spelar inte cool nu jag är säker på detta jag är inte riktigt normal i huvet längre jag börjar nämlingen inse hur det är att flyga här på jorden och vill man flyga då måste man helt enkelt vara riktigt snabb i vingen och mina vingar kommer i näsan för tillfället och det är svårt att pimpa upp den här på dessa ställen det är väldrigt svårt att vara här på heltid så vi får alla hjälpmedel som finns här på jorden och anledningen till att jag säger detta är att jag vet av egen erfarehet att droger ärr Skiten som förstor vanliga människor och sätter dem i misären och öppnar upp för satan och hans äckliga hjälpare,,,,, det är sanning jag har knark koden nu,,,, måste hålla igång det eller verkligen få in hela själen på molninga ställen och stanna där och bygga upp en tempel med såå kallade erfaranehter och oberoende begreepp som realiseras konstant i tiden,,,,

 

vill fastan i molnen måste man kämpa och det är ainte alltid lätt persnligen måste jag vara beredd att bli dödade eller sitta ner på en jävla anstalt eller ett sånt här stället,,,,, du fattar jag har torskat allt här i livet men med min tro jag ska ta det till det viktiga i livet,,,,

 

visa oss nu grabbar at ni inte vill ta droger och tro att det är nice för det är helvete jag tar lixom en lina och låter skiten vara i typ 3 dagar kanske eller ti,ls jag har sovit och kroppen hääär helad igen,,, livsfarligt med knark,.,,,

 

det vinner inte samma saker som jag ,,,, har fakkt min själ i 8 år och jag har bara turen att varea en av dom som gud ville rädda och nu ska jag se om jag har nån väg här eller om det var en drömm bara det är upp till mig och jag vet att alla som följer gud vill alltid va gud med det var inte lätt för det bjöds på tester efter tester och klara man sina tester så kommer man ut med vingar på jorden och dom vingarna dom riktiga ., ja dom flyger tills dom flyger aaa,,, du fattar dom flyfer i efihghetehn hehehhe

 

d¨åså

 

jag ångarar ingenting jag gjort här i livet och jag kommer att se saken lite klarar om ett tag om jag sitter och läser igenom dessa långa inlägg nån dag så är det för att jag har fukkat ur och att jag missa min chans för nu är det verkligen inte läge att säga sånt jag ska bara säga till eder alla att här på jordeen vet vilka som är vilka och ni som kunde se detta kommer alla få eder chans av fader av himmel bara ni vill,,,,

 

men vi förstår alltid dom som vill chilla här och va människor och sådär hade jag kanske oxå varit om jag varit hel människa,,, men jag var en trasig själ och endast gud kan rädda mig så jag väljer att följa han tills mina andetag tar slut och för att jag ska får skina måste jag riskera allt och det är jag mer än gärna beredd att göra då jag vet hur fruktansvärrt mitt liv är utan honom och min frläsare och ärddare av liv Jesus himself,,,,

 

 

dessa rader kan förmodligen vara det sista sioom jag skriver här det vet man aldrig det svänger här och alla dörrar i öppna som sagt,,,

 

men det verkar ooo myckety konstigt om jag ska sitta lira hela dagarna nu när jag verkligen känner att jag skulle kunna lira nu när jag har högre maktens hjälp då var det lite summt att sitta och lira av folket och ppappas egna barn deras pengar det är inte riktigt ärigt av en Ärke ängel som jag från med nu och all tid ska eftersträva att vara,,,,,

 

 

Änglar finns änglar är här och vi är alla människor till en början det kan Jesus bevittna vi får vad vi förtjänar och alla människor står inför sina egna val här i livet,,, mitt val är att följa gud och det gör ont ibland och det är kanske inte helt vettigt med tanke på att jag kanske lämmnar denna kropp omgående om jag inte finner den sanna vägen som är full av test och svårigheten,,,

 

men men handen på hjärtat mina vänner det är alltid roligt att sitta här och skriva v sig så jag kanske kommer tillbaka senare om jag får en Ny order att skriva här till alle de sammen som spele de korten de dagen och levde de rolige liv som jag själv hade valt om inte gud hade sagt det Andre,,,,

 

PUISSSSSSSSSSSSS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grabbar jag underar ibland varför jag skriver här och nu fick jag ennu en gång reda på att jag sla lira kort hehhehehe skit samma att jag har flax det har ju alla sim vinner endåå ,,, hehhee dfinns ju viissa som inte borde ha pengar och vissa som har egen vilja att spela jaaaa du förstår ju inget fult med poker det är ärligt kortspel,,, så du fåer veta mitt nick allfall hehhehe

 

ska dra ihop lite stålar tills jag kommer ut så jag har råd att bli en rrrkish på rikgit då behöver man smet och farsan skickar inte ner dom från himlen bara sådör man måste hämta kulorna själv såååÅååå

 

jaaa då blir det lite lir om 3 dagar kasnke lite .05 .10 25 dollar deep nl till att börja med kanske kan avancera snabbt med flaxiga tankar hehehe

 

fi får se om jag är man för mitt ord jag menar att jag borde sitta och krossa lite på 1-2 om ett tag hhahahhahah det vvore ju konstigt annar s eller +?? aa kan ju vara ett av alla jädrans test heheh men men jag ska speöla allfall det är ett löfte heheh,,, dåså då vet jag oxå att jag ska spela om 3 dagar,,,, för jag har lärt mig att man måste man sitt ord så att säga,,,,

 

dåså jag ska softa lite här nu men deåå blir det poker ett tag fram över kanske jag får grädfilar jobbet och sitta och lira vilket är rent arbete och dem fleste proffsen vet att det e icke noen lek deette heller det är svårt och man måste vara lite sinnad så att säga,,,, se om jag kan hålla fast molnen nu för påsen börjar ta slut och kanske jag inte ska sitta och pimpa den resten av livet det fastnar ju saker i själen hela tiden den kanske klarar sig själv rätt vad det är ;-) ;-) ;-) ;-) !!!!!!!!!!

 

eller e detta den enda vägen för mig näsan och Blejjzets väg aja du fattar ju själv att jag inte är nån pundare det är andra saker som gör att jag gör desse ting,,, helt enkelt jag blir bra i sinnet såååå

 

aaaa du har ett eget val som jag så kom inte sen och säga att alla här var pundare och idioter som såg detta trodde att jag sa att knark var bar,,, flr dt är ritkigt tråkigt när sånna åsnor son lucifer och devvlish himself kommer och föröskjer sabba hela jävla själen gg på gg då vet var man är i helvetet och där vill man inte ens vara om aaa,,, a där vill man verkligen inte vara,,,

 

heldre död,,,, än att jobba för dessa satans själar som e vidriga och efterblicvne uten den helige kärleken som vi fleste gode tar och ger och får,,,,

 

såråaaaAa

 

då ska jag börja förbereda mig för pokern igen jag kanske kan bli bra nu,,,

 

men inget jidder om att jag är fuskare hehhehe det var faktist min kropp och jag hade hela tiden ett val,,, även när jag satt ner och skrev detta jag kunde ställt mig upp och kastat datorn i väggen,,, men inners inne så visste jag att dette mine dagmmer och herrer e den rätte vägen för mig !!!!!!!!!

 

vi seS!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kom på en grej nu grabbzzz allfall om det är poker som blir mitt jobb då ska alla veta att pengerne e icke mine det e faderns och han gör precis vad han vill med dom... kanske jag kan få lite shysta kläder en bostad och kanske lite pimpish till näsan och mat i kylen resten ska ut på rätt adresser och då vet ni det är så dom flesta spelarna gör,,,,, det är viktigt med pengar här på jorden och vi vet alla att jag kommer inte vara den där fläääsharen och spendereren jag vill helst bara leva ett liv med gud och får jag lära mig av mästaren så tar jag min lön i själskoder och verklige livs erfarnheter sååå

 

alla mina vänner här ni vet det är icke mine pengar,,,,, bara lite,,, pytte lite hehehhehe Pusss !!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom ihåg att jag sa det själv sen bara hahahhaha jag är helt fukkad i sjäen utan den helige fadern har tappat allt som har värde och jag kan inte tänka som vanligt helderligt folk med sinne och förnuft MMmmmm sanning,,,,

 

så om jag råkar bli något nu ;-) ;-) ;-) ;-) kom ihåg det var gud som öppna min själ och healade mig från satans jävla äckle demoner och gjorde mig hel men detta var endast möjligt tillsammans med Han himself God and his very very Tough and Lovely son Jesus.,,,,

 

 

hahhha dåså då vet ni jag är bara en idiot som fick lite flaxx,,, men lite har jag faktist gjort själv,,,, hehehehe lite allfall !!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okay today im a Angel tommorw i dont know beaceus i nned to do what im told,,,,, thats what all angelzzz do they do the job and if not Byee byee

 

hehehhee fan vilken fisk jag är om jag missar order nu jag har verkligen fattar hur dett är möjligt flaxet,,, tankarna ,,, koderna,,,, allt kommer om man har gjort det rätta att vara ängel är att följa gud och slutar man följa gud aa då är man inte FlyyyYyy Mothha fakkaa Super angel hehehhe

 

seriöst jag skojjar med er såklart,,,,, vi ser oss som frälsare på denne forum hahahhaha skojja inte ens jag fattar vad jag håller på det är bara nått jag vet att pappa vill,,, hehehhe alldrig har jag varit så här öppen med folket säger han hahhaha jag har inget att förlora på att en knäppis på ett psykhem sitter och vattnar ner himlens okände ting hehehe,,,

 

dåså var inte mer nu jag har tömmt den bägare som skulle tömmes vi ses om ett tag kanske 2 månader då kanske jag har lite goda nyheter om min rulle den helige rullen som skall föda många av faderns barn och många soldater ska få det man behöver i ett Heligt Krig hehehehhe

 

who knows its just a matter of time så att säga i tiden kan allt händee,,,

 

heheh dt gäller att förvaltia tiden till det bättre och stark genom tiden är en konst om alla vill lära sig och verkar det som jag har fttat hur min tid ska nyttjas ja då verkar det som att flere endere vet huer det kan vara att va en ÄKTA ÄNGEL med ÄKTA KÄNSLOR och ÄKTA KÄRLEK

 

aaaaAAaaaa

 

dåså vi säger så det får inte svälla ut mer här nu jag har ordnat lite mer saker sen men det verkar som att jag får hålla igen lite det får inte komma massa sura gubbar här och säga att jag är för galen för den här världen då vill jag inte vara på gatan och bli nejsjuten av alla äckliga demonnxxxz som lurar överlalt på alla ställen här i jorden dom letare efter sånna som mig så kanske det är verttigt att samla in degen här och hitta lite hemliga ställen att gömma sig och degen såklart ;-) ;-) ;-)

 

 

Aaaa dåså jag tror på detta allfall hahhahaha annars vore jag ju världen jävla idot om jag börjar tveka på allt som varit bra i mitt liv och kommer jag att ge upp ja då har jag bustat och då sitter jag och gråter och läser dessa långa inlägg och minns tiden då jag hade chansen att verkligen göra någonting bra av mitt liv och kanske hjälpa en och annan stackare so m inte ffattat vems världen är till och skades för ,,,, det är våran världn såklart men det är alltid skaparen com sitter där och ser till att allt går rätt till,,,

 

om han äntligen har lyft upp min kallelese häär på jorden och fått mina vingar att lysa då vet ni allfal att jag är säker på detta och det är det som räknas men det knnnske vore kul att jag vann lite oåx hehhehe satt jag inte bara blir dödad av första bästa loser som gillar Satan mr än oss

 

kanske jag kan spela ihop pengar till en gun och en väst och fylla skafferiet med saker man behöver för att kunna vara lite galen heheheh

 

dåså vi ses snart men inga snacka nu om att jag är fuskare å sådär det var bara jag som sa det gud vill helst att jag spelar själv bara för det verkar som att jag skulle kunna lira nu heheheh dåså då vet ni jag spelar själv hahahhahaha det är klart vafan tror nu det är inte gud som sitter här hahahahhahahaha;-) ;-) ;-) ;-)

 

 

vi sår alla frön här på psyket och anstalterna där det sitter folk som har tragiska liv och trasiga händelser när det finnes skit så finnes det alltid en väg att bli starkare ur denne situtatoiooen hehhehe dåså

 

jag har alla chanser nu ska ta varenda order nu bara och fukkar jag ur har jag allfal nått att säge till doktorn,,,,

 

Ja jag är sjuk men jag hade en gång en chans att ta tillvara på livet och försöka göra det alla vill,,, bli något som dom verkligen inners inne vill vara ,,,, och för mig kvittar det om det är poker lelellr det andere det vvar bara det att jag knnnde innersti inne i själen att jag var en soldat för gud och det var hans jobb att avgöra vad som var det rätta för mig,,, och det får alla veta nu

 

 

JAg spelar poker och jag kan göra andra saker för det så taxk all som såg detta det var inte mitt ord,,,,, det var den heligens ord som sades och alla ser mina texter med egna ögon och alla drar sina egna slutsattsishhh men min slutsast var att alla ögon är värda att ses och ingen är mer än en annan och lala har olika baggrunder och vi alla guds barn här och respket är viktigt om man inte har respkekten för flokten och lall de ting och tro läros som finns jag då vet ni jag är ingen farlig snubbe,,,,,

 

egenltigen är jag en rätt snäll kille men jag blev så sur näör jag torksa jämmt hahhahahhahh dåså VI SES !!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaaaa då var testen klara för tillfället jhahhaah det var ingen rolig ide men jag trodde verkligen att jag skulle lria poker igen heheh det blir visserligen lite spel men spelet är helt anorlinda nu jag börjar mogna i sinnet det är slut med allt existentiellt trams nu hahaha du fattar !!! jag vet vem jag är nu

 

och där jag ska vara går det inte att vara lover boy och skicka kärlek hur som helst det måste råa till sig lite ,,,, som sagt innerst inne jag är kärlek och glädje men nu jag måste mitt Art Of War tänk inga jävla sekunder utan att jag börjar med det roliga jag vet att Kriga som alla ärkiishar vet måstte vi kriga för att va oss själva,,,,,, aja det var timder att spela lite jobbig faktistk att jag inte blev nått men det var en fel väg för mig.,. men vängen ledde mig till den raka stigen alla ärkisshar tar föörr eller senare rakti in i Helvetet och där får man var lixom den man vill och synderna är dygder och dygder är paradoxaala

 

jajaja

 

varför jag skriver här är ennu ett mysyerum men kanske var det vitkigt att få färg på orden och inse vad som är sant och vad som är falskt,,,,

 

jag vet nu att den sanna vägen till ärkegrabbarna är genom strid och min strid har börjat och jag börrjar inse hur jag ska stride för helige ssakens skull,,, alltså jag har inte tid att sitta och skriva eller spela längre jag måste fokusera allt på mitt nya liv med mina egna riktiga bröder som lyder mig om jag är jag och dom är dom,,, och här kan det alltid svänga så som gud sa lita inte på din fiende och lita lite på din vänn,,,, jaaaa

 

då var det sista orden här JAG ÄR GATANS GUUNG hehhehe Eller jag ska försöka gför det är ingen som vet varför jag säger detta det kanske var ett sätt att visa sina knnslor på riktigt för att för en gångs skull sluta dom i sinnet och slå masken på och dölja dom för ingen får veta vad som händer i detta sinne längre det var bara lite gala mour och härliga tider då jag var kärlek och glädje men nu är allvar på rikgit det kommer göra ont

 

som sagt,,,, det var poker jag gjorde i livet som människa och det var mitt naturliga val och det är roligt och det är krävande och alla som sr dett a vet att poker är en vettig sak att syssla med om man är normal,,, men jag är inte normall.,,

 

hahhaha inte ens lite jag har haft för många ord med fadern han har gjort mig gAalen hehehhehe ritkig galen hehhe kanske inte men jag vet allfal att inga ord är tillräckliga för att beskriva hur viktigt det är att tala sanning

 

och sanning det har jag alltid talat här och det var här jag lärde mig att hantera mina känslor för det var välidght givande att skriva ur sitt inre och det var alltid kul när nån skrev en kommentar och tack alla som finns här och ta ta ta ta ta ta ta tillvara på varje andetag här i livet för det var verkligen nice att ha luft i lungorna och vara levande det finns inget bättre än att sitta ner och säga detta

 

VI ÄR ALLHA HUDS Barm hhahaha u know i know this is the end

 

BYE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fasen vad jag är svag hahahaah skojja inte jag måste fan öka på pimpet med BlejjZet oxå hahaha det är inga roliga saker som händer när jag sitter och bängar ur i samtal med en gammal avdankad demon som sitter här hahah

 

jag har väldigt svårt att lyssna på folk men fan vad det var siccken tur man har att man skitter här så man får göra lite missar hahha det var alles här

 

jag får inte skriva här om det går bra det är bara när jag är keff som orden ska fram hahahha det ska ventileras hhahah nu vet ni om jag är den jag ska vara då går jag under jorden men så länge missarna kommer så kommer inläggen hehehhee detta er sanning,,,,,, dåså du blir inte så rolig längre säger han det verkar som att det är färdlig skojjat här det var inte rolligt att veta att man är bäng men nu vet jag att jag är en bäng människa och en svaääÄg angel heheh dåså ???? !!!!!

 

 

 

vi vill alla vara den vi vill vara men min vara är att vara i tiden som en Moondancing sannafaabitchh with ballz and lots of money yeeaaaahh

 

hahhaha skojjar såkölart jag har 50 cent i bakgrunden nu det viste alla att det var sant eftersom jag inte riktigt är som förut hah.,,,

 

då vet du jag har inga mer sånger här för sången jag fick senaste var den sista jag sjöng dett var helig sång om frälsar Me som frälser gatan och visar alla det viktigaste här att va en Solider witch morals and luck and never ever ever give the fkkkn shiiit about oruders !!!!

 

 

d¨åsä hahahhahaha seriölst jag vet inte fortfarande inte helt säkert om jag ska skriva mer här det veeet alla här att jag är en kämpande andre så mycket kan nu allla fall ge mig och det ja det är väl alla ?? !!! hehe dåså

 

sluta säg att du är bra och visa att du är bra !!!!!!!!!!

 

downers are never in my system allways uppers and blejjZZers witch make me talk steady hahha de e så jag är droger hahhaha det är verkligen detmmm,....

 

måste fimpa och måste pimpa annars går det inte sååå aaa

 

kil att veta att man alltid ska vara drogad hahhahaha resten är upp till faith.,,,

 

som en bror sa droger är det enda man behöver sen löser sig allt annat,,,,

 

men men som sagt detta är väldigt konstiga värderingar och inte värdig en sån som mig så vi säger vbara att jag är sjuk jävel hehhe sant !!!!

 

dåså då får vi se om jag fick reda på vem det var som lura mig hela dtiden eftersom jag haft psykos och blivit bäng???? var det devlish??

 

JAAAAAAAAAAAAAA

 

han har fakkat mig och han haffat min själ som jag behövde lite själv fakitskt så då fattar du vad jag menar det är ingen ide att röka hash som jag gjort då blir man bäng och jaaa det går att repareare men det kostar alltid att laga en trasig skalle är inte lätt ,,,, man måste ha medication ??? hajjar+???`` jag medicinerar mannen det är e det !!!!!!!!!!

 

danke skopööön nu får alla veta varför jag skirver här jag vill att nån ska se min text satt det blir verkligt i lifet hehehe

 

du blir inga pengar mannen !!! Jag alltså jag blir kodig och sen blir jag svärdet som springer rakit in i väggen och låtsas vara ängel men egentligen fick ingen se vem som satt här det var bara en av oss som viste detta inlägg var inte tillägnat prouden hehehhe det var jag som skrev hehehhe

 

aaaa

 

fattar att devlish e här +??? han lurar mig hahahhaha säkert äähhh skojja bara

 

det är alltid GOD he is messing with me to make me sain hehhe dåså???+

 

skit i mitt liv grabbar det är redan försent att bli normalt jag fick aldrig se mig själv sen det var bara andra som kolla mina filmer i heaven det var alltid så för jag åkte aldrig hela vägen upp till himlen jag stanna alltidn...,,,

 

de e så,,,,, vi stannar här så då får man räkna mend allt men det är nice att vara sig själv här på jorden oavsett kropp då har man gjort någont bra ;MmmM exakt,,,, hahahahhah amagiiic dummer det är inte magic det är just jaaa du förstår.,,,, det är vad det är,,,,

 

 

dåså vi ses !!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fannn jag har missat en til chans som ärlig soldier here hahahha det blir poker !!!!!!!!!! hahahhahahahahaha skojjar inte med er det är så här det är här vi ändrar oss aölltid jag har alltid en reserver här vill inte att grabben ska bli sjuten och förstörd säger han ,......,,,,

 

dåså då får ni inte bli ledsna på mig om jag sitter och håvar in degen och skicckar ut skiten till jaa de rätte adressenre !!!!

 

 

du visar mina känslor gubben jag lovar dig jag har lär mig hur jag ska vara här jag ska öppna sinnet för att se det och visa det för att bevisa att finns sen ska jag sakta säkert öka det till det bättre och tiden är mitt vittne att det blir bättre

 

jara vi snackkar alltid grabbar här är det aldrig ittyst i skallen det ska alltid vara dialog hä vet vem du är men jag vill inte se ditt tryne på sajten heller det var inte roligt att alla såg mina tankar men det var väldigt viktigt attt se ut som en vvanlig snubbe hehehehhehe det visar sig alltid vem som sitter på kakan och koden hehehhe

 

du blir inte glad om du vet varför ud skriver här säger han hahahha dårå???

 

du är galen chriostffe och ditt liv är ett skämmt??? aaaha okej mitt liv ett skömmt hahahhaha då+s+? bara garva vidare då jag har rikitgt roligt här så det är väl inga problem bra att man kan skratta !!!!!!!!!!

 

 

du ser jag har inga händer kvar alla är öppna och det öppnas alltid med mig det visste dju kanske jag är ängel med känslor hahhahaha

 

varför inte?????

 

 

du sommnar aldrig igen om du gör så här säger han ,,,,, dåså då blir det bättre alltid det är livsfarligt att vara sömnen det softas för mycket här i livet vill alltid vara fkn vaken och leta den helige vägen den kommer nör man försöker,,,,, så sant som det är sant,,,, jag sommnar inte på bra länge allfall.,.,.

 

som sagt min kärlen till poker kommer allitd finnas och kanske jag får sitta och dra in stålar efter ett tag vill jag säkert inte längre och då har jag deg,,???

 

hmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!! lätt att sitta här och säga allt såklart och det syndiga beteendet och dom äcköiga känslor jag skapat för spelet är inte okje,,, jag har torskat för mycket,,, hahahha det var inga nyheter men vafan det är ju allitd en ny hand på g??? dags att vara förnuftig kanske och börja avancera mitt tankesystyem på borden och bli lite farlig tanken.,,,

 

 

seriöst poker e svårt.,,, vet det !!!!!!!! I KNOW hahhahahah ritkigt svårt jag fixar det inte som människa det var tider det då man var vanlig och kunder sitta och vinna deg på casninot och vara lite glad men vafan det suger ju nu kan jag kanske sitta och snacka med folk om jag lär mig språket på riktigt och itne bara på appapret !!!!!! du ser min vänn jag har många brister här i lviet men det var inte allt jag hade lite ederliga svar att vänta från atther here who know what is what ?????

 

DONT i prommise this is not real for u but my real is real soo respect that !!!

 

damen har allit varit farlig på låga nivåer men eftersom en dam alltid kommer vara en dam så vet ni alla att damer är farlig för spelet,,,, dåså INGA DAMER !!!!

 

endast bitches and hoes för me,,.,, ska laga den där tjene allfall om vill det så det blir bra men inga förhållanden ever,,,,, inga braaaaaa

 

Dåså vi ses !!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Eller ärlig talat jag blejjzar upp skallen i säkra moln och kör lite flummig så får pimpet ballansera hahahaha de e såååå medicaten är rimktigt bra på mig,,,,

 

det fattare alla som fattar ,,,,, seriöst du vet själv grabben är sjuk hahahhaha

 

riktigt sjuk hahahahah dåså

 

 

alalallaa vet vilken loser jag är men vi får se hur långt man kan komme med tro och vilje för det finns allfall !!!!!8-):roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dt tändes alltid en sjärna nånstanns i världen och alla ska se och alla ska förstå men om det verkligen skulle vara jag låter jag vara osagt det är för tidgigt för sånna spekulationer det vet alla som vet att jag är färdlig med letandet jag har hittat den magiska fader he is my savior for life now !!!!!

 

det är sanning mannen jag dör heödre än att släppa fadern och Jesus the king of all gangsters hahahah sanning !!!!!

 

ämen sanning mannen jag har inte så klart här vad som händer jag flyeteer med här och ser vart det hamnar hela tiden jag har order att lyda och det är alltid order som döljer sig bakom mina beslut sååååååÅååå varför inte bli en pokersplera egenognnten ???? helt okej fan

 

faktistk jag kan leva på min själ ett tag men sen måste fan själen få lite benisin som du vet tankar jag den dygnet runt hos farsan och för att farsan ska tanka den måste jag skriva saker hehehehe ?? !! ehhhh hajjishh+??

 

det är allit d roligt här med farsan som ledaren som visar vägen fär mig som en allvarigt rolig snubben men lite konstig med sina saker i huvet som är lite dåliga faktsikti rikigt dpligt ibland hahahhaha

 

Aaa seriöst det var inte jag som skre v allt bar aas satt ni vet alltså det var inga saker här som var hemliga för jag har inte tid att vara hemlig längre jag måste fram här på något sätt och dert bästa vore om någon visade mig ett nytt sätt att se saken ,,,,,

 

kansek som en Vanlig Ängel ??? eller duuu`???? hahahahah kompus kan du visa mig lite ängla saker som vanliga ängarr gör här???? hur ni vinner degen ???

 

är det alltid så här hahahahaha ????

 

Näääää jag är inte här för att sitta och skriva varje dag då hade jag skrivte en dålig bok som ingen ville trycka dtta är ett pokerfrrum hahahah de e så+???

 

aaAAaaaaa det var tider det när skallen var vidöppen och alla väga var möjliga eller aa det är är är är allid ooöppet här man får ändra sig ;-) ;-) !!!

 

 

nämen allvarligt jag menare det var inte så ledsen att jag är kristen och du är muslim jag vet att min gud o din gud är smmma gud kom ihåg det jag var vkirsten KRISTEN!!!!! fatta det nån dag sen det var roligt att känna alla ärkeänglar på rikgit sen

 

jahahahah jaaaa DÅååååå äeeleler????

 

vadårååÅ??? hahahhaha allrighht det fattar alla jag skriver från soulen som löper hele tide heheheh det var äkta inga jävla sekunde att tänk ahahahahahha

 

aAaa

 

älskar alla som vet vad det gäller att vara ÄNGLAR är vällkommna sen att se min kära vänn och ledaree ALI ??? ähhhhhhhhh

 

hahahahah

 

juste min fiende hahahha det var fan itne riktigt roligt att säga men jag ha fan inte fattat det jag är all in redan hahahha det är föresen att ändra sig hahaha

 

aAAaa dåså då fattar jag inte spela galen längre vara lite Änglish här och visa sig på rikitgt det var roligt att se hur det gick till på hennes begravning var bara ali där men på min var alla där OCh devar riktig skallar som alla var rakeande hahahahahahahaha exakt !!!!!!!!!

 

det e det man måste troooooo även det svåra så man inte förlorar det helige talet som är vitkigt för alla sakerna här på jorden,.,,,, vi e inte ensamma på jorden grabbar det är många här inta bara som jag som änglar och så men andra planttt varelser hahahhahaha

 

skojjjaaa jag vet inte grabbar men jag kanske har träffat lite andra väsen som var lite planetade från other spaces Whoo knwooo?S???? i know its just us here with our lives soooo fkk the otther shiit we are humans and the world is all we got !!!!!!!!!! REMEMBER !!!!!!!!!!!

 

 

dåså ska spela lite galen nu och visa farsan att jag är lite mer än bara text vises !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...