Gå till innehåll

mpee gör comeback


mpee

Recommended Posts

Så kick offen blev av idag någon vecka försenat. Brukar alltid spåra ut men idag var det riktigt trevligt och utan skandaler.

Blev övertalad av balla nittiotalister med snea kepsar att svälja toapapper med roligheter inuti. Kvaliten var väl sådär och resulterade mest i att jag nu känner mig både nykter och klarvaken vilket kan bli ett problem då jag är fullbokad imorgon.

Men har fortfarande en trevlig känsla i kroppen och jag kan garanterar slösurfa mig igenom ett par timmar. Allt är gott. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 108
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Sammanfattning av året (några händer är från slutet av förra)

 

Började med några tusen kronor på party/888/stars. I somras cashade jag ut och degade in på svs.

 

dollar-sidor

 

2v9oegi.png2w5odwl.png

 

 

svs

xat389.png

2tr7t.png

 

 

Samt några tusen på upp från partys casual bord men har klippt och klistrat nog. ;P

 

EDIT: Jag hatar 2/4 något helt sanslöst mycket. Världens bästa regs som äger mig fullständigt och alltid.

Edit2: Ska börja studera off table och verkligen bli strikt när det gäller att avsluta när man börjar spela som en robot/B-C-Game.

Fördelen(i en logisk värld åtminstone)är att det kommer bli lättare att få in volym när man kör på heltid.

 

Går pro för att kunna resa. Skulle jag stanna kvar här hemma skulle jag garanterar hållt det på en hobby-nivå. Jag har rutin och vet vilka negativa sidor pokern för med sig. Jag hoppas och tror dock att irl kommer väga upp dessa. Time will tell...

Redigerad av mpee
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg dessa satta mål och det gick ju åt helvete. haha

 

Mål för 2015

 

[ :oops:] Supernova på Stars

Dock inte till vilket pris som helst. Är inte riktigt säkert på hur många händer som krävs. Jobbar heltid och har andra hobbies.

Masstabla fullring funkar inte längre.

 

[:oops: ] Förbli snusfri.

Är inne på min 3 månad. 2veckor utan plåster.

klarade 4 månader innan jag insåg att jag hatade mitt jobb för mycket för att förbli snusfri. Inhandlade dock plåster idag så nästa år ska bli snusfritt. :-P

[:oops: ] Fortsätta styrketräna

Tränat ca 5månader nu.

Slutade träna för att palla spela poker. Känner mig värdelös.

 

[:oops:] Ta 2x kroppsvikt i marklyft

Skulle faktiskt testa där i sluttampen. Drog till polarens gym för kötta. Var sjukt taggad men Alex från tyngre(podcasten)var där och påpekade en del tekniska fel. Så jag kom helt av mig. :mrgreen:

Alex är en sjukt skön människa btw. Klär sig "bro style", skriker å grymtar som fan, tar selfies mest hela tiden och är extremt trevlig och hjälpsam. Tränar hårt däremellan också.

 

[:oops: ] Göra en femma på 1,5x kroppsvikt i böj

 

[:oops: ] 15 strikta chins

 

 

Bubblare

 

[:ola: ]Dominera pokerborden, säga upp sig och flytta utomlands.

Dominera vettitusan. Men är riktigt nöjd med resultaten och jag anser mig "klara av" pokern även år 2015.

Meddelat att jag ska säga upp mig och satsar helhjärtat på att draaa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...