Gå till innehåll

Faar ej ut pengar


atifwaqar

Recommended Posts

Lade nyligen in 100 $ varpaa jag forst forlorade nastan allt och slutade spela paa ett tag. Nu har jag tjanat in min hundring plus en del mer. Jag har ingen aning dock hur man tar ut pengar ifraan Full Tilt poker. Har inte kontaktat kundtjanst annu for jag tror inte naagon ar fel. Vet bara inte hur man gor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lånar tråden lite då även mitt ärende gäller uttag från full tilt.

Jag har varit inne i lite utav en rush senaste dagarna och valde idag att casha ut en del av rullen. Till mitt "problem".

Jag gjorde ETT uttag på en rund summa, och när jag sedan kollade mailen så har jag fått uttaget bekräftat på 2 olika mail, där olika belopp blivit godkända, till ett sammanlagt värde av ~92% av mitt uttag.

Tar ftp 8% av mina stålar, eller vad är det som händer? Tycker även att det är sjukt skumt att det delas upp i 2 mindre olika stora summor.

Lite luddig text kanske men ni fattar. Någon som känner igen detta?

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lånar tråden lite då även mitt ärende gäller uttag från full tilt.

Jag har varit inne i lite utav en rush senaste dagarna och valde idag att casha ut en del av rullen. Till mitt "problem".

Jag gjorde ETT uttag på en rund summa, och när jag sedan kollade mailen så har jag fått uttaget bekräftat på 2 olika mail, där olika belopp blivit godkända, till ett sammanlagt värde av ~92% av mitt uttag.

Tar ftp 8% av mina stålar, eller vad är det som händer? Tycker även att det är sjukt skumt att det delas upp i 2 mindre olika stora summor.

Lite luddig text kanske men ni fattar. Någon som känner igen detta?

 

Tack på förhand.

 

Det första beloppet motsvarar din ursprungliga insättning. Det andra beloppet ska matcha överskottet.

 

Exempel: Du sätter in 100$ och vill ta ut 140$.

 

Uttag 1: 100$

uttag 2: 40$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...