Gå till innehåll

Milestone hands på Unibet


Unibet

Recommended Posts

Hej PF,

 

Någon gång ikväll delar vi ut vår första milestone hand i den största kampanjen vi har kört sedan launch.

 

Läs mer här:

https://se.unibet.com/promotions/poker-promotions/milestone-hands#tab:tabview-7-479801-tab-4

 

Några frågor så är det bara att skriva i tråden!

 

Vårt live streamade cash game med bland annat Viktor Blom i uppställningen börjar även det i eftermiddag. Tunea in på http://www.unibetopen.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag: Alltså... Tack för att ni laggar ihop klienten när det blir dags för 95000000 handen.. Varför händer detta?

Bennie: Hej och välkommen till vår Live Chat, du pratar med Bennie. Vad kan jag hjälpa dig med?

Bennie: Vi beklagar över att vi just nu har tekniska problem med vår pokerklient.

Jag: Hej! Satt på fyra bord och spelade cashgame holdem, 3 - 4 000 händer innan den första milestoneutdelningen krashar det och mina bord blir frysta.. Enligt klienten sitter jag fortfarande och spelar. Förklaring?

Jag: Våra tekniker jobbar på att lösa detta så snart de kan

Jag: Ok, ska ni dra tillbaka klockan då om du förstår vad jag menar?

Jag: Annars är det väl inte rättvist mot kunderna?

Bennie:Det ska jag kika på men vänligen besvara lite säkerhetsfrågor innan jag kan hjälpa dig:

Namn på de bord du satt på?

Bostadsadress?

Emailadress?

Personnummer ? (utan de 4 sista siffrorna)

 

Jag: 1003, 1001, 1005

Jag: ****gatan 1*

Jag: ****.*******@*mail.com

Jag: 8*****

Jag: 1004 sista bordet

Bennie: Var det endast cashgames?

Jag: japp

Bennie: Tack ett ögonblick

Bennie: Kan du se ID på dessa bord?

Bennie: Det bör börja på 16xxxx

Jag:

Jag: Det kan jag inte

Bennie: Har du spelar några fler bord än dessa 4 idag?

Jag: Ja, jag spelade för några timmar sen

Jag: Tog en paus, käkade lite.. satte mig igen

Bennie: Okej tack!

Bennie: Jag ska rapporterar detta till ansvariga så återkommer vi till dig med svar via email.

Jag: Ok, mina pengar är fortfarande på borden.

Bennie: Okej jag förstår.

Bennie:Vi åtekommer när vi fått svar angående detta problemet.

Jag: OK

Bennie: Finns det något mer som jag kan stå till tjänst med för tillfället?

Jag: Jag förstår att det blir överbelastat. Men det kanske man skulle räknat med när man kör en kampanj

Jag: Väntar på svar..

Jag Tack så mycket

Jag: Hej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oerhört antiklimax.

 

Vi ber 1000 gånger om ursäkt. Siten är uppe snart igen, tyvärr kommer multiplikation vara fel men vi räknar manuellt och ser till att alla vinnare får rätt pris.

 

Vi har hittat felet och rättat det så förhoppningsvis blir detta sista gången ni får en såhär dålig upplevelse.

 

Vi kommer att överlägga över natten om bäst sätt att göra det hela rätt mot spelarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej PF,

 

Efter gårdagens debacle har vi nu överlagt hur vi hanterar detta bäst gentemot er spelare.

 

Först och främst har vi fixat problemet som skapade kraschen.

 

För alla spelare som var aktiva på sajten igår när den gick ner håller vi på att sätta upp en €10,000 frirulle.

 

Vi har dessutom höjt prisutbetalningen på hand 96M, 97M och 98M till samma som 95M var. Detta är en kostnad på €27,000 (enligt EV).

 

Tyvärr kan vi inte gå tillbaka i tiden men hoppas att ni finner ovanstående kompensationer resonabla.

 

Helt orelaterat till gårdagens milestone problem har vi (och många andra operatörer och leverantörer) nedtid på grund av stora internet problem nere på Malta - allt på en och samma gång.

 

Låt mig veta i tråden eller via PM om ni har några frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...