Gå till innehåll

iPhone 6 adderad på William Hill varje torsdag i november


Partneransvarig

Recommended Posts

Varje torsdag i november kör William Hill åter igen en av sina populära turneringar med en iPhone6 adderad till vinnaren. Dessutom garanteras $500 i prispengar för platserna 2-10.

 

Namn: Pokerse iPhone6 Festival

Tid: Torsdagar i november kl 20:00

Inköp: $3+0.30

Adderat till potten: En iPhone6 till vinnaren.

 

Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta, och iphonen skickas bara inom Sverige. För att kunna spela denna turnering behöver du ha öppnat konto via länk på Poker.se och Pokerforum.nu. Skicka ett mail till info@poker.se om du vinner turneringen, med namn, adress och nick så verifierar vi med William Hill.

 

Har du inget konto på William Hill men vill spela går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu avanmält mig från erat nyhetsbrev pga att jag inte orkar få reklam hela tiden om denna turre som endast ett fåtal av medlemmarna här kan spela.

Sorry om jag whinar, men jag gillar medlemsturneringarna men att ständigt påminnas om att denna finns men ej till mig har fått mig att tappa sugen på WH. Och ert nyhetsbrev.

Vad är det för fel på ett lösenord?

Borde inte WH vilja locka in lite fler lirare nu när Stars blir ointressantare och Svs och Unibets klienter bara blir sämre?

 

Jaja , GL WP ni tolv som reggat härifrån.

 

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu avanmält mig från erat nyhetsbrev pga att jag inte orkar få reklam hela tiden om denna turre som endast ett fåtal av medlemmarna här kan spela.

Sorry om jag whinar, men jag gillar medlemsturneringarna men att ständigt påminnas om att denna finns men ej till mig har fått mig att tappa sugen på WH. Och ert nyhetsbrev.

Vad är det för fel på ett lösenord?

Borde inte WH vilja locka in lite fler lirare nu när Stars blir ointressantare och Svs och Unibets klienter bara blir sämre?

 

Jaja , GL WP ni tolv som reggat härifrån.

 

:rolleyes:

 

Var med om samma grej på någon annan sait kommer inte ihåg vilken tråkigt som tusan är det. Synd för man har ju några år på forumet.

Jag spelar i kväll så du kan få köpa telefonen billigt av mej ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det möjligt att i efterhand få sitt konto kopplat till poker.se för att kunna spela kvällens turnering? :shock:

 

Vi på Poker.se / Pokerforum har tyvärr inga möjligheter att tagga om spelare, utan enda möjligheten är om någon på William Hill kan göra det, och då inte på uppmaning från oss. Jag måste därför hänvisa dig till deras support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill sig inte blev ingen fon i kväll heller men lite dollar en andra plats igen:mrgreen:

 

Då får man gratulera till det Sharken. 2a flera gånger är inte så dåligt det heller..nästan gång blir det tredje gången gillt hoppas jag.själv blev det nånstans runt 25 plats...men jag vann på annat håll så jag e glad ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra jobbat ändå hajen. En andraplats till så kan du kanske köpa en Iphone för prispengarna :-)

 

Själv är inne i en längre downswing, hoppas komma ur den till julkalendern (om det blir nån).

 

Vet hur det känns med dom där jäkla swingen rätt som det är sitter dom där.

Hoppas verkligen att det blir kaländerturrar är ju dom roligaste på hela året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahaja! Får jag fråga hur du fick reda på den infon? Eller hur du löpande kan följa det.

 

Jag vann en för några veckor sedan och har nu fått uppgift om att den är på väg. Just nu befinner sej paketet i Warzawa efter några mellanlandningar i Shanghai och Kazakstan. Ska vara framme på Torsdag, så det ser bra ut! :-D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...