Gå till innehåll

Pokerstars från Thailand


Ezkash

Recommended Posts

Kan man lira på pokerstars.eu från thailand? Svs håller ju på och fjollar sig så söker en reservsajt...

 

Det funkar än så länge. Har för mig att jag läste att Stars nyligen (?) gjort det omöjligt att spela från Malaysia, så det kanske bara är en tidsfråga innan man stänger fler länder där det faktiskt inte är lagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det inte DaWarzaw (team online pro) som satt med i båset under någon EPT och berättade hur många händer han skulle spela när han skulle vara i Thailand en längre tid? Var inte särskilt längesen heller om jag minns rätt. Har dom inte ändrat nåt sen dess måste det ju vara toklugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mejla supporten och fråga om dem tycker det är ok att man spelar poker i ett land där poker är olagligt? :roll:

 

Jaha, hade missat att det var olagligt :D Trodde grejen var om det fungerade eller inte, läste uppenbarligen inte så noga. Frågan är ju hur mkt de bryr sig om en TeamOnlinePro tänker spela därifrån..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mejla supporten och fråga om dem tycker det är ok att man spelar poker i ett land där poker är olagligt? :roll:

 

det är okej att spela poker via pokerstars efter frågor via mail till support av mig och det är många med mig som spelat poker där finns heller inga lagar kring poker i thailand vad jag vet så sluta spela dum svensson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är okej att spela poker via pokerstars efter frågor via mail till support av mig och det är många med mig som spelat poker där finns heller inga lagar kring poker i thailand vad jag vet så sluta spela dum svensson

 

Sluta du vara en efterbliven åsna istället och banna dig själv. Så jävla tråkigt troll, ännu ett. Man saknar markus800s trollande lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...