Gå till innehåll

Det ska börja någonstans..


Vrous

Recommended Posts

Tjena! 19 årig kille från Blekinge som aldrig tagit speciellt seriöst på ordet BRM. Alltid spelat det högsta jag har kunnat köpa in på eller gått in på roulette efter lite runbad. Men nu har jag insett att det här håller inte. Spelar ingen roll hur duktig du är för tillslut kommer våran gemensamma fiende variansen fram och biter dig i röven! Så nu satte jag in 25$ på ongame och ska se hur långt jag faktiskt kan gå. Spelade lite innan och är plus ett gäng inköp på nl10.

 

Lite basic regler:

Ge fan i skottandet

Inte gå upp till nl20 förens jag har minst 10 inköp, alltså 200$. (Jag vet att brm säger mer men motståndet är sämst på dom här nivåerna. Så håller man ner variansen så gott det går bör 10 räcka med till att börja med.)

Känner jag mig trött eller uttråkad. Ta en paus!

Och såklart, så mycket volym som möjligt!

 

Jag kommer sätta upp fler regler allt eftersom och när jag når nl20 blir det nya krav för nl30 osv.

 

Må låta fjantigt men efter att ha bustat 50k+ rulle 3 gånger känner jag att det här är en bra början! Nu ska jag iväg men när jag kommer hem blir det att tanka pokertracker & sätta igång! Wish me luck ladies & gentleman.

 

// André

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I lilla Ronneby hålls det hus! Ja jag har nästan bara spelat live. Därav mina enorma swings. Finns väl en 4-5 klubbar inom några mil härifrån som jag kan komma på :)

 

Hahah det spelar ingen roll hur det går, på lördag är det alles in i vilket fall :D

 

Tack så mycket för era lycka till! Gud är tyvärr inte med mig så efter att jag tappade några inköp dog datorn och vägrar starta. (Jag har faktiskt inte slagit sönder den). Så är nog rätt exakt breakeven efter dagen.. imorgon blir det att försöka få igång den o börja grinda igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I lilla Ronneby hålls det hus! Ja jag har nästan bara spelat live. Därav mina enorma swings. Finns väl en 4-5 klubbar inom några mil härifrån som jag kan komma på :)

 

Hahah det spelar ingen roll hur det går, på lördag är det alles in i vilket fall :D

 

Tack så mycket för era lycka till! Gud är tyvärr inte med mig så efter att jag tappade några inköp dog datorn och vägrar starta. (Jag har faktiskt inte slagit sönder den). Så är nog rätt exakt breakeven efter dagen.. imorgon blir det att försöka få igång den o börja grinda igen!

 

 

Ahmen i Ronneby är man ju lite titt som tätt? några bra pokerklubbar som ligger nära Ronneby? Letar runt lite eftersom jag inte orkar åka ner till Malmö på CC för att få lira lite live varje gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahmen i Ronneby är man ju lite titt som tätt? några bra pokerklubbar som ligger nära Ronneby? Letar runt lite eftersom jag inte orkar åka ner till Malmö på CC för att få lira lite live varje gång?

 

Finns två i Karlshamn, två i Karlskrona och en i Hasselstad. Och eventuellt en i Ronneby med snart! Är ju väldigt olika typer utav spel och nivåer på de olika klubbarna också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns två i Karlshamn, två i Karlskrona och en i Hasselstad. Och eventuellt en i Ronneby med snart! Är ju väldigt olika typer utav spel och nivåer på de olika klubbarna också :)

 

Aha okej! Men det låter ju soft :) har dem några hemsidor eller något liknande så man kan komma i kontakt med dem? Grinda mest mtt:s och sng, men lirar mer än gärna cg också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha okej! Men det låter ju soft :) har dem några hemsidor eller något liknande så man kan komma i kontakt med dem? Grinda mest mtt:s och sng, men lirar mer än gärna cg också?

 

Ont om detta men berätta vad du vill spela och hur högt så löser jag detta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är det negativa med en så otrafikerad sida.. inga bord kl 08 på morgonen! Tänkte spela lite nu innan jag ska åka o klippa mig men icke..

 

EDIT: Första sessionen för dagen klar.. var som sagt ingen action på nl10 borden så spelade plo5 istället.. 95$ på kontot nu. Plus 35$ish. Nu ska jag snart åka o klippa mig sen försöka få ett par tusen händer till innan det är dags för halloweenfest! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja.. Fullt ös medvetslös i helgen! Nu tillbaks efter att ha bustat kontot pga omahaskott..... Disciplinen är något jag behöver jobba på känner jag. Satte iallafall in 40$ och har i nuläget 120$ på kontot. Väntar även på 15-20$ rb. Någon vettig session till utan allt för mycket runbad och dåligt spel så blir det nl20!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...