Gå till innehåll

Mot NL500 zoom med BrokeSoBroke


drool_

Recommended Posts

SÅJA! Efter att smackat in 5bi på NL10 så gjorde jag ett försök på NL25 och det slutade med upp 2bi. Förhoppningsvis kanske jag slipper hoppa ner till NL10 men det får tiden avgöra.

 

Nästa månad kommer jag förmodligen byta till ipoker då det är väldigt förmånligt med den höga rakebacken. Motståndet är givetvis tuffare men då borde det gå snabbare att utvecklas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bytte till Ipoker och det gick inte bra. Tuffare motstånd och dåligt spring resulterade i katastrof. Nu är jag tillbaka på stars och kommer blanda in lite SVS när det är bra trafik.

 

Har blivit lite fler ändringar. Jag kommer spela på microgaming och svs. Så blir inget mer zoom just nu.

Ipoker har väl aldrig någon lyckats vinna på? :D

 

Vad blir det för stakes på microgaming och svs? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat en del nl50 på svs och motståndet är ju inte så tufft måste jag säga. ca 4000 händer spelade och är upp ca 16bi, förmodligen en heater då det inte kan vara möjligt att hålla en wr på 40bb/100.Förhoppningsvis kan jag börja spela nl100 snart!

 

 

Inte nödväntigtvis, går hålla extremt höga winrates på svs-nano jämfört med andra siter :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du med det?

 

Kanske pratade han med yshithappens. Fast man vet ju aldrig.

 

Tänk om han försökte förödmjuka dig?

 

Visa inte den skymfades undfallenhet. Defaitistiskt passivitet är ett tecken på svaghet. Aggression ska mötas med aggression, first strike garanterar minst remi vid ömsesidig undergång.

 

Visa att du är en man av ord, kraft och handling. Anfall är bästa försvar.

 

mvh

 

Firestarter

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största faktorn är att jag är livrädd för en hel sida med spydiga oneliners eller en gigantisk quote post där allt jag skrev är uppdelat i 30 olika quotes varav allt är attackerat mening för mening.

 

Tycker det är hemskt att bra material/contributions till forumet hålls tillbaka på grund av den här anledningen. Våga posta, låt inte hatersen vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag har inte uppdaterat något pga att jag inte har spelat något. Blev nämligen singel för ca två veckor sedan och det tog ganska hårt på mig eftersom allt kom som en chock. Hon sa att det inte fanns några känslor kvar sen stack hon och blockade mig överallt så jag inte kunde nå henne. Nu är hon tillsammans med en annan kille så känns väl lite så där när vi trots allt bott tillsammans i 1.5 år. Nu har jag tagit min tid och det är dags att börja gå vidare!

 

Idag var första gången jag spelade och det gick bra! Jag och min coach kom fram till att jag ska börja spela helt på SVS en tid framöver. Just nu spelar jag NL100sek men kommer förmodligen gå upp till NL200sek snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hallå!

 

Nu var det längesen jag skrev här och kan säga att det inte är så mycket som har hänt. Har varit väldigt dålig med att få in volym då jag inte fått några rutiner än, flyter liksom bara med i livet.

 

Målet för 2015 är att krossa NL100 så har mycket jobb framför mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...