Gå till innehåll

Dags att norpa ett av dom sista BOM-paketen!


Redbet

Recommended Posts

God eftermiddag mina vänner!

 

Ikväll har ni chansen att göra det som svenskarna Blownose och denkeeen redan har gjort hos Redbet, nämligen ta hem ett paket värt $2100 till årets Liveturnering Battle of Malta. Grattis till er!

 

Det är näst sista chansen innan turnering bär av så nu är det dags att investera i kvalet om ni känner att ni vill åka!

 

Turneringen börjar klockan 20:00 CET och har ett inträde på blygsamma $145. 4 är anmälda än så länge så det luktar ännu en gång övervärde =)

 

Ha en fortsatt fin söndag och lycka till!

 

/Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Niklas, jag satte in lite pengar hos er idag för att göra comeback

detta är meddelandet som kommer upp när man trycker gör insättning via bank:

 

"Sätt in pengar direkt från din internetbank med Trustly. Det är enkelt, snabbt och säkert! Ingen avgift."

 

Ändå var det tydligen en växlingsavgift på hela 1,5% märkte jag efter jag satt in, tycker det är sjukt dåligt både själva avgiften och att det är väldigt otydligt att den finns där, fattar ni ens hur mycket badwill sånt ger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Niklas, jag satte in lite pengar hos er idag för att göra comeback

detta är meddelandet som kommer upp när man trycker gör insättning via bank:

 

"Sätt in pengar direkt från din internetbank med Trustly. Det är enkelt, snabbt och säkert! Ingen avgift."

 

Ändå var det tydligen en växlingsavgift på hela 1,5% märkte jag efter jag satt in, tycker det är sjukt dåligt både själva avgiften och att det är väldigt otydligt att den finns där, fattar ni ens hur mycket badwill sånt ger?

 

Hej!

 

Ursäkta för sent svar. Att sätta in pengar med bank tar vi ingen avgift för så om det tagits en växelavgift så är det din bank som tagit den. Vi kan tyvärr heller inte göra något åt om en tredje part tar en sådan avgift.

 

Hoppas du vann tillbaka den och ha en fin söndag! Missa heller inte turneringen ikväll där två paket till Redbet Live i Prag är garanterat =)

 

Mvh

/Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...