Gå till innehåll

Betrob7 grindar i Bondi


Ginola7

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lockdown dag 3.

 

Riktigt bra volym idag fick in drygt 7k händer, men fått kriga i motvind i stort sett hela dagen. Tycker ändå jag höll ihop det bra trots otroligt kallt spring så inte så mkt att göra, bara att försöka få lite sömn och hoppas man kan hitta lite goodrun imorgon :)

 

20l06pt.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lockdown dag 4.

 

5ehlhv.png

 

Inte jätte mkt till lockdown idag, var 34 grader ute så gick coastal walken till coogee som är ca 7km lång och helt magisk :-) så fick in några beach timmar där med lite bad osv otroligt nice.

 

Pokerwise fick jag in runt 4k händer på kvällen och mitt otroligt kalla spring fortsätter, lite less just nu måste jag säga. Trodde det skulle vända när jag bokade ett par fina dagar men det var inte länge det varade :roll:

 

Oktober.

 

2ltq90z.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen rolig start på månaden alls, men men känns inte som jag kan göra så mkt faktiskt tycker jag har varit vass på borden och tagit mkt små promenadbreak osv. Så kan inte direkt säga att downswingen har påverkat mitt spel nämnvärt mkt vilket är positivt såklart så det är det jag försöker ta med mig.

 

Men, man kan ju bara gasa sig ur en uppförsbacke så ska fortsätta trycka timmarna och förhoppningsvis hitta lite medvind snart :ola:

 

Oktober:

 

2nr0cv8.png

 

Otroligt skönt att kunna gå ut och sätta sig här och varva ner / koppla bort pokern när det går kallt. :)

 

6hrs45.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välbehövlig upswing senaste 2 dagarna 8-)

 

2pridf9.png

 

Släppt andra videon på runitonce http://www.runitonce.com/pro-training/videos/betrob7-plo-session-review/, så den får ni kolla in tycker jag ganska rolig med en del snack om kåkblockers som jag tycker är ganska roliga att leka med :ola:

 

Lunch på Bondi Icebergs idag, magisk utsikt :-)

 

34hhyck.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna är grym. Keep it up. Älskar bilderna.

 

Tyty! :)

 

Har inte mycket vettigt att skriva mer än att hålla med om att "keep it up". Kanske liiite mer IRL-grejs också när man ändå lyxar till det i Australien ;)

 

Roligt att höra :) mmm varit lite dålig med att slänga upp bilder, ska försöka styra ett bildsvep snart som sammanfattar livet här nere!

 

Mer IRL och mer bilder!

Är väl fortfarande rätt kallt? Jag var i sydney i mitten på september och då var det kallt på kvällarna. Ser även ut så på bilderna på Bondi att det är kallt då det är väldigt tomt på stranden.

 

Hur länge ska du stanna? Bara Sydney eller planer på att röra dig?

 

Ska försöka bättra mig 8-)

Yep korrekt, på morgonen och kvällen är det relativt kallt dom flesta dagarna! Men blir verkligen bättre och bättre för varje vecka som går nu, helgen var grym med runt 30 grader på dagen båda dagarna faktiskt :)

 

Hmm bra fråga, är verkligen iskall när det kommer till planering.. så jag tar egentligen varje dag som den kommer bara och försöker göra det bästa av det! Men så som det känns just nu så kommer jag nog bli kvar i Bondi ett tag, trivs otroligt bra här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ska försöka bättra mig 8-)

Yep korrekt, på morgonen och kvällen är det relativt kallt dom flesta dagarna! Men blir verkligen bättre och bättre för varje vecka som går nu, helgen var grym med runt 30 grader på dagen båda dagarna faktiskt :)

 

Hmm bra fråga, är verkligen iskall när det kommer till planering.. så jag tar egentligen varje dag som den kommer bara och försöker göra det bästa av det! Men så som det känns just nu så kommer jag nog bli kvar i Bondi ett tag, trivs otroligt bra här :)

 

Kommer ihåg min första utgång i Sydney. Drar ut i bara en tunn skjorta i mitten på september och det var jävligt kallt!

 

Rekar starkt att se mer av Australien när du ändå är på plats i vart fall =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer ihåg min första utgång i Sydney. Drar ut i bara en tunn skjorta i mitten på september och det var jävligt kallt!

 

Rekar starkt att se mer av Australien när du ändå är på plats i vart fall =)

 

Haha jaa men det är lite så det är just nu alltså, sjukt swingy väder, ena dagen sjukaste högsommar värmen och andra dagar kallaste vindarna. :shock:

 

Kan tänka mig det, lutar dock åt att jag blir kvar i bondi faktiskt sjukt nöjd med min setup här just nu :)

 

hur rullar månaden? :) upp med lite nävar

 

Eddooor! månaden rullar ok, varit relativt swingy men ändå ok resultat än så länge :) blir nog lite mer vevande på svs framöver! :ola:

 

 

Ska försöka bättra mig och lasta upp massa bilder ngn dag snart, men här kommer oktober i siffror och graf iaf!

 

59.6k händer.

 

2841$ i profit rb inkluderat.

 

+1300ish sek på svs.

 

2hsb2id.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pengarna du cashar ut. Har du dem på en svensk bank eller aussie-bank?

För har för mig att räntan är rätt sjuk på Australiensiska banker så har du en stor summa kan det ju vara värt att kötta över de dit =)

 

GLGL!

 

Vad ligger eran lägenhet på i Bondi? Tror vi betalade omkring 4k$ för våran 2a i Darling harbour.

 

Vart på The Star än? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pengarna du cashar ut. Har du dem på en svensk bank eller aussie-bank?

För har för mig att räntan är rätt sjuk på Australiensiska banker så har du en stor summa kan det ju vara värt att kötta över de dit =)

 

 

Vart på The Star än? =)

 

På min tid var det avgift på bankkonto om man hade under en viss summa. Avslutade man inte kontot när man åkte hem sen så tickade de...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul DB! Om du satte in dollares för ett par månader sen eller tidigare har du fått en rätt ok värdeökning där också bör tilläggas då dollarn blivit väldigt stark på sistone. :-)

 

keep it up

 

Ty :) mm US$ är ju starkare än på länge! alltid nice även om jag inte har några jätte summor online så blir det ju ändå lill skillnad 8-)

 

Ta Viktors pengar på svs imo :twisted: :twisted:

 

kan ju vara värt ett försök iaf! :-)

 

gl i danmark!!

 

Pengarna du cashar ut. Har du dem på en svensk bank eller aussie-bank?

För har för mig att räntan är rätt sjuk på Australiensiska banker så har du en stor summa kan det ju vara värt att kötta över de dit =)

 

GLGL!

 

Vad ligger eran lägenhet på i Bondi? Tror vi betalade omkring 4k$ för våran 2a i Darling harbour.

 

Vart på The Star än? =)

 

Det är lite olika, cashar ju ut till svenska kontot men brukar föra över det mesta till aussie kontot i o m att man betalar hyran veckovis så behöver jag ju ha sås där hela tiden. Men tackar för tipset, uppskattat! Hade ingen koll alls på att räntan var så bra, då är det ju värt att försöka ha så mkt deg som möjligt där :-)

 

Jag delar lägenhet med ett par, betalar 320$ / veckan, så det är ganska saftigt med tanke på att standarden här nere skiljer sig en del från hemma. Men lägenheten är relativt stort och jag gillar mitt rum där jag fått en helt ok grind setup med ett litet skrivbord osv. Fast det är ju ändå läget som man betalar för, location är verkligen guld :)

 

Låter nice med darling harbour, gillar det verkligen där inne hur länge bodde du där? haha nästan granne med star då ju :ola:

 

Bara varit på star en gång den här gången men förra året när jag var här så var jag nog där och vevade 4-5 ggr iaf, men är inget jätte fan om jag ska vara ärlig. Löjligt hög rake + timavgift, sen varje gång jag velat köra brädan mer än en gång vid all ins så har jag knappt hunnit öppna munnen innan dealern redan slängt upp turn och river :roll: Men inte haft överdrivet bra bord när jag varit där heller, varken värdemässigt eller socialt så det hade ju absolut kunnat höjt betyget, så får väl se vad jag tycker efter nästa besök :-)

EDIT: (att det ska va så svårt att formulera en mening på svenska)

 

va äre för games du kör som mest?

 

zoom/regulars/deep? =)

 

Haha :)

 

Mixar en hel del beroende på hur bra regtables som runnar, men den setupen jag kör mest är 4zoom + 2 reg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåligt med updates då jag torskat rakt ut 11/13 senaste dagarna, men gick på lillrush idag och hittade lite goodrun både på stars & på svs så firar med en uppdatering och hoppas man kan få springa fint i några dagar nu! :-)

 

3e runitonce videon uppe för ett par dagar sen också http://www.runitonce.com/pro-training/videos/4-table-2550-6-max-zoom-plo-live-se/, varning för extremt knackig engelska då jag kände mig sjukt ovan med att spela och snacka samtidigt haha.. :ola: Kör alla videos i en tagning utan att kolla igenom dom då jag tycker det är smått obehagligt att lyssna på sig själv i 40 min :shock: Så vet inte riktigt vad jag tycker men spelet kändes ok när jag gjorde den, kom gärna med feedback, positiv som negativ :)

 

Tänkte köra en längre sammanfattning när oktober är över med bildsvep osv, men här kommer oktober i siffror + graphs iaf :)

 

Stars:

 

69.8k händer.

 

+2187$ i profit med rb inkluderat.

 

Svs:

2.6k händer.

 

+469$ i profit.

 

wwnhhk.png

 

2lk7gp1.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...