Gå till innehåll

Just the micros


OHChariot

Recommended Posts

Grymt jobbat med allt, student, körkort och poker. Tog en paus och satt och läste igenom lite dagböcker här.. Även om jag inte kan spela MTTs finns det ju tydliga brister som du måste åtgärda när du länkar Mattafix(!?)-tropicalhousemix som dagens låt;)

 

Är du inne på det spåret kan det vara värt att kolla in Matoma på soundcloud. Finns lite blandade genrer som han mixat om till sköna gungande beats.

 

https://soundcloud.com/matoma-official/jay-z-roc-boys-matoma-remix bl.a :mrgreen:

 

Börjat uppskatta denna typ av musik sen jag införskaffade ett par studiomonitorer. Matomas mixar är ju kung. även thomas jacksons mixar är nöt

 

tips på liknande tropical-strand-house-dängor? :mrgreen:

 

 

 

för att det inte ska bli helt OT : GZ till fina chops/skepp :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 788
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Börjat uppskatta denna typ av musik sen jag införskaffade ett par studiomonitorer. Matomas mixar är ju kung. även thomas jacksons mixar är nöt

 

tips på liknande tropical-strand-house-dängor? :mrgreen:

 

 

 

för att det inte ska bli helt OT : GZ till fina chops/skepp :)

 

 

 

Mmm, diggar det som fan. Brukar bara kötta igenom youtube i jakt på guldkorn tbh, men tar gladeligen emot tips! Länken funkar inte btw

 

Och thx :-)

 

Fina cashar dued. Snart lika bra som jag;-)

 

En vacker dag ska jag vara hälften så bra som du! :h:

 

Välkommen tillbaka. Hur länge klarar sig detta kontot? :)

:mrgreen:

 

 

Brick city idag, ftade 8fo tidigt men bustade 6a för lite över $100, hittade även en 13e (?) plats i en $27 sko 4-max och en ~30e plats i en 11fo. Cashade lite annat för ett trevligt dagsback på sisådär 400-450$. Inte mycket spel imorgon, kanske reggar lite sngs och turbos på morgonen men utgång sätter stopp för ordentlig grind, på't igen på lördag!

 

EDIT: MTD graf:

 

2ed2p8g.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart lite bakisgrind idag men mår inte bra alls så stänger ner nu. Hittade ett FT i hot 33, bustade tyvärr 7a för ~$850 efter att ha varit helt kortdöd hela ft't, jammade Q10o från btn med 9bb och sb snappade av A8o och höll.

 

Plus ett par hundra bucks idag iallafall, snart ska jag lyckas closea ett 5k+ score jag med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plusdag igen. 3a i en 5.1 hyper för $479, vann en 2r action hour för $515 och cashade en del annat, b.la en $15 45man för ~100 och lite annat skit. Upp typ $400 för dagen med två bord kvar, en 16.5 turbo i tidigt skede och big 11 itm med 26bb.

 

Är f.ö. väldigt nöjd med volymen jag får in atm, börjar regga vid big 33 (12.00) och lirar allt som oftast till efter midnatt och får in 50-70 games/dag vilket med 6 speldagar i veckan blir strax under 1500 turrar i månaden. Nu ska jag bara börja vinna lite i de högre buy-insen jag lirar :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marginellt plus idag igen. Vann en 5.1 hyper tidigt för $579, brickade i övrigt rätt hårt och bustade precis en 5q på 10e plats. Onetablar hot 16 atm och avbryter grinden tidigt idag då jag varit helt slut hela dagen och inte varit sugen på poker alls, fick ändå in ~8h.

 

Upp typ $150 tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skitdag. Inga bra cashes öht förutom i en $22 deepstack som jag var 1/6 i och förlorade sen AQo<55 och KQs<77 för att busta 6a för $180, back 500 eller så idag, onetablar big 55 med 12bb på 60/120 nu :S

 

vet att det diskuterades förr, men dags att ändra titel på dagboken?:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^ Haha mjo, men vet inte till vad :P

 

 

Kom hem vid 13.30, vidrigt jävla dyngbakfull reggar jag fyra turrar innan jag fattar att det inte kommer att fungera att spela poker idag, 21/27 i en $27 progressive och 16/54 i big 44 atm, sen blir det fosterställning i sängen resten av dagen :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återigen bakfull som ett arsle, reggade några turrar då det gör ont i hjärtat att missa big 33, 44, saturday 22 osv. Brickade allt det roliga men kom 3a i en $11 6-max turbo för strax under $600 så hittade plusset ändå! Inget mer spel idag troligtvis, imorgon blir det graaaajjjnndd dock!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Retard som man är drack jag på lördagen också, kom hem 13.00 efter att ha somnat ensam på bussen och vaknat 2 mil hemifrån utan batteri på telefon. Slocknade i sex timmar innan jag satte mig och lirade lite, en sann mästares uppladdning! :rolleyes:

 

Lirade till 04.30 eller så och ft bubblade en 5q, två typ top 50 platser i 11fo's och inget mer än så, back typ ~$500. Idag har jag inte lirat särskilt mkt men e back typ 2 hundo, onetablar en 33fo nu, 8/18. Blir nog inte mer än så då jag ska ha en coaching-sesh ikv vilket jag ser fram emot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem coachar dig?

 

Har haft sessions med SandmanNess, Thrash370, Quadchrazs och nu reviewade jag en turre jag vann tidigare idag (plockade ner $33 fo för $1055) med Jbrown8777, helt stört duktig pokerspelare. Mycket av det han sa var liksom otänkbart för mig, sjuk eye-opener.

 

EDIT: Efter dagens session får jag lira mtts upp till 55 och big 75 och 109. Bring on the swings!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Syns i 109 an på söndag. FT......

 

:-P

 

Kass dag. 14e i 2r, 21a i 11q, ~30e i 5q och några till top 50s som inte ville sig. Back $700 eller så med ett bord kvar, big 55 med 17bb på 200/400, om inget magnifikt händer där så bokar vi månadens sämsta dag i think.

 

EDIT: Tog ungefär 90 sek att busta den :pp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värdelös dag igen :lol: :lol: :lol:

 

Spelade vidare igår då jag var pigg och ville vinna pengar, f2tade 11 prog turbo med typ 3k runners och kom 30ish i 11 turbo samt en 31a plats i 11q.

 

Har två bord kvar för dagen, 11 1r1a 25/29 med 14bb och big 55 med 20k på 125/250. Reggar väl lite turbos oxå men ser ut som mkt back atm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värdelös dag igen :lol: :lol: :lol:

 

Spelade vidare igår då jag var pigg och ville vinna pengar, f2tade 11 prog turbo med typ 3k runners och kom 30ish i 11 turbo samt en 31a plats i 11q.

 

Har två bord kvar för dagen, 11 1r1a 25/29 med 14bb och big 55 med 20k på 125/250. Reggar väl lite turbos oxå men ser ut som mkt back atm.

 

viktor blom ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...