Gå till innehåll

Missa inte vår Comebackturre!


Redbet

Recommended Posts

Hej allesammans!

 

Hoppas att det kliar i pokerfingrarna för nu är Redbet tillbaka efter en tids frånvaro, vilket vi självfallet beklagar.

 

Jag heter Niklas och är ny representant för Redbets forum här på pokerforum.nu och jag kommer svara på era frågor, vara aktiv och lägga upp sköna erbjudanden titt som tätt.

 

Nu till detta erbjudande!

 

Fredagen den 12:e September klockan 19:00 CET kommer vi som ett "nu har vi inte vart aktiva på länge och måste göra något åt saken event" lägga upp en Omahaturnering för alla spelare som är signade under poker.se där prispotten är $200+($50!) i Bounty för att Busta mig :mrgreen:

 

OBS. Dom första tio spelarna signade under poker.se som skriver sina användarnamn på Redbet i den här tråden kommer erhålla varsin $5.50 ticket till den här turneringen så om ni inte har något konto ännu är det dags att göra något åt saken!

 

Missa heller inte våra satelliter till årets liveturre Battle of Malta som går dagligen inför söndagarnas veckofinaler där ett paket värt €1550 är garanterat: https://www.redbet.com/sv/poker/promotions/redbet_live/battle_of_malta_2014

 

Hoppas vi möts vid borden!

 

Mvh

/Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag heter Niklas och är ny representant för Redbets forum här på pokerforum.nu och jag kommer svara på era frågor, vara aktiv och lägga upp sköna erbjudanden titt som tätt.

 

Är du

 

Svenska Spel-Niklas?

 

Hej,

 

Som vi meddelat tidigare så kommer vi från och med 30/6-2014 avveckla vår närvaro på pokerforum.nu och därmed inte ha en representant på plats.

 

Detta blir alltså vårat och mitt sista inlägg i tråden. Ni kan komma i kontakt med oss via våra egna kanaler i bl a sociala medier eller via telefon och mail dygnet runt.

 

Hoppas ni får en härlig sommar och tveka inte att höra av er till oss när ni har synpunkter, önskemål eller hjälp så ska vi som vanligt försöka hjälpa till på bästa sätt.

 

Mvh/

Niklas - Poker aka Bertil (Alfons pappa)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...