Gå till innehåll

Satellitsöndagar md adderade WCOOP-biljetter på PokerStars i september


Partneransvarig

Recommended Posts

De två kommande söndagarna spelas fina satelliter på PokerStars, exklusivt för oss på Pokerforum.nu och Poker.se. I potten ligger adderade biljetter till deras turneringsserien WCOOP, så var med och slåss om din plats bland tungviktarna!

 

Id: 957046902

Tid: Söndag 31 augusti klockan 20:00

Adderat till potten: 3 stycken $215 WCOOP-biljetter

Inköp: $5+0.50

Lösenordsrebus: förstaäreandraärftredjeärqfjärdeärffemteärq (fembokstäver)

 

Id: 957046893

Tid: Söndag 7 september klockan 20:00

Adderat till potten: 3 stycken $109 WCOOP-biljetter

Inköp: $2+0.20

Lösenordsrebus: förstaärsandraärwtredjeärefjärdeärrfemteärgsjätteärwsjundeäre (sjubokstäver)

 

Id:

Tid: Söndag 14 september klockan 20:00

Adderat till potten: 3 stycken $215 WCOOP-biljetter

Inköp: $5+0.50

Lösenordsrebus: förstaärwandraäretredjeärgfjärdeärwfemteäresjätteärf(sexbokstäver)

 

Id:

Tid: Söndag 21 september klockan 20:00

Adderat till potten: 3 stycken $215 WCOOP-biljetter

Inköp: $5+0.50

Lösenordsrebus: förstaärwandraäretredjeärffjärdeärwfemteäresjätteärdsjundeärf (sjubokstäver)

 

Id:

Tid: Söndag 28 september klockan 20:00

Adderat till potten: 3 stycken $109 WCOOP-biljetter

Inköp: $2+0.20

Lösenordsrebus: förstaärwandraäretredjeärffjärdeärwfemteäresjätteärf(sexbokstäver)

 

Har du inget konto på PokerStars men vill spela turneringen går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Borde väl bara vara att avregga och regga i annan turre? Eller?

 

Det är en $109 WCOOP-ticket, och den enda WCOOP-turren med $109 i inköp är denna vad jag kan se. Om jag reggar och avreggar får jag tillbaks samma ticket. Den går inte att använda till WCOOP Main Event-satelliten den 13/9 med samma inköp.

 

Normalt brukar man få en varning när man anmäler sig till en satellit som bara leder till en viss turre. Kan inte påminna mig att jag fick någon denna gång.

Jag borde naturligt ha kollat i förväg, men en sån där biljett brukar ju kunna användas i flera turneringar. Visst var det jättekul att vinna en $109-biljett med bara två dollar i insats, men jag har väldigt svårt att spela 13-14/9 och skulle väldigt gärna vilja byta till något annat datum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en $109 WCOOP-ticket, och den enda WCOOP-turren med $109 i inköp är denna vad jag kan se. Om jag reggar och avreggar får jag tillbaks samma ticket. Den går inte att använda till WCOOP Main Event-satelliten den 13/9 med samma inköp.

 

Normalt brukar man få en varning när man anmäler sig till en satellit som bara leder till en viss turre. Kan inte påminna mig att jag fick någon denna gång.

Jag borde naturligt ha kollat i förväg, men en sån där biljett brukar ju kunna användas i flera turneringar. Visst var det jättekul att vinna en $109-biljett med bara två dollar i insats, men jag har väldigt svårt att spela 13-14/9 och skulle väldigt gärna vilja byta till något annat datum.

 

Om jag vore du skulle jag kolla med PokerStars-Karl i denna tråd. http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/55127-pokerstars-kundtj-nst-dygnet-runt-p-svenska.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...