Gå till innehåll

Vill pröva på att coacha!


gorillai

Recommended Posts

 

Var det en komplimang så tackar jag så mycket.

 

Om inte så är jag väldigt självsäker i mitt spel, tvivlar man så är vi nog ingen bra duo. Med det sagt så tror jag säkert flera av dem duktigare regsen på mina nivåer skulle voucha för att jag är solid, åtminstone på 5/10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nivå?

Spelar 5/10-25/50 till vardags. Främst 5/10 då det är det som runnar oftast.

 

Sen när blev du reg på 25-50 menar du? Detta måste ju vara en level.

 

Har för övrigt aldrig sett någon som är så pass otrevlig vid borden och whinar efter varje förlorad pott som du.

 

Bara så sent som någon dag sen raila jag ett random bord där "DeSalle" (25-50+ reg) satt och du var inte sen med att påpeka hur dålig han är.

 

Och för all del, du behöver inte försöka försvara dig nu.

 

Höjer både ett och två varningens finger om någon nu mot förmodan skulle nappa på denna trollning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen när blev du reg på 25-50 menar du? Detta måste ju vara en level.

 

Har för övrigt aldrig sett någon som är så pass otrevlig vid borden och whinar efter varje förlorad pott som du.

 

Bara så sent som någon dag sen raila jag ett random bord där "DeSalle" (25-50+ reg) satt och du var inte sen med att påpeka hur dålig han är.

 

Och för all del, du behöver inte försöka försvara dig nu.

 

Höjer både ett och två varningens finger om någon nu mot förmodan skulle nappa på denna trollning.

 

Lol vad trött du är. Aldrig sagt att jag är reg på 25/50, notera mestadels 5/10. Dock så sa jag vilka nivåer jag spelar och det är vad det är varisig du vill eller inte. Men jag har nog suttit på 25/50 varje dag jag har spelat den här månaden när det har runnat / suttit i waitlist. Har ingenting att dölja så kan skicka reports by stakes om ngn som vill ha coaching vill ha det. Känner mig inte manad att visa ett skit för dig tbh :)

 

Riktigt ballt att du sitter och railar 25/50 iaf, ang DeSalle så var det han som öppnade munnen först och det är inga hard feelings från min sida iaf. Tror inte heller han tar åt sig eller bryr sig spec mycket om vad jag säger.

 

Jag mordhotar ju åtminstone inte folk iaf :)

 

Edit: Tvingar inte någon till något, redan sagt att jag kommer svara på allt i pm vad man nu vill veta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol vad trött du är. Aldrig sagt att jag är reg på 25/50, notera mestadels 5/10. Dock så sa jag vilka nivåer jag spelar och det är vad det är varisig du vill eller inte. Men jag har nog suttit på 25/50 varje dag jag har spelat den här månaden när det har runnat / suttit i waitlist. Har ingenting att dölja så kan skicka reports by stakes om ngn som vill ha coaching vill ha det. Känner mig inte manad att visa ett skit för dig tbh :)

 

Riktigt ballt att du sitter och railar 25/50 iaf, ang DeSalle så var det han som öppnade munnen först och det är inga hard feelings från min sida iaf. Tror inte heller han tar åt sig eller bryr sig spec mycket om vad jag säger.

 

Jag mordhotar ju åtminstone inte folk iaf :)

 

Edit: Tvingar inte någon till något, redan sagt att jag kommer svara på allt i pm vad man nu vill veta.

 

Jag vill inte ha ett skit av dig. Vill mest att folk ska få veta vem du är vid borden.

 

Notera att du skrev "till vardags" också.

 

Standard att den kommentaren skulle droppas också angående mordhot. Du är bara 2 år sen.

 

Som jag sa, du behöver inte försvara dig. Är rätt säker på att flera regs än enbart mig kan "voucha" för att det jag precis skrev stämmer överens rätt bra på dig.

 

Mvh / Riktig ball 25-50 railare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.

 

Oops fixat.

 

Ang det ovan så har jag aldrig sagt att jag är vidare trevlig heller. Men det är upp till personen i fråga om de tror att vi kan jobba tillsammans, tror inte någon som tycker illa om mig kommer pma mig och vilja ha coaching trots det.

 

Sen tycker jag inte det är speciellt relevant heller. Lär inte ut vett och etikett vid borden omss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om inte så är jag väldigt självsäker i mitt spel, tvivlar man så är vi nog ingen bra duo. Med det sagt så tror jag säkert flera av dem duktigare regsen på mina nivåer skulle voucha för att jag är solid, åtminstone på 5/10.

 

Följt gorillai ett tag nu och vill voucha för solid spelare på 5/10.

Vi har diskuterat en del teori med och jag tycker han har vettiga tankar.

 

Riktigt ballt att du sitter och railar 25/50 iaf, ang DeSalle så var det han som öppnade munnen först och det är inga hard feelings från min sida iaf. Tror inte heller han tar åt sig eller bryr sig spec mycket om vad jag säger.

 

Såg er beef på bordet med, och ja det var DeSalle som satte igång...

 

Ang det ovan så har jag aldrig sagt att jag är vidare trevlig heller. Men det är upp till personen i fråga om de tror att vi kan jobba tillsammans, tror inte någon som tycker illa om mig kommer pma mig och vilja ha coaching trots det.

 

Sen tycker jag inte det är speciellt relevant heller. Lär inte ut vett och etikett vid borden omss.

 

...men därmed inte sagt att chattandet från din sida är särskilt okej.

Du har dock din poäng att det inte är vett och etikett du ska lära ut.

 

 

Dags för ett MicroMagazine #2 snart?

 

Ba gör det, biobiljetter.

 

 

 

slutligen: endast vouchat för solid spelare på /10 och vettiga pokerkunskaper. Har inte haft några transaktioner med honom, och även om han privat verkar trevlig så kan jag inte säga något om tillit än.

Man kan aldrig vara nog försiktig.

 

En /4-/5 spelare kommer sannolikt ha mycket nytta av gorillais input.

 

 

mvh

 

ViktorH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte riktigt svara på hur mycket gorillai utvecklats men för inte så längesedan (½-1år sedan) var han en halvkass reg på 1/2. Dessutom var han riktigt dryg, mycket whine skitsnack inbakat med personpåhopp, både privat samt vid borden. En riktig idiot var han med andra ord för ett tag sedan. Vet inte om han har skärpt till sig eller inte.

 

Hursomhelst svårt att se hur en strugglande 1/2 reg kan gå upp till 5/10+ på denna korta tid. Men jag antar att ingenting är omöjligt men nu har jag iallafall sagt mitt om denne herre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte riktigt svara på hur mycket gorillai utvecklats men för inte så längesedan (½-1år sedan) var han en halvkass reg på 1/2. Dessutom var han riktigt dryg, mycket whine skitsnack inbakat med personpåhopp, både privat samt vid borden. En riktig idiot var han med andra ord för ett tag sedan. Vet inte om han har skärpt till sig eller inte.

 

Hursomhelst svårt att se hur en strugglande 1/2 reg kan gå upp till 5/10+ på denna korta tid. Men jag antar att ingenting är omöjligt men nu har jag iallafall sagt mitt om denne herre.

 

Omöjligt är det inte, Kanu7 gick från NL100 till nosebleeds på ~9 månader. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte riktigt svara på hur mycket gorillai utvecklats men för inte så längesedan (½-1år sedan) var han en halvkass reg på 1/2. Dessutom var han riktigt dryg, mycket whine skitsnack inbakat med personpåhopp, både privat samt vid borden. En riktig idiot var han med andra ord för ett tag sedan. Vet inte om han har skärpt till sig eller inte.

 

Hursomhelst svårt att se hur en strugglande 1/2 reg kan gå upp till 5/10+ på denna korta tid. Men jag antar att ingenting är omöjligt men nu har jag iallafall sagt mitt om denne herre.

 

snacka argumentum ad ignorantiam.

Krmjaow snart finns det bara en halvkass reg på 1/2 kvar.

time to step up your game, som gorillai gjorde 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snacka argumentum ad ignorantiam.

Krmjaow snart finns det bara en halvkass reg på 1/2 kvar.

time to step up your game, som gorillai gjorde 8-)

 

Spelar inte poker någonmer. :shock: Men ja, annars har du rätt, jag är inte bra på poker, vart du nu vill komma med det. Man behöver inte vara en kock för att förstå att mat kan smaka skit du vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar inte poker någonmer. :shock: Men ja, annars har du rätt, jag är inte bra på poker, vart du nu vill komma med det. Man behöver inte vara en kock för att förstå att mat kan smaka skit du vet.

 

Nu gjorde din stolthet att du missade min poäng, och poängen var inte om du är bra på poker eller ej, utan att gorillai kan (och har) utvecklats enormt senaste månaderna.

 

Allt har sin förklaring, men hårt jobb är den bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu gjorde din stolthet att du missade min poäng, och poängen var inte om du är bra på poker eller ej, utan att gorillai kan (och har) utvecklats enormt senaste månaderna.

 

Allt har sin förklaring, men hårt jobb är den bästa.

 

Dåså, faktum kvarstår är att min personliga erfarenhet är väldigt negativ med gorillai och det kan du aldrig kunna ifrågasätta eller försvara. Sen hur han är idag är en helt annan femma och det kan inte jag svara på efterom jag inte pratat med personen ifråga på ett bra tag. Att människor utvecklas har jag redan tagit fram i min tidigare post men du verkar ha missat det totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåså, faktum kvarstår är att min personliga erfarenhet är väldigt negativ med gorillai och det kan du aldrig kunna ifrågasätta eller försvara. Sen hur han är idag är en helt annan femma och det kan inte jag svara på efterom jag inte pratat med personen ifråga på ett bra tag. Att människor utvecklas har jag redan tagit fram i min tidigare post men du verkar ha missat det totalt.

 

Yes jag har kommenterat personlighet vid borden med.

 

Vi är överens :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men han skall väl för helvete inte coacha er till en svärmorsdröm. Har han nu utvecklats såpass mycket på kort tid så är de väl bara att gratulera. Inte lirat mot Gorillai på säkert ett år men då var han inget 5/10+ material direkt, men som sagt mycket kan hända på ett år.

 

Krmjaow du är väl inte heller någon stjärna i chatten. Inte heller Grinder och jag är absolut ett riktigt jävla svin i chatten. Men så länge coachningen inte innehåller vett och etikett så ve fan bryr sig om man är en chattkrigare eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...