Gå till innehåll

ViktorH ångar på. Grafer och sånt!


ViktorH

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg nån intressant studie där cardio inte dödade gainsen. Dock undveks löpning! Tror personligen att löpningen är en riktig gainzdödare för benen.

 

Tror jag håller med bara efter erfarenhet jag fått de här veckorna. Incline powerwalk verkar supernötigt dock!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God kväll Viktor!

 

Låg och funderade lite över den fina resan du gjort från lönnfet till rippad på kort tid. Ett väldigt bra resultat ur estetisk synvinkel.

 

Nu är jag lite nyfiken på hur dina mentala/psykiska gains ser ut? Har du hittat något sorts högre välbefinnande under din färd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
ViktorH, nytt konto? :mrgreen:

 

Gillar att 3-4 kg utgör skillnaden mellan lönnfet och rippad ;)

 

Alltid underreppa, Alltid marginaler. Låter inte som nytt konto av mig va :roll:

 

God kväll Viktor!

 

Låg och funderade lite över den fina resan du gjort från lönnfet till rippad på kort tid. Ett väldigt bra resultat ur estetisk synvinkel.

 

Nu är jag lite nyfiken på hur dina mentala/psykiska gains ser ut? Har du hittat något sorts högre välbefinnande under din färd?

 

Tack för de positiva orden! Jättesvårt att säga hur mycket fett som bränts och muskler som lagts på, men jag tror viktnedgången är en kombination av båda, vilket såklart är väldigt positivt om det är så. Tycker lönnfet är lite missvisande och rippad rakt av fel, men man ser helt klart skillnad och gjorde det redan efter 3-4 veckor, vilket var motiverande.

 

Mentala gains... spelar du mycket poker så blir poker en stor del av ditt liv. Ditt humör och mående kan följa dina swings, och trivs du inte med att vara så volatil, så hjälper träningen enormt.

Känslan av "jag har gjort något bra för mig själv idag" tar bort mycket eller hela delen av hur pokern påverkar måendet.

 

Förenklat och polariserat

 

Tidigare: vinna = humör 50% upp, förlora = humör 80% ner.

 

Nu (med träning): vinna = 10% upp, förlora = humör 10% ner.

 

 

Fokus osv. Kan fortfarande swinga en del, då jag ligger på såpass lågt energi-intag, men överlag är det jämnare på den fronten nu jämfört med tidigare, tror jag. Sömn är fortfarande största och viktigaste faktorn.

 

 

77.1 kg morgonvikt. Lite cardio sen poker. Eventuellt lite mer cardio senare idag! Känner egentligen för att gå på bio och chilla idag så får se var jag hamnar.

Redigerad av ViktorH
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande dåligt med sömn överlag vilket stör både träning och spelfokus. Stor backdag igår och några misstag från min sida. Legday idag efter #MagiskAvocado, proteinshake och cigg.... röker mer när jag inte sover ordentligt. Livet inte jätteroligt för tillfället, men två veckor träning kvar sen semester och det ser jag fram emot!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Äntligen satt den bra på ryggen, stången i böj! Ökade från 58kg till 70 idag, bara ett set, och skrek som en viking sista repet upp. Körde två st 6or på 60 därefter.

Ökade sedan i Romanian Dead lifts, Bulgarian split squats, Leg curl, vadpress och Benpress!! (Läs: Allt)

Körde dessutom 900 kcal cardio på detta. Tyckte sedan jag förtjänade ordentlig lunch :roll: och träning/käk blev alltså följande.

 

 

kamgds.jpg

 

Men vi ska inte glömma tacka #MagiskAvocado för gympasset!

 

Eller på det sätt jag hellre beskriver mitt gympass:

 

 

squattade 6x90+12x60 = 1.260 ton,

Deadlifta 18x90 = 1.620 ton,

Split squattade 48x29 = 1.392 ton,

Leg curlade 24x45 = 1.08 ton,

Vadpressade 24x54 = 1.296 ton,

Benpressade 24x104 = 2.496 ton,

Magcrunchade 36x13 = 468kg

Och 900kcal+ burrrrrrn.

 

 

:roll:

Redigerad av ViktorH
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som någon nämnde tidigare, upp med matbilder. Jag vill se vad det är för käk du tycker dig förtjäna osv :mrgreen:

 

Alltså.. jag tog faktiskt en bild och skickade till en vän, men det är inte så jävla nice att kolla på direkt.. halväten mat, andra portionen.. öhh teppanyaki; tenpu wagyu beef, lax, kyckling, grönsaker, m.m. ser ut som en gris ätit, inget forumvärde men du bad om det...

 

 

zx0b4g.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 reps per ben per set. I min "egen" sammanfattning i andra spoilerna har jag räknat korrekt från början!

 

Ait, tänkte mest att du borde dubbla repsen (sett i nån annan spoiler att så inte skett). Dvs har du gjort 8 reps x 3 set så borde det väl rimligtvis totalt bli 48 reps och inte 24. Kanske är bara jag som räknar så isf för mer gainz:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ait, tänkte mest att du borde dubbla repsen (sett i nån annan spoiler att så inte skett). Dvs har du gjort 8 reps x 3 set så borde det väl rimligtvis totalt bli 48 reps och inte 24. Kanske är bara jag som räknar så isf för mer gainz:roll:

 

Ah korrekt, summan är nog rätt men repsen fel :roll: matte..

Ändrar nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

900 kcal cardio........så du körde alltså 3 timmar cardio efter gympasset? ;)

1h innan, 30 min efter. Kör nog bara dubbelt så hårt som du när jag väl gör det. Fast.. do you even cardio?

 

Kan flickan gå fortfarande?

#brojoke

 

Mina ben mår bra, de mår bra hela tiden, men är lite trötta dagarna efter. No pain, but gain, eller hur man nu säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte 900 kcal där. No way! Kanske för min del med min kopiösa fettmängd ovanpå min brutalt muskulösa ram men inte för din späda hydda :mrgreen:

 

Sjukt nog mätt med sån fitbit (som jag inte vet om det är bra eller bs) som konstaterade att kcal överensstämmer med vad maskinen visar.

 

Jag tror personligen det är glädjesiffror och kompenserar som bekant för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du flickan i historien?

 

Jag har gett upp att försöka skoja här.

 

 

 

Förutsätter att jag blir levlad av Meta, men för att inte såra sköra egon:

3 timmar cardio -> cardio i bro-kultur=sex -> 3 timmar sex, kan flikkan gå efter det? heh.heh.heh.

 

 

 

Redigerad av Katt3n
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du flickan i historien?

 

Skyller på kaloriunderskottet! #trög

 

Jag har gett upp att försöka skoja här.

 

 

 

Förutsätter att jag blir levlad av Meta, men för att inte såra sköra egon:

3 timmar cardio -> cardio i bro-kultur=sex -> 3 timmar sex, kan flikkan gå efter det? heh.heh.heh.

 

 

 

Aadå den är rätt liten, ingen skada skedd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...