Gå till innehåll

Fråga angående sajt 888poker


DrTurSlump

Recommended Posts

Hej,

 

Hitta ej 888poker under övriga pokersajter, hoppas kunna få svar på några funderingar.

 

Hur kommer det sig att t.ex vid insättning kostar 1$/7kr men vid utbetalning fås 1$/6.5kr. Tror ej att det beror på att valutan har sjunkit då vid samma dag som utbetalning så var valutakursen försumbar oförändrat. Försökt läst på om 888 och de har som policy att inte ta betalt för bearbetning av utbetalning.

 

Kan det vara banken som tar en summa för att växla valutan från dollar till kronor som sedan sätts in på kontot?

 

I så fall går det att på något sätt att få ut full valuta insatt? För det försvinner ju annars en hel del ju mer man tar ut. Eller är det jag som har missuppfattat något?

 

MVH Tur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

888poker är en lurig sida när det gäller cashiern, valutan som står i klienten är oftast inte samma som du har på kontot. Det går att skriva till livesupporten och fråga vad du har för valuta (alt mejla) för det har stor betydelse sen när du tar ut/sätter in pengar.

 

Har du kontot i dollar och sätter in/tar ut i dollar (tex moneybookers eller neteller) tas inga avgifter.

 

Däremot om du har kontot i kronor och sätter in dollar så tas det extrema avgifter och samma sak för uttag, runt 7-10% i "växlingskurs"....

 

Just för 888 rekar jag därför, be om att få kontot i dollar, sätt in/ta ut i dollar (välj dollar som valuta när du cashar ut till bank också så får du bankens kurs annars får du 8ornas kurs).

 

När jag började spela där skulle jag sätta in 5k via moneybookers men insättningen nekades pga för lite pengar på kontot, loggade in och kollade då hade jag 54xx på kontot. Bad dom ändra till usd så drogs exakt 5k...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...