Gå till innehåll

Månadsresultat Juni 2014


Jinti91

Recommended Posts

Heh, du vet ju, vi pokerspelare håller helst käften när det går illa. Själv backade jag 2k, vilket väl är grus om man lirar 2/4-10/20 en hel månad. Men det är ju alltid lite krigigt när man ska klättra och kriga mot redan etablerade, duktiga lirare. Så håller modet uppe! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heh, du vet ju, vi pokerspelare håller helst käften när det går illa. Själv backade jag 2k, vilket väl är grus om man lirar 2/4-10/20 en hel månad. Men det är ju alltid lite krigigt när man ska klättra och kriga mot redan etablerade, duktiga lirare. Så håller modet uppe! :mrgreen:

 

Tala för dig själv! (:

 

Hitta en bra fylleresa till Mallis vid borden och en jorden runt resa på bettingen, nu jobbar Juli! Allez, Vamos, Let's go

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inb4 en viss norrlänning kommer in och bräcker alla.

 

Själv gjorde man sitt bästa för att spela bort personen ovanförs horsmet. Det gick bra tills man klonkade en turre.

 

minibiff fick en varning för olämpligt språkbruk, nog kan vi hålla trevligare ton än så här. /Lundin89

 

 

EDIT: Verkar ha blivit något missförstånd här. Är inte GRINDERs smet utan obvspeltorsks smet som ryker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske låter annorlunda, kanske barnsligt till och med. Men äsh.

 

Får lite inspiration till att plugga ännu mer när jag ser att diverse folk här går plus upp mot 30k. Känns som det är mer på riktigt och att mina mål att leva på poker är närmare än när man ser Esfendiari och grabbarna på TV som lever på pokern. Allt på TVn känns som någon dröm som är svår att nå, det vet vi alla.

 

Vette fasiken vart jag ville komma med detta inlägg...

Så, fortsätt kämpa på allesammans! Må Sverige erövra EPT-touren nån vacker dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...