Gå till innehåll

GRINDER goes 100 hours in 10 days


TGrinder

Recommended Posts

  • Svars 192
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Att skriva smeknamnet på någon är väl knappast att outa, kan jag tycka. Sen outar du dig rätt bra själv med twitter och dylikt dagligen.;-)

 

Länge sen man såg dig vid borden btw, how come?

 

Nu gällde det ju hurvida din chatt var avstängd eller inte ;) Dock skrev du ju även ut min adress en gång, aja skitsamma! Jag är ett lika stort svin i chatten så skall inte klaga =)

 

ihasnutz-kontot är avstängt och spelar på nytt konto/nätverk/site blabla =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu gällde det ju hurvida din chatt var avstängd eller inte ;) Dock skrev du ju även ut min adress en gång, aja skitsamma! Jag är ett lika stort svin i chatten så skall inte klaga =)

 

ihasnutz-kontot är avstängt och spelar på nytt konto/nätverk/site blabla =)

 

Ja men jag skrev ju att jag inte riktigt minns hur lång tid tillbaka det var, du har säkert rätt men det var som sagt inte länge jag hade tillgång till chatten. VA?! Nu får du fan lugna dig, jag har aldrig outat din adress mannen. Jag må vara fittig i chatten men så oskön mot dig har jag inte varit.

 

Avstängt? Pga? (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men jag skrev ju att jag inte riktigt minns hur lång tid tillbaka det var, du har säkert rätt men det var som sagt inte länge jag hade tillgång till chatten. VA?! Nu får du fan lugna dig, jag har aldrig outat din adress mannen. Jag må vara fittig i chatten men så oskön mot dig har jag inte varit.

 

Avstängt? Pga? (:

 

95% säker på att du gjorde det! Men skit samma, its in the past!

 

Låste kontot 1 år, trodde det skulle gå att låsa upp sen men inte en chans i helvetet svarade svs. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

95% säker på att du gjorde det! Men skit samma, its in the past!

 

Låste kontot 1 år, trodde det skulle gå att låsa upp sen men inte en chans i helvetet svarade svs. :mrgreen:

 

Haha 99% säker att jag inte har gjort det, onödiga tråkigheter har vi haft i vilket fall som helst. Det kan vi konstatera. Men life goes on!

 

Svs i ett nötskal..

 

Rejäl ångest idag, vädret är riktigt schtekigt och man känner sig lagom sugen på att trycka volym. Men är Challenge är en Challenge så inga jävla mesiga ursäkter nu. Det är trots allt bara hälften kvar. (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rejäl ångest idag, vädret är riktigt schtekigt och man känner sig lagom sugen på att trycka volym. Men är Challenge är en Challenge så inga jävla mesiga ursäkter nu. Det är trots allt bara hälften kvar. (:

 

Så ska det låta!! Fortsätt kämpa på!

 

Hur många bord kör du samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt stark att trycka sån volym.. Kommer nog tyvärr inte bråka nå mer då jag kliver på 10dagars semester i morrn:(

 

GL !! /baros

 

Tack m8, uppskattas att höra sånt! Se till att njut av semestern nu så ses vi vid borden snart igen, bra spelat igår btw. (: TC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boys n Girls, börjar riktigt jobbigt nu. Närmar mig 60h och det känns i kroppen och huvudet, speciellt när man 5-tablar nonstop och ibland är det 5-turbos rullande. Nu behöver jag support från alla håll oavsett om ni hatar mig eller inte.:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kämpa på bara! Om du grejjar det, vilket du ska och kommer, kommer du vara för djävla nöjd och med en fetare plånka!

 

Ös på bara! Kööör!

 

PS. Har du fått mitt PM? Du behöver ej svara på det, tänkte bara kolla om det kommit nå vart. (Första PM:et)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara släpp turboborden så du spelar max 2 stycken.

märker att du tiltar lite efter att du förlorat 3 händer irad och turbobord hjälper garanterat inte.

 

glglglgl

 

Hehe nån som talar efter egna erfareheter!?:) Mvh bara turbobord i extremfall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe nån som talar efter egna erfareheter!?:) Mvh bara turbobord i extremfall

 

mjae common sense plus att det är del av mitt jobb att hitta var motståndarna läcker

 

edit:

 

Du spelar för tillfället

54/38/16 senaste 200

56/40/18 senaste 233 (edit)

händerna på ett 5-handat bord.

Sämre stats än fisken på bordet. Om du ska klara ditt mål utan att backa så måste du jobba på tilten. Fort.

 

Mvh varför hjälper jag motståndet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kämpa på bara! Om du grejjar det, vilket du ska och kommer, kommer du vara för djävla nöjd och med en fetare plånka!

 

Ös på bara! Kööör!

 

PS. Har du fått mitt PM? Du behöver ej svara på det, tänkte bara kolla om det kommit nå vart. (Första PM:et)

 

Det där vet jag inte, inte på det sättet jag spelar nu. Men förhoppningsvis ja. (:

 

Yes jag har fått ditt PM, tänkte svara alldeles strax. Har varit fullt ös fram tills nu.

 

Tack för supporten också, appreciated!

 

Kärlek :hjärter:

 

U can do it!

 

Tack m8, kärlek! :h:

 

bara släpp turboborden så du spelar max 2 stycken.

märker att du tiltar lite efter att du förlorat 3 händer irad och turbobord hjälper garanterat inte.

 

glglglgl

 

Du har så rätt i det du säger.

 

Varför jag lirar turboborden är nog för att annars kommer jag typ däcka, jag måste nästan ha action hela tiden annars tröttnar jag under denna Challenge. Make sense, eller helt idiotiskt?

 

Hehe nån som talar efter egna erfareheter!?:) Mvh bara turbobord i extremfall

 

Ska tänka på det framöver när jag inte sitter och nöter så här.

 

mjae common sense plus att det är del av mitt jobb att hitta var motståndarna läcker

 

edit:

 

Du spelar för tillfället

54/38/16 senaste 200

56/40/18 senaste 233 (edit)

händerna på ett 5-handat bord.

Sämre stats än fisken på bordet. Om du ska klara ditt mål utan att backa så måste du jobba på tilten. Fort.

 

Mvh varför hjälper jag motståndet

 

Tack Viktor, detta uppskattas. Jag spelade som en dåre idag som du märkte, har verkligen gått ner mig i mitt spel. Om det är pga tröttheten vet jag inte. Men något är det.

 

Jag känner mig inte i bra form just nu iaf, ätit 1 måltid idag och jag klev alldeles nyss. Helt jävla slut är jag! :( Dags att få i sig en måltid med mycket näring och vila upp sig tills imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ger upp för idag, Dag 5 slutar på totalt 10.1h. Vilket jag är jättenöjd med såklart. 64.4h för hela Challengen och börjar sakta men säkert se målgången framför mig.

 

Tog för övrigt min största pott någonsin på 5-10 för någon timme sen mot en riktig grisfisk. 17K landa den på!

 

Vettifan om jag vågar posta HH då jag förmodligen kommer bli flame:ad till döds.:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack Viktor, detta uppskattas. Jag spelade som en dåre idag som du märkte, har verkligen gått ner mig i mitt spel. Om det är pga tröttheten vet jag inte. Men något är det.

 

Jag känner mig inte i bra form just nu iaf, ätit 1 måltid idag och jag klev alldeles nyss. Helt jävla slut är jag! :(

 

Hahah nu vinner jag tävlingen :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...