Gå till innehåll

GRINDER goes 100 hours in 10 days


TGrinder

Recommended Posts

  • Svars 192
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra action här. Snyggt jobbat hitintils, håll ut så belönar du dig själv med något extraordinärt efteråt :-)

 

Belönar mig med en resa och ett fint side bet som sitter till 100%. (:

 

Bump...

 

Lugn nu Fish, måste bli människa igen efter 15h nonstop grind.

 

+1

Rykten säger att det var berg och dalbana igår?

 

Det stämmer, swingades rejält!

 

Dag 6 summerar vi med ordet misär, men inga konstigheter. Spelar man som en påse skit och sprang väl inte så bra heller så ska man backa. Så är det ju! (:

 

Lyckades inte riktigt passera 80h-strecket utan ligger just nu på 79.65h. Vilket är riktigt jävla sjukt får man ändå säga.

 

Pluset reducerades igår men "what doesn't kill you makes you stronger".

 

Får även tacka "Råbään" för en skoj HU-match, GG!

 

Ikväll blir det nog inte lika mycket spel då grillning med familjen står på schemat, men ett par timmar ska vi utan större problem trycka in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså du skulle in och veva lite PLO mot mig också va? :D

 

Måste ju få roa sig lite emellanåt! Vi kan ta en HU-match om du känner för det. (Antar att du ser mig som värde eftersom du satt instapos på mig).

 

Jäkligt starkt krigat av dig! försöker själv få in massa timmar men de e tufft när de e 30C varmt i lägenheten!

 

GL med målet!

 

Det är som du säger, ruskigt jävla varmt just nu. Tänkte införskaffa mig en bra fläkt som man kan ha ståendes på kontorsbordet.

 

Grymt krigat av dig med m8, kämpa! Och tack! (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ju få roa sig lite emellanåt! Vi kan ta en HU-match om du känner för det. (Antar att du ser mig som värde eftersom du satt instapos på mig).

 

Instapos på alla som inte är duktiga PLO-regs =)

Hade vart kul med en match men min stejk innefattar bara 5-max PLO, fast kanske nån gång i framtiden! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TIPS: Ökade nog winraten med iaf 5bb/100 efter inköpet. Lite stor för att stå på skrivbordet dock! http://www.clasohlson.com/se/Pelarfläkt/36-5527

 

Sweet, tack för tipset. Ska ner och kika se vad CO har att erbjuda här hemma.

 

En tokskön låt till folket, speciellt till OrtensFavorit.

 

 

Böt låt nu, kunde inte motstå att se Minaj när hon säger "-Who got the badest pussy on the planet?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instapos på alla som inte är duktiga PLO-regs =)

Hade vart kul med en match men min stejk innefattar bara 5-max PLO, fast kanske nån gång i framtiden! =)

 

Trist, du får övertala din backer att du ska få spela annat också när en grisfisk erbjuder sig att spela dig HU. (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är typ 90% av alla HU plo regs som kliver när dom märker att man inte är helt jävla bakom flötet.

Samma sak sker i holdem visserligen men man hade aldrig nekat någon man anser ha någon som helst edge över.

 

Verkar som om edge skillnaden i omaha måste vara mycket större för att regsen ska tycka att det är värt att spela

Skriver såklart om lägre nivåer(har ingen erfarenhet av högre)

 

Mvh Plo semiFisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är typ 90% av alla HU plo regs som kliver när dom märker att man inte är helt jävla bakom flötet.

Samma sak sker i holdem visserligen men man hade aldrig nekat någon man anser ha någon som helst edge över.

 

Verkar som om edge skillnaden i omaha måste vara mycket större för att regsen ska tycka att det är värt att spela

Skriver såklart om lägre nivåer(har ingen erfarenhet av högre)

 

Mvh Plo semiFisk

 

Det tycker jag verkar logiskt om man betänker variansens inflytande på de olika spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

95% säker på att du gjorde det! Men skit samma, its in the past!

 

Låste kontot 1 år, trodde det skulle gå att låsa upp sen men inte en chans i helvetet svarade svs. :mrgreen:

 

Varför låsa kontot om man nu vill forsätta lira? Känns som en överhängande risk att det inte går att låsa upp efter man stängt av sig! Tappar ju sin funktion lite då med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tycker jag verkar logiskt om man betänker variansens inflytande på de olika spelen.

 

Logiskt? Som jag ser det så är BB/100 endast en edge fråga och ja på korttid kanske man vinner eller förlorar men har man en bb/100 edge bör man spela. annars har man missat hela principen med poker.

 

Helt irrationnelt och ologiskt att inte spela games där man har edge om det inte är så att det rullar andra games där man har större edge dvs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad action det var här inne, trevligt!

 

Har 18h kvar på min Challenge och idag blir det att mosa den större delen av dom timmarna.

 

Spelade enbart 2.7h igår med ett stabilt plus trots semikallt spring. Var nog första gången på ett par veckor nu som jag la mig innan klockan 12 på kvällen. Ovan känsla, minst sagt.

 

Roat mig med att kika youtube hela förmiddagen och garvat åt den här chefen:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Logiskt? Som jag ser det så är BB/100 endast en edge fråga och ja på korttid kanske man vinner eller förlorar men har man en bb/100 edge bör man spela. annars har man missat hela principen med poker.

 

Helt irrationnelt och ologiskt att inte spela games där man har edge om det inte är så att det rullar andra games där man har större edge dvs

 

Säkert, men personligen gillar jag att utmana mig själv och möta bättre spelare där jag förmodligen inte har någon edge. Ser inget fel med det så länge man är medveten om att man kan förlora cash. Samtidigt så kan jag säkert lära mig ett och annat också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Logiskt? Som jag ser det så är BB/100 endast en edge fråga och ja på korttid kanske man vinner eller förlorar men har man en bb/100 edge bör man spela. annars har man missat hela principen med poker.

 

Helt irrationnelt och ologiskt att inte spela games där man har edge om det inte är så att det rullar andra games där man har större edge dvs

 

Absolut, för att slå in en redan öppen dörr, man spelar företrädesvis i en miljö där man tror sig vinna pengar.

 

Nu gjorde du tidigare en jämförelse mellan de olika spelen och att Omahaspelare generellt vill ha en högre felmarginal jämfört med Texasspelaren och det tycker inte jag är ologiskt.

 

Annars kan du ju bara glädjas åt att sitta inne med en sådan pass hög spelskicklighet att reguljära utövare faktiskt väljer att inte spela mot dig även i former där du själv anser dig vara ganska risig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer hem efter helgen, kan spela då :)

 

Tisdag nu and still waiting..

 

Bad även om ett nick från den här personen (inte ens det fick man), jag ger dig tills 4 inatt på dig att sätta dig HU mot mig sen måste jag börja packa och fixa inför resan.

 

Återigen, mycket folk som snackar här inne med få backar upp det, standard! (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...