Gå till innehåll

Tror mig ha blivit fuskad mot på svenska spel.


2nlkrossarmig

Recommended Posts

Var en spelare som verkligen spelade som om han såg mina händer hela tiden... Vid två bord slutade det med att vi blev heads up och då han var så fruktansvärt lös så gick jag in med bra händer och coinflippade och dessa vann han flera gånger.

Bluffhöjde jag så reraisade han. Hade jag något (väldigt sällan) så lade han sig.

 

MEN sen när jag äntligen satt med AA på fullt bord så går han all in med AK och får fucking två kungar på bordet...

 

Är så fucking tiltad nu. Spelade bort 200kr, vilket är ganska mycket..

 

Springer jag bara jävligt dåligt och råkade förlora till just en spelare eller vad är risken att han verkligen såg mina kort?

 

PÅ svenskaspel..

 

AA mot AK och han får in fucking KK helt jävla makalöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chansen att han såg dina kort och att du hade AA och sedan gick all in är väldigt liten.

 

Känner mig fullständigt paranoid för jag sprang så fruktansvärt dåligt.

Satt och retade mig upp på den här spelaren och så fick jag äntligen AA och reraisade och jag reraisade hans reraise och vi var all in och så får han två kungar. AK VS AA 10% chans att vinna... och han får in den och detta efter att han hade spelat mot mig som om han såg alla mina händer.

 

Fy fan vad tiltad jag blev. Nu är jag lugnare. Jobbar på mig psyket vid pokerborden och så kommer den här downswingen.

 

Kan man stänga av chatten för ever btw? Den jävla chatten tenderar att tilta mig, alltså att jag efter en ovanligt grym utdragning eller liknande skriver något och då blir jag bara än mer tiltad och det allmänt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att stänga av chatten trycker du meny (längst ner i vänstra hörnet på bordet) sen trycker du på inställningar och sedan marker du ingen chatt i nedre högra hörnet i rutan som kommer upp. Jag tycker det är skönt ibland jag med.

 

Angående fusk och sånt, nej han såg nog inte dina kort. Det kallas varians och drabbar alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att stänga av chatten trycker du meny (längst ner i vänstra hörnet på bordet) sen trycker du på inställningar och sedan marker du ingen chatt i nedre högra hörnet i rutan som kommer upp. Jag tycker det är skönt ibland jag med.

 

Angående fusk och sånt, nej han såg nog inte dina kort. Det kallas varians och drabbar alla.

 

Har chatten avstängd som normalläge, men ibland händer det att den åker på. Skulle velat stänga av den för alltid. Som ett steg till en mer tiltfri tillvaro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle inte kalla det fusk, det är väl allmänt känt att man kan se motståndarens kort om man håller in alt+u+l+6 på samma gång? Att se de flesta inte använder sig av det tricket för att det är dålig etikett är en annan sak, men knappast fusk.

 

Moget att outa hur man gör :evil: .. hur fan skall jag nu lyckas vinna på poker om alla känner till detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta vara så osköna mot ngn microspelare som nyss har börjat spela. Väldigt onödigt imo.

 

I övrigt håller jag med corgi, däremot får jag säga att jag inte håller med så mycket om din badrun. Förlora 200kr är ju om du spelar på lägsta nivån bara 400bb? Get used to it, du kmr ha sessioner där du förlorar 1000bb minst om du fortsätter spela och då kmr du kanske spela 10 gånger högre. Bara att bita ihop ta nya tag och köra på igen. Det kanske var otur, men det i sig är ingen downswing och det är inte så mycket pengar (inte för lägsta nivån ens som sagt)

 

Gör vad du nu behöver göra för att bli taggad igen, t.ex ta en paus i några dagar.

 

Vill du bli avstängd från chatten så är det ju bara att skriva något jäkligt i chatten och rapportera dig själv, be någon annan rapportera dig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta vara så osköna mot ngn microspelare som nyss har börjat spela. Väldigt onödigt imo.

 

Instämmer i nästan alla liknande trådar. Dumma nybörjarfrågor osv är en sak, där är det för många som bara sitter och drygar sig (jag är säkert skyldig jag med) istället för att vara konstruktiva.

 

Men när folk startar trådar om fusk för att dem förlorar några inköp är det fan över gränsen...nån måtta får det faktiskt vara :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...