Gå till innehåll

Holdem Manager MacBook Pro


leffmeister

Recommended Posts

Hej!

 

Inte säker vilken kategori jag skulle lägga detta i så ligger det i fel så byt gärna.

 

Jag sitter sen ett par månader på en MacBook Pro, anledningen jag köpte den var mycket för pokern för att den är väldigt smidig att ta med. Innan jag köpte den visste jag inte om att Holdem Manager inte fungerade till MacBook förutom

Ifall man använder parallel. Problemet för mig när det gäller parallel är att HM laggar lite och därför har jag inte använt HM på väldigt länge.

 

Så min fråga till er är hur går ni tillväga ni som har MacBook?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inge lagg här med hem2+parallels. enda djävulskapet jag har haft med min mbp var att tog mig evigheter att lista ut att fontsizen skall vara inställd på 100% i parallels för att inte allt skall se retarderat ut i maxupplösn.

 

Jag har å andra sidan en rätt ny mbp med 16gb ram, och kör med 8gb reserverat till parallels - smider hem2+ett halvdussin klienter utan problem, ingen skillnad mot den stationära iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör MBP 2013 i bootcamp 8GB Ram, funkar bra men laggar riktigt mycket på gränsen till ospelbart om man drar upp många bord med hem2. hem2 drar sjukligt mycket CPU så kan bara rekommendera bootcamp med hem1/pt4 egentligen eller spela färre bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det körigt med program likt paralells (om det nu hette så) om man har 4gb ram? Funkar pt4 på macbook utan att köra nått program?

 

Jo det blir nog för tufft tyvärr, är ju lager på lager så att säga, för mig så drivs det som vilken app som helst simultaneously bara, flippar med handen åt sidan för att flaxa mellan ios/windows

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...