Gå till innehåll

Battle of Malta


TheSwing90

Recommended Posts

Jag har planer på att åka till Malta för Battle of Malta.

Någon som vet hur strukturen ser ut (hittar inte de någonstans) : Startstack, start blinds, tid på nivåer, hur många nivåer spelas varje dag etc etc. Och om någon har bott på Marina Hotel at the Corinthia Beach Resort. Vilket är hotell jag hade tänkt bo på. Om någon vet om det är bra eller dåligt hotell.

 

Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bodde på Marina under SM förra året, var riktigt fint där. Man har ju samtidigt tillgång till Corinthias poolområde som är femstjärnigt. Det enda jag har att klaga på är väl i så fall att man lär gå typ en kvart-tjugo min för att komma till Portomaso. Men ja, hittar du ett bra pris där så slå till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

np! grym bar och schysst frukostbuffe, roomservice utan avgift från deras afferestaurang som ligger 100m därifrån, grymt paketerat i folie etc. vilket även gäller uppe på pooltakterassen där man kan använda pooltelefonen (ligger menyer där) och beställa via baren, även alkohol. kommer bo där nästa gång också, utan tvekan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...