Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 29 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Funderar på att köra no1pokers 50% max 200€ signup bonus.

3000 raked hands krävs.

 

Nu till frågan, hur är denna bonus att cleara på dom minsta borden

0.25/0.50€ NL?

 

Har för mig att man gör ungefär 17 vips på varje bord per timme (på 0.25/0.50€ NL)

men hur många raked hands per timme klarar man?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte öppna konto idag på Parbet eller Bet365. Det jag undrar över är om man måste skriva in någon slags kod när man reggar sig för att kunna använda signup-bonusen. Har letat men inte hittat någon information om det.

 

Hjälp mig

 

nä det behövs inte för deras signup bonus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att köra no1pokers 50% max 200€ signup bonus.

3000 raked hands krävs.

 

Nu till frågan, hur är denna bonus att cleara på dom minsta borden

0.25/0.50€ NL?

 

Har för mig att man gör ungefär 17 vips på varje bord per timme (på 0.25/0.50€ NL)

men hur många raked hands per timme klarar man?

 

du får en rake när potten har 3.75 euro och uppåt...på 3 bord 0.25/0.50 FL 30min blev ca 36 händer...

 

jag kör sokö och där går det snabbt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att köra no1pokers 50% max 200€ signup bonus.

3000 raked hands krävs.

 

Nu till frågan, hur är denna bonus att cleara på dom minsta borden

0.25/0.50€ NL?

 

Har för mig att man gör ungefär 17 vips på varje bord per timme (på 0.25/0.50€ NL)

men hur många raked hands per timme klarar man?

 

På NL 0.25/0.50 får man nog ihop 25-30 Raked Hands per timme och bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten är inte URL knappen buggad?

När man klickar på den så blir kommandot

Vilket är tanken.

 

Vill du ha en länk där hela adressen skrivs ut till en sida, som i ditt inlägg är det bara att skriva adressen och strunta i URL-taggarna. Vill man däremot ha en tjusig länk använder man URL och lägger in adressen i själva taggen, direkt efter likamed-tecknet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej har precis satt in 400$ på ladbrokes, kan få en bonus på 100$

kraven är:

Step 1 – Download our Poker software

Step 2 – Open a Real Money account

Step 3 – Make an initial poker chip purchase of between $50 and $400 of dollar chips from your bank card.

Step 4 – Stake the TOTAL value of your initial poker chip purchase within 14 days.

Step 5 – Once you have completed Step 4 and fulfilled your wagering requirement, submit your claim by clicking the button below.

 

är dock lite osäker på vad step 4 innebär, skulle uppskatta en förklaring väldigt mycket, tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej har precis satt in 400$ på ladbrokes, kan få en bonus på 100$

kraven är:

Step 1 – Download our Poker software

Step 2 – Open a Real Money account

Step 3 – Make an initial poker chip purchase of between $50 and $400 of dollar chips from your bank card.

Step 4 – Stake the TOTAL value of your initial poker chip purchase within 14 days.

Step 5 – Once you have completed Step 4 and fulfilled your wagering requirement, submit your claim by clicking the button below.

 

är dock lite osäker på vad step 4 innebär, skulle uppskatta en förklaring väldigt mycket, tack på förhand!

 

Bonusen gäller inte svenskar som vanligt tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bonushora i helgen hade jag tänkt. Har Cirka 300$ att flytta runt, nån som har nåt bra tips på vart jag kan få en bra bonus.

 

+ om man har ett gamalt konto på Multipoker, får man då ingen bonus om man sätter in nya pengar där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bonushora i helgen hade jag tänkt. Har Cirka 300$ att flytta runt, nån som har nåt bra tips på vart jag kan få en bra bonus.

 

+ om man har ett gamalt konto på Multipoker, får man då ingen bonus om man sätter in nya pengar där?

 

Nix pix, men du kan ju alltid öppna konton på andra sajter i partypoker nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bonushora i helgen hade jag tänkt. Har Cirka 300$ att flytta runt, nån som har nåt bra tips på vart jag kan få en bra bonus.

 

+ om man har ett gamalt konto på Multipoker, får man då ingen bonus om man sätter in nya pengar där?

 

Nix pix, men du kan ju alltid öppna konton på andra sajter i partypoker nätverket.

 

Jag har precis börjat göra detta. En bonus per dag har jag spelat. För över pengarna snabbt med neteller fram och tillbaka. Spelat Multipoker, Empirepoker och börjar på Intertopspoker ikväll.

Intertopspoker är det dock 700 rakehands som gäller för full bonus.

 

Tips på fler partyskins med 20% bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bonushora i helgen hade jag tänkt. Har Cirka 300$ att flytta runt, nån som har nåt bra tips på vart jag kan få en bra bonus.

 

+ om man har ett gamalt konto på Multipoker, får man då ingen bonus om man sätter in nya pengar där?

 

Nix pix, men du kan ju alltid öppna konton på andra sajter i partypoker nätverket.

 

Jag har precis börjat göra detta. En bonus per dag har jag spelat. För över pengarna snabbt med neteller fram och tillbaka. Spelat Multipoker, Empirepoker och börjar på Intertopspoker ikväll.

Intertopspoker är det dock 700 rakehands som gäller för full bonus.

 

Tips på fler partyskins med 20% bonusen?

 

 

Partypoker och pokernow 20% upp till 100 USD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

. You must stake your initial chip purchase, as either bets in cash games or tournament entries prior to claiming your Welcome Bonus

 

den gäller i sverige.

men vad menas med stake my initial chip purchase

satte in 400$

 

Step 4 – Stake the TOTAL value of your initial poker chip purchase within 14 days.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte utnyttja lite olika bonusar på crypto. Har byrjöt på William Hill.

Är det bara att ladda ner nästa klient sedan, skriva in samma namn, email, alias osv. som påden tidigare och sedan lira? Kan jag ha olika nicks?

 

Är det tillåtet att roffa ut sig alla £5/h - bonusar under samma namn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...