Gå till innehåll

VM Fantasy


Recommended Posts

Jag för över pengar till båda fantasyspelen på söndag/måndag när jag e hemma. Föreslår att vi startar en separat tråd för varje fantasy så blir "chattandet" under VM inte så rörigt. Donkens fantasy är kanske bäst om schoolbook startar först på söndag när liga osv är skapat.

 

Förövrigt kom jag över VM-bibeln igår i affär, mycket bra läsning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joinar båda! Schoolbook, möjligt att skicka till något Stars konto? Kan kanske skicka 2K till Tele annars.

 

Läste precis på AB att Ribéry missar VM, trist! Ytterligare ett flopp mästerskap för Frankrike?

 

Blanda inte ihop olika tävlingar, då kommer det bli kaos. Jag tar bara emot Bladets fantasy. Punkt. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joinar båda! Schoolbook, möjligt att skicka till något Stars konto? Kan kanske skicka 2K till Tele annars.

 

Läste precis på AB att Ribéry missar VM, trist! Ytterligare ett flopp mästerskap för Frankrike?

 

OK, du kan överföra till schoolbook på stars. Med tanke på min synnerligen måttliga pokeraktivitet kan max en till göra det (skriv i denna eller ny tråd ikväll), övriga får PMa för kontonummer.

 

Startar ny tråd med liganamn och pw ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är uppe nu! (=

 

Fattar deras poäng med 23 manna trupp, men tycker dom missat poängen med fantasy lite. Bara tråkigt o fylla laget med värdelösa spelare för o få en vettig trupp.

 

Ser allmänt ganska värdelöst ut?

 

Aftonbladet rules ;)

 

btw så har jag spanat in Mirrors också. Den ser inte bra ut den heller, spelare saknas osv. Iofs inga bra spelare så folk hade väl inte tagit dom ändå men tycker ändå det är dåligt att inte fylla upp alla trupper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...