Gå till innehåll

WSOP 2014 - Officiell diskussionstråd


valterego

Recommended Posts

  • Svars 455
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon som vet när espn sänder första avsnittet?

 

Jag såg någon klaga på 2+2 och om jag inte missminner mig så börjar de sända One Drop nästa vecka (sex avsnitt på tre veckor, tisdagar), för att sedan ta en lite längre paus och sen börja sända main event i September!¨

 

 

edit:

 

I was shocked to see what they had come up with for this year: 2 Tuesday night episodes featuring the Circuit championship; then a 2 week break until they air 6 episodes on Tuesday nights from 7/29 to 8/12 covering One Drop (at a different time than the first two episodes); then a 6 week (?!?) hiatus until late September, when they return, on Sunday nights against the NFL.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Någon som vet exakt när finalbordet börjar streamas?

 

http://forumserver.twoplustwo.com/37/televised-poker/2014-wsop-main-event-nov-2-9p-et-espn-1486367/

 

Nov. 9th 9:00-11:00 PM ET WSOP Main Event Championship

Nov. 10th 9:00 PM ET WSOP Main Event Championship Final Table (LIVE)

Nov. 11th 9:00 PM ET WSOP Main Event Championship Final Table (LIVE)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nov. 10th 9:00 PM ET WSOP Main Event Championship Final Table (LIVE)

 

Den 10e november är en måndag och dom ligger 9h efter oss, räknar man på fingrarna 9:00 PM (21.00) + 9h så landar man på 06.00 tisdag morgon.

 

ET = Eastern Time = + 6h = 03.00 tisdag morgon väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån mer som har problem att genomför köpet? har fått "server error" i ca 30 min...

 

kan det vara så hög belastning redan?

 

Jag köpte det för en kvart sen eller så, inga problem what so ever. Så jag tror inte att sajten är överbelastad. Sen borde ju rimligtvis giganten ESPN ha hyfsad maskinvara :)

 

Hoppas det löser sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte det för en kvart sen eller så, inga problem what so ever. Så jag tror inte att sajten är överbelastad. Sen borde ju rimligtvis giganten ESPN ha hyfsad maskinvara :)

 

Hoppas det löser sig!

 

+1

 

Chips, lillgrind, betting och en grymt trevlig railnatt att se fram emot!

Stort tack till Martin som bjuder på detta! Sagt det förut men säger det igen stort lycka till nu!! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar inte här heller med ESPN. Får väl vänta och se...

 

Fick tips från 2p2 att det är väldigt noga med formatet på telefonnumret man anger som betalningsinformation. Jag skrev på formatet XX-XXXXXXX trots att mitt riktnummer har mer än två siffror och då funkade det för mig iaf.

 

Jag har laddat med kaffetermos och en extra kanna kaffe om det blir en lång natt :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...